creta

Συνεργασία της Eyewide με το Επιμελητήριο Hρακλείου για την πλατφόρμα CRETACOM και το δήμο Αμαρίου

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην Eyewide Digital Marketing Agency ανέθεσε το Επιμελητήριο Ηρακλείου τη δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας CRETACOM (www.cretacom.gr) αλλά και την διαφημιστική προβολή της σε Google και Facebook. 

Η ονοματοδοσία και η δημιουργία λογοτύπου έγινε σε συνεργασία με την εταιρεία SPIR.TO.

To CRETACOM είναι ένας online οδηγός των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο Νομό Ηρακλείου και αποτελεί μια πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου για τη δωρεάν προβολή των επιχειρήσεων μελών του.

Η Eyewide σχεδίασε και υλοποίησε την πλατφόρμα η οποία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε εγγεγραμμένη επιχείρηση να διαμορφώσει το προφίλ της προσθέτοντας πληροφορίες για το αντικείμενο και τα προϊόντα της, φωτογραφίες, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας, social media, ωράριο λειτουργίας κ.ά.  Οι επιχειρήσεις καταχωρούνται σε 5 διαφορετικές κατηγορίες (Εμπόριο, Μεταποίηση, Υπηρεσίες, Τουρισμός, Εξαγωγές) ανάλογα με το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιούνται.  Tαυτόχρονα, οι χρήστες μπορούν εύκολα να αναζητήσουν τις επιχειρήσεις ανά κατηγορία, να ενημερωθούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να επικοινωνήσουν με τους εκπροσώπους τους.

Ήδη στην πλατφόρμα έχουν καταχωρηθεί περισσότερες από 2.000 επιχειρήσεις, ενώ η online κοινότητα αναπτύσσεται συνεχώς. Για τις ανάγκες προβολής και γνωστοποίησης της πλατφόρμας, η Eyewide ανέλαβε και το Performance Marketing της CRETACOM, λανσάροντας ειδικά σχεδιασμένες καμπάνιες στα Google Ads (Display, Search) και Facebook Ads (Traffic, Brand Awareness), οι οποίες έχουν σκοπό να προσελκύσουν τόσο τις επιχειρήσεις, όσο και το καταναλωτικό κοινό του νομού Ηρακλείου.

Kαι την ψηφιακή προβολή του Αμαρίου Κρήτης ως ταξιδιωτικού προορισμού

Ακόμη, ο Δήμος Αμαρίου ανέθεσε στην εταιρεία το σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής για την προβολή περιοχής του Αμαρίου και την ανάδειξη της ως ταξιδιωτικό προορισμό.

Για το σκοπό μιας ολοκληρωμένης προβολής, η Eyewide προχώρησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας Discover Amari (www.discoveramari.com), το λογότυπο της οποίας δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Motive Creative. Τo Discover Amari αναπτύσσεται σε τέσσερις βασικές ενότητες – πυλώνες: Προορισμός, Γαστρονομία, Δραστηριότητες και Άνθρωποι και αναδεικνύει το Αμάρι ως προορισμό που προτείνεται και για τις τέσσερις εποχές του χρόνου.

Η Eyewide δημιούργησε και διαχειρίζεται τα social media της σελίδας (Facebook, Instagram) δημοσιεύοντας περιεχόμενο για το Αμάρι, ενώ παράλληλα σχεδιάζει και υλοποιεί διαφημιστικές καμπάνιες (reach, branding, post engagement, page like), με στόχευση στους ντόπιους και τους επισκέπτες της Κρήτης, για την προώθηση του προορισμού.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *