Σύσσωμη η τουριστική βιομηχανία για την παροχή βοήθειας σε Τουρκία και Συρία | Αρωγοί TUI και Jet2

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο από τους μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου, η Jet2holidays και η TUI, δέσμευσαν ένα στόλο λεωφορείων για την υποστήριξη των προσπαθειών ανακούφισης από τους καταστροφικούς σεισμούς στην Τουρκία και τη γειτονική Συρία, οι οποίοι έχουν πλέον στοιχίσει τη ζωή σε περισσότερους από 20.000 ανθρώπους μόνο στην Τουρκία.

Η Jet2holidays έχει δωρίσει 50.000 λίρες για την άμεση υποστήριξη των προσπαθειών βοήθειας προς την Τουρκία, με τα χρήματα να διατίθενται για την αγορά προμηθειών έκτακτης ανάγκης για τους πληγέντες. Επίσης, η Jet2 Jet συνεργάστηκε με τον τοπικό αντιπρόσωπό της στην Τουρκία για να διαθέσει 100 λεωφορεία για τη μεταφορά αυτών των ειδών.

Τα λεωφορεία έχουν εφοδιαστεί με τρόφιμα, νερό, προϊόντα υγιεινής και φορητές θερμάστρες και κατευθύνονται από τα θέρετρα της Jet2holidays στην Τουρκία, το βράδυ της Παρασκευής (10 Φεβρουαρίου), προς τη ζώνη καταστροφής και γύρω από τη νοτιοανατολική τουρκική πόλη Gaziantep.

Μιλώντας για την παροχή βοήθεια, ο διευθύνων σύμβουλος της Jet2holidays, Steve Heapy, είπε πως  οι σκέψεις όλων είναι στους ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια.

“Βρισκόμαστε σε συνεχή διάλογο με τους συνεργάτες μας στην Τουρκία για να μάθουμε πώς ακριβώς μπορούμε να βοηθήσουμε με τον πιο άμεσο και ουσιαστικό τρόπο. Ήταν πολύ ξεκάθαροι ότι οι μεταφορές, τα τρόφιμα, το νερό, η θέρμανση και τα προϊόντα υγιεινής είναι αυτό που απαιτείται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, γι’ αυτό και διαθέτουμε τα λεωφορεία μας, αυτή τη στιγμή, μαζί με τη χρηματοδότηση των αναγκαίων προμηθειών”, επισήμανε ο κ. Heapy.

Οι άνθρωποι χρειάζονται βοήθεια τώρα, πρόσθεσε, όχι αύριο ή την επόμενη εβδομάδα, και πιστεύουμε ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος.

Η TUI, εν τω μεταξύ, έχει στείλει στην περιοχή έναν στόλο 11 λεωφορείων, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά προμηθειών στις σεισμόπληκτες περιοχές και τη μεταφορά των πληγέντων σε ξενοδοχεία στην Αττάλεια.

Κάθε λεωφορείο στελεχώνεται από δύο οδηγούς και έναν εθελοντή, ενώ στους επιβάτες προσφέρεται μενού. Η προσπάθεια επιβλέπεται από το τμήμα Musement της TUI, σε συνεργασία με την TURSAB -την Ένωση των Τουρκικών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων- και την τοπική κυβέρνηση της Αττάλειας.

Το πρώτο λεωφορείο αναχώρησε από το Χατάι το βράδυ της Πέμπτης (9 Φεβρουαρίου), ενώ το δεύτερο και το τρίτο λεωφορείο επρόκειτο να αναχωρήσουν από το Μάρας και το Αντιαμάν αμέσως μετά.

Επιπλέον, η τουρκική θυγατρική της TUI άνοιξε το θέρετρο Pegasos για τη φιλοξενία των σεισμοπαθών, παρέχοντάς τους τρία γεύματα την ημέρα. Η υποστήριξη διαχειρίζεται από τις τοπικές αρχές και τους αρμόδιους οργανισμούς βοήθειας.

Το Ίδρυμα TUI Care Foundation, εν τω μεταξύ, ανταποκρίνεται στην έκκληση του ταμείου έκτακτης βοήθειας.

“Είμαστε συντετριμμένοι στο άκουσμα του μεγέθους της καταστροφής στην Τουρκία και των τεράστιων επιπτώσεων που έχει σε χιλιάδες ανθρώπους. Ως ταξιδιωτικός πάροχος που δραστηριοποιούμαστε στη χώρα, είναι απαραίτητο για εμάς να συμβάλουμε στις προσπάθειες ανακούφισης και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους που έχασαν τα σπίτια τους και χρειάζονται απεγνωσμένα βοήθεια, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, Andrew Flintham.

“Οι σκέψεις και οι προσευχές μας είναι με όλους όσοι έχουν πληγεί από τον σεισμό”, συμπλήρωσε.

Χέρι… βοηθείας κι από άλλες τουριστικές επιχειρήσεις

Εκτός από την TUI και την Jet2holidays, μία σειρά ακόμη από τουριστικές εταιρίες ανταποκρίνονται στην έκκληση για βοήθεια.

Η easyJet ξεκίνησε μια πρωτοβουλία συγκέντρωσης χρημάτων επί του αεροσκάφους για να βοηθήσει στη συλλογή χρημάτων, στο πλαίσιο έκκλησης της Unicef ,για τον σεισμό στην Τουρκία και τη Συρία. Ο έρανος κατά τη διάρκεια των πτήσεων πραγματοποιείται σε όλο το δίκτυο της easyJet από το Σάββατο (11 Φεβρουαρίου) και για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν άμεσα για την υποστήριξη της 24ωρης αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης της Unicef στην περιοχή.

Η Intrepid Travel, μέσω του Ιδρύματος Intrepid, έχει ξεκινήσει τη δική της έκκληση για βοήθεια προς τον Ερυθρό Σταυρό, στον οποίο προσέφερε αρχικά 100.000 δολάρια Αυστραλίας (58.000 λίρες Αγγλίας). Επιπλέον, μέχρι τις 30 Απριλίου, η εταιρία θα δωρίσει επίσης όλα τα κέρδη από τις κρατήσεις για ταξίδια στην Τουρκία.

Η Holiday Extras, με τη σειρά της, δεσμεύτηκε να διαθέσει 10.000 λίρες για το ταμείο έκτακτης βοήθειας της Oxfam και ενθάρρυνε και άλλους να διαθέσουν ό,τι μπορούν.

Αρκετοί αερομεταφορείς, συμπεριλαμβανομένης της τουρκικής Pegasus Airlines, πραγματοποιούν πτήσεις για τη μεταφορά ανθρώπων μακριά από τη ζώνη καταστροφής.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *