Η τεχνολογία στην “υπηρεσία” της αύξησης των εσόδων των τουριστικών επιχειρήσεων

ΜΕΛΕΤΕΣ

Στην τεχνολογία στρέφονται οι επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, τους επόμενους δώδεκα μήνες, προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους, αποκαλύπτει έρευνα που κυκλοφόρησε από την WTM και την Travel Forward.

Σχεδόν 700 ανώτερα στελέχη, από όλο τον κόσμο, κλήθηκαν να κατατάξουν, κατά σειρά σπουδαιότητας, διάφορες περιπτώσεις χρήσης της ταξιδιωτικής τεχνολογίας, στο πλαίσιο της έκθεσης, με την αύξηση των εσόδων να κατατάσσεται ως η πιο σημαντική στη λίστα τους και τη μείωση κόστους τρίτη στη λίστα, αντικατοπτρίζοντας δύο από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα.

Η τεχνολογία είχε πάντα σημαντικό ρόλο στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών, με την έκθεση να διαπιστώνει ότι αυτή η λειτουργικότητα θα είναι περιζήτητη τους επόμενους δώδεκα μήνες. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο κλάδος, σύμφωνα με την έκθεση, στρέφεται περισσότερο στη χρήση της τεχνολογίας για την εύρεση νέων πελατών ή/και νέων αγορών, παρά για τη διατήρηση και την αλληλεπίδραση με τους υπάρχοντες πελάτες.

Ιδέες όπως η χρήση τεχνολογίας για τη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών ή η χρήση τεχνολογίας για την εκ νέου συνεργασία με το προσωπικό, τοποθετήθηκαν χαμηλότερα στη λίστα σπουδαιότητας.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο Simon Press, διευθυντής της WTM London και της Travel Forward, δήλωσε: “Αυτά τα ευρήματα δεν πρέπει να αποτελούν έκπληξη, αφού οι ταξιδιωτικές εταιρίες θα χρειαστεί να αυξήσουν τα έσοδα και να μειώσουν το κόστος, σύντομα, ώστε να αρχίσουν να ανακτούν ορισμένες από τις ζημίες που βίωσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας”.

Σε άνοδο οι τεχνολογικές δαπάνες των επιχειρήσεων το 2022

Σύμφωνα με την έρευνα, οι ταξιδιωτικές εταιρίες θα αρχίσουν να αυξάνουν τις τεχνολογικές τους δαπάνες τον επόμενο χρόνο, όπως διαβεβαίωσαν οι συμμετέχοντες όταν ρωτήθηκαν για τα σχέδιά τους που αφορούν τις δαπάνες τους σε θέματα τεχνολογίας, με σχεδόν τέσσερις στους δέκα (39%) να λένε ότι ο προϋπολογισμός τους θα αυξηθεί, σε σύγκριση με τους τρεις στους δέκα (29%), που σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα. Περισσότεροι από ένας στους δέκα (12%) είναι ακόμα αναποφάσιστοι για το 2022, ενώ το 21% θα διατηρήσει τον ίδιο προϋπολογισμό με τον φετινό.

Ανάλογος είναι και ο αριθμός των επαγγελματιών -περίπου 15%-, που υποστηρίζουν ότι ο προϋπολογισμός τους θα μειωνόταν περισσότερο από 10%, καθώς δήλωσαν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν περισσότερο από 10%. Η διαφορά ήταν πιο έντονη για όσους αναμένουν ταλάντευση μικρότερη από το ένα δέκατο, με το 15% να αναμένει ελαφρά μείωση, σε σύγκριση με το 22% που αναμένει μικρή άνοδο.

Μιλώντας σχετικά ο Simon Press είπε: “Αυτά είναι θετικά νέα για τους προμηθευτές, τους προγραμματιστές, τους καινοτόμους και τους επενδυτές του κλάδου της ταξιδιωτικής τεχνολογίας. Η δέσμευση να δαπανηθούν περισσότερα για την τεχνολογία είναι ένα σημάδι ότι η βιομηχανία αρχίζει να ‘ανοικοδομείται’, μετά τον καταστροφικό αντίκτυπο του Covid”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *