© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα δύο τρίτα των Βρετανών σχεδιάζουν διεθνή ταξίδια φέτος

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Όλο και περισσότεροι Βρετανοί σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό εφέτος, σε μια προσπάθεια να αναπληρώσουν το “χαμένο έδαφος” των προηγούμενων δύο χρόνων, εξαιτίας της πανδημίας, ενώ αυξημένες προβλέπονται και οι ταξιδιωτικές δαπάνες, προσφέροντας στους εαυτούς τους επιπλέον παροχές και πολυτέλεια.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης της AllClear Travel Insurance, το 68% των Βρετανών σχεδιάζουν διακοπές στο εξωτερικό εφέτος, με το 30% να λένε ότι θα κάνουν αρκετά ταξίδια εφέτος για να αναπληρώσουν τα δύο τελευταία χρόνια που ήταν κλεισμένοι μέσα στο σπίτι, ενώ ποσοστό 32% επιλέγουν ηλιόλουστους προορισμούς.

Το 24% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνουν ότι φέτος σκοπεύουν να έχουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα διακοπών. Μια μειοψηφία 11% του συνόλου των 2.083 ερωτηθέντων, σχεδιάζει να κάνει ένα χρόνο διακοπές και να δει τον κόσμο πιο ολοκληρωμένα.

Αυτή η αίσθηση ανυπομονησίας να φύγουν μακριά αντανακλάται στις προγραμματισμένες δαπάνες για διακοπές στο εξωτερικό εφέτος. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα σχεδιάζουν να δαπανήσουν κατά μέσο όρο 1.203 λίρες το άτομο, μια αύξηση 45% από τα τέλη του 2021 (827 λίρες), όταν διεξήχθη για τελευταία φορά η έρευνα. Η ηλικιακή ομάδα άνω των 65 ετών εμφανίζεται διατεθειμένη να δαπανήσει τα περισσότερα χρήματα, με μέση προγραμματισμένη δαπάνη 1.457 λίρες ανά άτομο.

Διακοπές και ευζωία

Ενώ η επιθυμία για ταξίδια είναι, για πολλούς, μια αντίδραση στις χαμένες ελευθερίες, κατά τη διάρκεια της εποχής του κορωνοϊού, η έρευνα έδειξε επίσης ότι, για πολλούς, οι ποιοτικές διακοπές έχουν ουσιαστικό ρόλο στο να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν μερικά θέματα ευζωίας, που τους επηρέασαν αρνητικά κατά τη διάρκεια των διαδοχικών lockdowns.

Σε εθνικό επίπεδο, το 20% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είχαν γίνει λίγο εσωστρεφείς και ανήσυχοι όσον αφορά τα ταξίδια οπουδήποτε, ενώ το 17% δήλωσαν ότι η ψυχική τους υγεία έχει επηρεαστεί από το γεγονός ότι δεν μπορούσαν να κάνουν αξιοπρεπείς διακοπές για δύο χρόνια.

Για το 15% των ερωτηθέντων, η έλλειψη διακοπών δυσκόλεψε την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, ενώ σε ποσοστό 9% δήλωσαν ότι αυτό τους αποσυντόνισε και ότι η απόδοσή τους στην εργασία μειώθηκε.

Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, περίπου ένας στους επτά ανθρώπους (14%) δήλωσε ότι οι κοινωνικές του δεξιότητες έχουν υποχωρήσει, επειδή δεν είχε τη δυνατότητα να επισκεφθεί νέα μέρη και να γνωρίσει νέους ανθρώπους.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης ο Chris Rolland, διευθύνων σύμβουλος της AllClear Travel Insurance, είπε: “Στην AllClear εργαστήκαμε ακούραστα κατά τη διάρκεια της πανδημίας για να υποστηρίξουμε τους μακροχρόνιους πελάτες μας και ως ο κορυφαίος πάροχος εξειδικευμένων ιατρικών καλύψεων συμβουλεύσαμε, τόσο τους καταναλωτές, όσο και τον κλάδο σχετικά με τα ασφαλή ταξίδια. Όλοι θέλουμε να δούμε τον ταξιδιωτικό τομέα να ανακάμπτει φέτος -ο κλάδος το χρειάζεται και οι καταναλωτές προφανώς επιθυμούν να ταξιδέψουν – αλλά το να το κάνουν με ασφάλεια θα είναι το κρίσιμο ζήτημα για το 2022”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *