Photo by Anete Lūsiņa on Unsplash

Ταξίδια σχεδιάζουν το επόμενο εξάμηνο οι Αμερικανοί | Διατηρεί τη δυναμική της η αμερικανική αγορά

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μία δυναμική τουριστική αγορά παραμένει η αμερικανική με τους ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ να εξακολουθούν να κάνουν ταξιδιωτικά σχέδια για τους επόμενους έξι μήνες, παρά το γεγονός ότι αυτή η πρόθεσή τους μειώθηκε ελαφρά, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, με το 71% πλέον να δηλώνει ότι σχεδιάζουν ένα ταξίδι διακοπών, έναντι του 73%.

Αυτό προκύπτει με βάση έρευνα της MMGY Travel Intelligence για “Το Πορτρέτο του Αμερικανού Ταξιδιώτη”, η οποία αποκάλυψε, επίσης, ότι η παραλλαγή Omicron είναι πιο πιθανό να επηρεάσει τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των εμβολιασμένων, έναντι των ανεμβολίαστων.

Σε άλλα βασικά ευρήματα, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι Boomers και οι Millennials, ειδικά σε εύπορα νοικοκυριά, είναι τα τμήματα των ταξιδιωτών που αναμένεται να καθοδηγήσουν τη συνεχή ανάπτυξη των εγχώριων ταξιδιών αναψυχής, το 2022. Επίσης, πρωτοστατούν στις προθέσεις ταξιδιωτικών δαπανών, σχεδιάζοντας να ξοδέψουν τουλάχιστον 4.000 $ για ταξίδια, τους επόμενους 12 μήνες. Αυτό είναι το υψηλότερο ποσό που αναφέρθηκε όλο τον χρόνο και το μεγαλύτερο, σε σύγκριση με άλλες ταξιδιωτικές ηλικιακές κατηγορίες.

Οι ταξιδιωτικές προθέσεις των Boomers έχουν αυξηθεί τα τρία τελευταία τρίμηνα, παρά την πανδημία. Οι Boomers που έχουν έσοδα μεγαλύτερα των 150.000 $ εμφανίζουν αυξημένη διάθεση για ταξίδια, μεγαλύτερη σε σύγκριση με το φθινόπωρο.

Τα Millennial νοικοκυριά καθοδηγούν όλες τις γενιές στον αριθμό των προγραμματισμένων ταξιδιών, εκφράζοντας προθέσεις να πραγματοποιήσουν, κατά μέσο όρο, 4,4 ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες, ξεπερνώντας της κατηγορίες των Gen Zs (4,1), Boomers (3,8) και Gen Xers (3,3).

Συνολικά, οι εμβολιασμένοι ταξιδιώτες εκφράζουν υψηλότερο επίπεδο ανησυχίας από τους μη εμβολιασμένους ταξιδιώτες σχετικά με τη μόλυνση ή τη διασπορά του Covid-19 . Ωστόσο, δεν αποτελεί εμπόδια στα ταξίδια τους. Η μελέτη αποκάλυψε ότι οι εμβολιασμένοι ερωτηθέντες είναι πιο πιθανό από τους μη εμβολιασμένους ταξιδιώτες να διαμείνουν σε ένα ξενοδοχείο και να πραγματοποιήσουν κάποιο αεροπορικό ταξίδια, τους επόμενους έξι μήνες.

Ενδιαφέρον για κρουαζιέρες από τους Millennials

Σύμφωνα με τη μελέτη, τα τρία τέταρτα των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής (73%) επισκέπτονται έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή OTA, όπως το Expedia, το Tripadvisor ή το Travelocity, σε τακτική βάση, κατά την έρευνα ή την κράτηση ταξιδιού. Ο πιο δημοφιλής λόγος για τη χρήση ενός OTA είναι η σύγκριση τιμών και διαθεσιμότητας (66%) μεταξύ των παρόχων.

Οι μισοί από τους ενεργούς ταξιδιώτες αναψυχής δηλώνουν ότι, επί του παρόντος, είναι μέλη ενός προγράμματος επιβράβευσης ξενοδοχείων (52%) ή τουλάχιστον ενός προγράμματος αεροπορικών εταιριών (48%).

Οι Boomers, που συνήθως έχουν ταξιδέψει περισσότερο, είναι πιο πιθανό να ανήκουν σε οποιονδήποτε τύπο προγράμματος επιβράβευσης, ενώ οι Gen Zs είναι οι λιγότερο πιθανό να είναι μέλη.

Τέλος, περισσότεροι από τους μισούς ενεργούς ταξιδιώτες αναψυχής ενδιαφέρονται να κάνουν κρουαζιέρα τους επόμενους 12 μήνες. Μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων, οι Millennials εκφράζουν το υψηλότερο ενδιαφέρον (69%), ενώ η Καραϊβική είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός κρουαζιέρας (81%), ακολουθούμενη από τη Μεσόγειο (71%).

Καθώς οι ταξιδιώτες αποδέχονται ολοένα και περισσότερο ότι οι κίνδυνοι για την υγεία από τον νέο κορωνοϊό είναι διαχειρίσιμοι εν μέρει λόγω των αυξανόμενων ποσοστών εμβολιασμού, η MMGY Travel Intelligence, προβλέπει ότι το επόμενο έτος θα χαρακτηριστεί από αύξηση των διακοπών παρατεταμένης διάρκειας (LOS), ταξίδια μακρύτερα από τη βάση των ταξιδιωτών και από πιο “σημαντικές διακοπές” αντί για πιο “συχνές, τοπικές αποδράσεις”. Ωστόσο, η ανάπτυξη της ζήτησης για ταξίδια μπορεί να μετριαστεί ελαφρώς από τις αυξανόμενες τιμές, την περιορισμένη διαθεσιμότητα σε προορισμούς υψηλής ζήτησης και τις λειτουργικές προκλήσεις που προκαλούνται από την αγορά εργασίας στον τομέα της φιλοξενίας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *