ΕΡΕΥΝΑ : Τα πολυτελή ταξίδια αρέσουν στους Millennials !!!

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά την Baby Boomers και τη Generation X, οι Millennials είναι η επόμενη μεγάλη αγορά-κλειδί και η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα για διεθνή ταξίδια.

Η ομάδα αυτή, συνήθως ορίζεται ως άτομα που γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 2000, είναι τεχνολογικά προηγμένοι, μορφωμένοι και μεγάλωσαν με το διαδίκτυο και την ψηφιακή επικοινωνία.

Οι Millenials αγαπούν τα ταξίδια στην πόλη και (τουλάχιστον μερικοί) είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν πολλά χρήματα στις διακοπές τους, καθώς το 50% των πολυτελών ταξιδιών, να γίνονται από Millenials.

Αυτά είναι τα ευρήματα μιας ειδικής μελέτης του World Travel Monitor®, που διεξήχθη από την IPK International για λογαριασμό της ITB Berlin.

Ισχυροί ρυθμοί ανάπτυξης

Το 2017, τα εξερχόμενα ταξίδια των Millennials αυξήθηκαν κατά 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και επομένως δύο φορές περισσότερο, από τη συνολική τουριστική αγορά. Οι Millennials είναι μεταξύ 18 και 38 ετών και κατέχουν μερίδιο αγοράς άνω του 40% όλων των εξερχόμενων ταξιδιών παγκοσμίως, πράγμα που σημαίνει ότι αποτελούν τη μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα για διεθνή ταξίδια. Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί ότι αυτή η ομάδα είναι αρκετά ανομοιογενής. Ενώ από τη μια πλευρά υπάρχουν εκείνοι που πρόκειται να εγκαταλείψουν το σχολείο, από την άλλη πλευρά, υπάρχουν αυτοί που είναι γύρω στα  τριάντα, έχουν ήδη ένα σταθερό εισόδημα και μια ζωή με παιδιά.

Αύξηση του μεριδίου των πολυτελών ταξιδιών

Με όλο και περισσότερα μέλη των Millenials να εισέρχονται στην αγορά εργασίας, αυξάνεται επίσης το διαθέσιμο εισόδημά τους και ως εκ τούτου διαθέτουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια.

Σήμερα, οι μισές από τις διεθνείς πολυτελείς διακοπές (που ορίζονται ως ταξίδια με δαπάνες άνω των 750 ευρώ ανά διανυκτέρευση σε σύντομες εκδρομές ή πάνω από 500 ευρώ ανά διανυκτέρευση σε μεγάλα ταξίδια) πραγματοποιούνται από τους Millennials, μια αξία που αυξάνεται σταθερά κατά την τελευταία χρόνια.

Επιπλέον, ανάμεσα στους ταξιδιώτες πολυτελείας, οι Millennials είναι εκείνοι με τις υψηλότερες μέσες δαπάνες. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά υπάρχουν και πιο “συντηρητικοί” παραθεριστές Millenials, που είναι κοντά στα μεγέθη και τις επιλογές της συνολικής αγοράς. Αυτός είναι ένας άλλος δείκτης ότι οι Millenials είναι μια μάλλον ανομοιογενής ομάδα.

Η μεγαλύτερη αγορά είναι οι ΗΠΑ

Η μεγαλύτερη “δεξαμενή” εξερχόμενων τουριστών Millenials,  είναι οι ΗΠΑ, ακολουθούμενες από την Κίνα, τη Μεγάλη Βρετανία και τη Γερμανία, οι οποίες συνολικά κατέχουν μερίδιο αγοράς 35% του συνόλου των Millenials εξερχόμενων ταξιδιών.
Επίσης, όσον αφορά τους προορισμούς, οι ΗΠΑ βρίσκονται στην πρώτη θέση και επιλέχθηκαν από τον μεγαλύτερο αριθμό Millenial επισκεπτών το 2017, ακολουθούμενη από την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Σε παγκόσμια σύγκριση, ωστόσο, οι προορισμοί που είναι πάνω από τον μέσο όρο επιλογής των Millenials, είναι οι ασιατικοί προορισμοί της Ιαπωνίας, της Νότιας Κορέας, της Ινδίας και της Αυστραλίας, ενώ στην Ευρώπη ιδιαίτερα δημοφιλής είναι η Ιρλανδία και οι Σκανδιναβικές χώρες. Σε αντίθεση με αυτό, οι προορισμοί που βρίσκονται κάτω από το μέσο όρο, είναι η Ισπανία, η Αυστρία, αλλά και η Κίνα.

Εκδρομές στην πόλη και Sun & Beach

Το ταξίδι για διακοπές είναι ο πρωταρχικός σκοπός των Millennials για να πραγματοποιήσουν ένα διεθνές ταξίδι, ενώ μόνο το 15% των ταξιδιών είναι για επιχειρηματικούς σκοπούς. Ωστόσο, αυτό το πρότυπο είναι σύμφωνο με τη συνολική αγορά. Τα ταξίδια στην πόλη είναι ο πιο προτιμώμενος τύπος διακοπών για τους Millennials με μερίδιο αγοράς περίπου ενός τρίτου, το οποίο είναι υψηλότερο από ό, τι στη συνολική αγορά. Όταν εξερευνούν πόλεις, οι Millennials απολαμβάνουν αξιοθέατα, την ατμόσφαιρα στην πόλη, ψώνια καθώς και καλό φαγητό. Ο δεύτερος πιο σημαντικός τύπος διακοπών είναι οι διακοπές Sun & Beach, με τα βασικά κίνητρα χαλάρωσης, κολύμβησης και ηλιοθεραπείας, αλλά και τη φύση και το καλό φαγητό.

Υψηλότερη ευαισθησία στον υπερτουρισμό και την τρομοκρατία

Η ανάλυση δείχνει ότι οι Millennials είναι ευαίσθητοι στα φαινόμενα υπερτουρισμού και ενοχλούνται από την “πολυκοσμία”, ενώ αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες.

Οι Millennials είναι επίσης πιο ευαίσθητοι σε προειδοποιήσεις για τρομοκρατία σε σύγκριση με όλους τους διεθνείς ταξιδιώτες. Μια ειδική έρευνα του World Travel Monitor® δείχνει ότι οι Millennials, σε περίπτωση προειδοποιήσεων για τρομοκρατικές πράξεις, είναι πιθανότερο να μην ταξιδέψουν καθόλου, μέχρι να βελτιωθεί η κατάσταση.

Είναι πολύ ενημερωμένοι πριν ταξιδέψουν

Σε γενικές γραμμές, οι Millennials είναι πολύ καλά ενημερωμένοι πριν κλείσουν ένα εξερχόμενο ταξίδι και χρησιμοποιούν περισσότερες πηγές πληροφοριών για τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους από ό, τι ο μέσος ταξιδιώτης. Όπως αναμένεται, έχουν άριστη “σχέση” με το διαδίκτυο και τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, ενώ 9 στους 10 αναζητούν πληροφορίες online πριν ταξιδέψουν. Συγκεκριμένα τα ιστολόγια ταξιδιών, τα ταξιδιωτικά φόρουμ και τα κανάλια κοινωνικών μέσων χρησιμοποιούνται συχνότερα από τη Millennials σε σύγκριση με άλλα, αλλά και τα λεγόμενα παραδοσιακά κανάλια ενημέρωσης όπως τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, τα έντυπα μέσα και η τηλεόραση, έχουν πάνω από το μέσο όρο χρήση σε αυτόν τον τομέα.

Όταν πρόκειται για τις πραγματικές κρατήσεις για ταξίδια, οι Millenials συμπεριφέρονται όπως όλοι οι άλλοι, με ένα μόνο ελαφρώς μεγαλύτερο μερίδιο των κρατήσεων μέσω διαδικτύου. Ωστόσο, είναι πιθανότερο να κάνουν online κρατήσεις μέσω smartphone / κινητής συσκευής, σε σύγκριση με τη συνολική αγορά.

Πιο μορφωμένοι και περισσότερες γυναίκες

Σύμφωνα με τα στοιχεία του World Travel Monitor®, οι Millennials έχουν υψηλότερο επίπεδο μόρφωσης, από ότι ο μέσος εξερχόμενος ταξιδιώτης. Παρά τη σταθερή αύξηση τα τελευταία χρόνια, εξακολουθούν να έχουν χαμηλότερο εισόδημα, από το μέσο όρο, που είναι συνέπεια της μικρότερης ηλικίας. Ένα άλλο ενδιαφέρον αποτέλεσμα της ανάλυσης είναι το υψηλότερο μέσο ποσοστό γυναικών ταξιδιωτών. Σε αντίθεση με την συνολική εξερχόμενη αγορά, στο Millenial τμήμα, οι γυναίκες ταξιδιώτες έχουν μεγαλύτερο μερίδιο από τους άνδρες ταξιδιώτες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *