Photo by Mikhail Nilov on Pexels

Τα διεθνή ταξίδια υψηλή προτεραιότητα των “φραγκάτων” νοικοκυριών

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Υψηλή προτεραιότητα θα συνεχίσουν να αποτελούν τα διεθνή ταξίδια για το 68% των νοικοκυριών με υψηλά εισοδήματα το επόμενο δωδεκάμηνο, με σχεδόν τα δύο τρίτα αυτής της εισοδηματικής κατηγορίας να σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν περισσότερα διεθνή ταξίδια το 2024 από ό,τι το προ-πανδημικό 2019. Αυτό διαπιστώνει η δεύτερη έκδοση της έρευνας “Consumer travel spending priorities”, που διεξήχθη από την Outpayce της Amadeus.

Παρά τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα, τα υψηλά εισοδήματα -που χαρακτηρίζονται τα νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα προ φόρων άνω των 120.000 δολαρίων- δίνουν προτεραιότητα στα διεθνή ταξίδια, λόγω προσοδοφόρων επενδύσεων, αποταμιεύσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των αυξήσεων των μισθών.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας:

– Τα διεθνή ταξίδια θεωρήθηκαν “υψηλή προτεραιότητα” από το 68% των υψηλότερων εισοδημάτων, σε σύγκριση με το 47% σε όλες τις μισθολογικές κατηγορίες.

– Το 65% των υψηλότερα αμειβόμενων σχεδιάζει να πραγματοποιήσει περισσότερα διεθνή ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες από ό,τι το 2019, σε σύγκριση με το 38% των ερωτηθέντων σε όλα τα εισοδηματικά κλιμάκια.

– Το 58% των υψηλότερα αμειβόμενων σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα χρήματα για διεθνή ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες απ’ ό,τι το 2019, σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 36% σε όλα τα μισθολογικά κλιμάκια.

– Οι υψηλότερα αμειβόμενοι αναμένουν να δαπανήσουν 7.413 δολάρια για διεθνή ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, σε σύγκριση με τον μέσο όρο των 3.422 δολαρίων σε όλα τα μισθολογικά κλιμάκια.

Όταν οι υψηλότερα αμειβόμενοι ρωτήθηκαν γιατί θα μπορούσαν να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια, οι κυριότερες απαντήσεις ήταν:

* Κέρδισα χρήματα από πρόσφατες επενδύσεις, ώστε να μπορώ να ξοδέψω για ταξίδια (41%).
* Εξοικονόμησα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ώστε να μπορώ να ξοδέψω περισσότερα χρήματα για ταξίδια (40%).
* Έλαβα πρόσφατα αύξηση μισθού, που σημαίνει ότι έχω την ευχέρεια να ξοδεύω για ταξίδια (40%).

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο Jean-Christophe Lacour, SVP Global Head of Product Management and Delivery, της Outpayce της Amadeus, είπε: “Βλέπουμε συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για ταξίδια στα περισσότερα μέρη του κόσμου και είναι σαφές ότι τα νοικοκυριά με υψηλότερο εισόδημα συμβάλλουν σημαντικά σε αυτή την τάση”.

Ο ίδιος συνέχισε: “Εάν οι ταξιδιωτικές εταιρίες θέλουν να συνεχίσουν να προσελκύουν υψηλότερα εισοδήματα, πρέπει να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες λιανικής πώλησης. Πάρτε για παράδειγμα τις αεροπορικές εταιρίες. Για να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους, πρέπει να προσφέρουν στους επιβάτες πλήρη διαφάνεια όσον αφορά το κόστος συναλλάγματος. Σήμερα, οι ταξιδιώτες περιμένουν οι πληρωμές να είναι απρόσκοπτες, απλές και στο  νόμισμά τους. Διαχειριζόμενες τις μετατροπές εσωτερικά, οι αεροπορικές εταιρίες μπορούν να μειώσουν τα τέλη για τον πελάτη και, σε ορισμένες περιπτώσεις, να διπλασιάσουν το κέρδος που αποκομίζουν από ένα εισιτήριο, όπως έχουμε διαπιστώσει από έναν από τους πελάτες μας”.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε ατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, με τη χρήση διαδικτυακής μεθοδολογίας, σε δείγμα 4.500 ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία και τη Σιγκαπούρη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *