intercontinental

Τα ταξίδια αναψυχής οδηγούν σε αύξηση τιμών και πληρότητας στην IHG

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η επιστροφή στα ταξίδια διακοπών βοήθησε στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου της InterContinental Hotels Group (IHG), με τη μητρική εταιρία των Holiday Inn και Crowne Plaza να “βλέπει” τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) να αυξάνονται κατά 61%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, και να φτάνουν το 82% του επιπέδου πριν από την πανδημία. Αντίστοιχα, η μέση ημερήσια τιμή αυξήθηκε κατά 27%, φτάνοντας στο επίπεδο του 2019.

“Διαπιστώσαμε πολύ θετικές εμπορικές συνθήκες κατά το πρώτο τρίμηνο, με την ταξιδιωτική ζήτηση να συνεχίζει να αυξάνεται σε όλες σχεδόν τις βασικές μας αγορές, σε όλο τον κόσμο. Το υψηλό επίπεδο ζήτησης που παρατηρήσαμε για ταξίδια αναψυχής συνεχίζει να οδηγεί σε αύξηση των τιμών και της πληρότητας. Εξακολουθούμε, επίσης, να βλέπουμε την επιστροφή των επαγγελματικών ταξιδιών, όπως και των ομαδικών, υποστηρίζοντας περαιτέρω τη βελτίωση του δείκτη RevPAR, σε πολλές από τις βασικές, αστικές αγορές μας”, είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου IHG, Keith Barr, αναφερόμενος στην εικόνα των οικονομικών αποτελεσμάτων ου ομίλου.

“Καθώς τα επίπεδα πληρότητας αυξάνονται και λόγω της δύναμης των εμπορικών σημάτων μας, τα ξενοδοχεία μας βλέπουν αυξημένη τιμολογιακή δυναμική -τον Μάρτιο, τα ξενοδοχεία μας στις ΗΠΑ πέτυχαν τιμές για διαμονή αναψυχής αυξημένες κατά περισσότερο από 10%, σε σχέση με τα επίπεδα του 2019, με τις τιμές στο σύνολο των δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ να είναι 4% υψηλότερες”, υπογράμμισε ο κ. Barr.

Αλλά πρόσθεσε: “Οι συναλλαγές στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας εξακολουθούν να επηρεάζονται από τους περιορισμούς που έχουν τεθεί σε εφαρμογή για τον έλεγχο των αυξανόμενων κρουσμάτων Covid”.

“Η στρατηγική μας εστίαση στην ενίσχυση και επέκταση του χαρτοφυλακίου των εμπορικών σημάτων μας συνεχίζει να οδηγεί στην ανάπτυξη. Υπογράψαμε 17.000 δωμάτια στο πρόγραμμα ανάπτυξης, το πρώτο τρίμηνο, 15% περισσότερα από ό,τι το 2021. Ο κύκλος ανάπτυξης των 278.000 δωματίων μας αυξήθηκε κατά 2,4%. Από τα 120 ξενοδοχεία που υπεγράφησαν, υπήρξε ιδιαίτερα ισχυρή επίδοση στην Αμερική με σχεδόν διπλασιασμό των υπογραφών από 39 σε 73. Οι μάρκες πολυτελείας και lifestyle αντιπροσωπεύουν πλέον περίπου το 20% όλων των υπογραφών, και μετά την ολοκλήρωση της ποιοτικής αναθεώρησης του 2021 υπήρξαν 52 υπογραφές σε όλη την οικογένεια της επωνυμίας Holiday Inn και 14 για την Crowne Plaza, συνολικά 22% περισσότερες από πέρυσι. Το καθαρό μέγεθος του δικτύου μας διευρύνεται και είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο που σημειώνουμε προς την κατεύθυνση να επιτύχουμε ένα κορυφαίο επίπεδο καθαρής αύξησης των δωματίων στον κλάδο”, κατέληξε επικεφαλής του ομίλου IHG.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *