expedia

Τέλος βάζει η Βρετανία στις παραπλανητικές τακτικές πωλήσεων των ΟΤΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

O κυβερνητικός οργανισμός της Βρετανίας, Competition and Markets Authority, αποκάλυψε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι έλαβε τα κατάλληλα μέτρα για τις παραπλανητικές τακτικές πωλήσεων από online πράκτορες.

Παραπλανητικές τακτικές εντοπίστηκαν από τις Expedia, Booking.com, Agoda, ebookers και trivago μετά από έρευνα και οι έξι ιστοσελίδες ανέλαβαν την υποχρέωση να αλλάξουν τις πρακτικές τους.

Εκπρόσωπος του CMA δήλωσε: «Οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες κράτησης θέσεων διαμονής μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμη πηγή πληροφοριών για τα άτομα που αναζητούν ξενοδοχεία και άλλες βραχυπρόθεσμες διαμονές. Είναι σημαντικό οι πλατφόρμες αυτές να λειτουργούν με τρόπο δίκαιο και μη παραπλανητικό για τους καταναλωτές.

Ο οργανισμός δημοσίευσε τώρα τις «αρχές» για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του κλάδου να συμμορφωθούν με το δίκαιο των καταναλωτών.

Χρησιμοποιώντας τακτικές πωλήσεων, όπως παραπλανητικές πωλήσεις πίεσης, παραπλανητικές απαιτήσεις έκπτωσης, μη αποκαλύπτοντας τον ρόλο που κερδίζουν οι επιχειρήσεις σας στις βαθμολογίες των αποτελεσμάτων αναζήτησης και τις κρυφές χρεώσεις μπορούν να βλάψουν τους πελάτες και τη φήμη του κλάδου σας, επισημαίνει ο οργανισμός.

Οι αρχές καλύπτουν όλους τους δικτυακούς τόπους κρατήσεων που προσφέρουν υπηρεσίες στους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιωτικών πρακτορείων, μηχανών αναζήτησης, μεγάλων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων και ενοικιάσεων διαμερισμάτων βραχείας μίσθωση, καθώς και μικρότερων επιχειρήσεων που πωλούν ταξιδιωτικά καταλύματα στο διαδίκτυο.

Όλοι πρέπει να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές έως την 1η Σεπτεμβρίου.

«Θα πρέπει επίσης να εξετάσουν τις πρακτικές τους για να εξασφαλίσουν τη συμμόρφωση με το νόμο», πρόσθεσε η CMA.

Οι οδηγίες που εκδόθηκαν χθες, πρέπει να αξιολογούν τις επιχειρήσεις, να καλύπτουν τις κατατάξεις αναζήτησης, τις τιμές αναφοράς, τις κρυφές χρεώσεις και τις πωλήσεις υπό πίεση.

Αναζήτηση ταξινομήσεων:
  • Να υπάρχει ξεκάθαρη ενημέρωση για τους πελάτες.
  • Σαφής διαφοροποίηση για το εάν τα δωμάτια είναι προπληρωμένα ή όχι
  • Ένδειξη για τα πληρωμένα αποτελέσματα που προκύπτουν από την αναζήτηση
     Για τις τιμές:
  • Δεν επιτρέπεται η παρουσίαση της έκπτωσης –  εκτός αν η προσφορά προσφέρει ένα πραγματικό κέρδος
  • Εάν υπάρχει ένδειξη για μείωση τιμής πρέπει να αναφέρονται οι αρχικές τιμές, λλά και ποιες ημερομηνίες συμπεριλαμβάνονται
Για τις κρυφές χρεώσεις:
  • Να είστε εκ των προτέρων ξεκάθαροι σχετικά με τις  αμοιβές, χρεώσεις και φόρους και να δίνετε πάντα τη συνολική τιμή
  • Μην προσπαθήσετε ποτέ να αποκρύψετε το κρυφό κόστος – Η αποκάλυψη προς το τέλος μιας αγοράς μπορεί να είναι παραπλανητική και άδικο                                                                                                                                                                 Πώληση υπό πίεση:
  • Μην χρησιμοποιείτε ψευδή ή παραπλανητικά μηνύματα σχετικά με τη δημοτικότητα και τη διαθεσιμότητα
  • Όταν δηλώνετε  διαθεσιμότητα, να είστε σίγουροι, πως τα στοιχεία σας είναι ακριβή                                                                                                                                ΠΗΓΗ   
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *