irba

Τέταρτο Διεθνές Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Το 4ο Διεθνές Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association (IPBA), διοργανώνεται στο Βόλο από την Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, από το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Το marketing και την επικοινωνία του συνεδρίου έχει αναλάβει η Alpha Marketing.

Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του Branding Τόπου από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, τον επαγγελματικό τομέα καθώς και την τοπική και δημόσια διοίκηση για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από το ελκυστικό σημείο τομής του μάρκετινγκ, του τουρισμού, της οικονομικής ανάπτυξης, της διοργάνωσης γεγονότων, της διαχείρισης της κληρονομιάς, του χωρικού σχεδιασμού, της δημόσιας διπλωματίας, της αρχιτεκτονικής και της ανθρωπογεωγραφίας.

Οι εισηγήσεις ξεπερνούν τις 80 με συμμετοχές από υποψήφιους διδάκτορες και ακαδημαϊκούς, ερευνητές, επαγγελματίες, εκπροσώπους πόλεων του εξωτερικού και Ελληνικών Δήμων, φοιτητές και καλλιτέχνες. Το συνέδριο καλύπτει τις παρακάτω θεματικές ενότητες:

  • Branding χωρών, περιφερειών και πόλεων
  • Μάρκετινγκ & branding τουριστικών προορισμών
  • Ψηφιακή τεχνολογία, καινοτομία & branding τόπου
  • Πολιτιστική κληρονομιά & branding τόπου
  • Συμμετοχικός σχεδιασμός & branding τόπου

Εκτός από το κυρίως πρόγραμμα του συνεδρίου προγραμματίζονται και τρεις κεντρικές ομιλίες από τους παρακάτω διακεκριμένους ομιλητές:

  1. Nicholas Cull, Καθηγητής στη Δημόσια Διπλωματία στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια, με τίτλο ομιλίας: Branding Τόπου και Δημόσια Διπλωματία: Το Παράδοξο της ‘Ασφάλειας στη Διαχείριση της Φήμης’ (Reputational Security)
  2. Θωμάς Δοξιάδης, Αρχιτέκτονας – Επικεφαλής του γραφείου doxiadis+, με τίτλο ομιλίας: Το Branding των Τοπίων: Γη, Τόπος και Ταυτότητα
  3. Roberto Vegnuti, Marketing – R&D Consultant – Cinque Terre Consorzio Turistico, με τίτλο ομιλίας: Cinque Terre, Ιταλία. Μια Περίπτωση Branding Τόπου: Από Ευκαιρία σε Απειλή για τον Τουρισμό

Επιπρόσθετα υπάρχουν ειδικές συνεδρίες για τους υποψήφιους διδάκτορες και για έργα καλλιτεχνών εμπνευσμένα από τη θεματολογία του συνεδρίου.

Προσκαλούμε όσους ενδιαφέρονται και ασχολούνται με τα ζητήματα του marketing και branding τόπου να συμμετέχουν στο μοναδικό ετήσιο γεγονός.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *