tui

Θα συνεχίσει να έχει φυλλάδια η ΤUI, μετά τα αποτελέσματα έρευνας που τα θεωρεί πολύ σημαντικά στα ταξίδια

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H TUI αλλάζει προγενέστερη απόφασή της για κατάργηση όλων των φυλλαδίων της, μέχρι το 2020, μετά από πρόσφατη έρευνα για τη συμπεριφορά των πελατών, που κατέδειξε ότι είναι πολύ σημαντικά για τα ταξίδια.

Η μεγαλύτερη ταξιδιωτική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου είχε ανακοινώσει το 2016 ότι σταδιακά θα καταργήσει τα παραδοσιακά φυλλάδια, και θα τα αντικαταστήσει με υπηρεσίες τεχνολογίες, στα καταστήματά της.

Εκείνη την εποχή, ο διευθύνων σύμβουλος Nick Longman δήλωσε ότι η απόφαση βασίστηκε στον μεταβαλλόμενο τρόπο που οι καταναλωτές ασχολούνται με την έρευνα και την κράτηση των διακοπών.

Ωστόσο, αυτή την εβδομάδα η επιχείρηση επιβεβαίωσε ότι δεν θα αφήσει την πρακτική με τα φυλλάδια καθόλου. Η U-turn ακολουθώντας έρευνα πελατών τον περασμένο χρόνο, βρήκε ότι τα φυλλάδια ήταν ένα «σημαντικό μέρος του ταξιδιού για έναν πελάτη».

Το 2016, η Tui κυκλοφόρησε 4.7 εκατομμύρια φυλλάδια, με 56 διαφορετικούς τίτλους, με κόστος εκατομμυρίων λιρών.

Αυτός ο αριθμός έχει μειωθεί σε 39 φέτος και όλοι οι τίτλοι φυλλαδίων είναι διαθέσιμοι και σε ψηφιακή μορφή.

Μία εκπρόσωπος δήλωσε:

«Είμαστε ακόμα προσηλωμένοι στη μείωση της σειράς των διαφημιστικών φυλλαδίων μας και θα συνεχίσουμε να παρέχουμε περιεχόμενο με βάση τον τρόπο ζωής για να εμπνεύσουμε τους πελάτες και να βοηθήσουμε στη διαδικασία επιλογής και κράτησης των διακοπών. Αυτό περιλαμβάνει ορισμένα τυπωμένα φυλλάδια  στο κατάστημα.

Είμαστε περισσότερο επικεντρωμένοι από ποτέ στον πελάτη και στο ταξίδι του. Έχοντας αυτό κατά νου και σύμφωνα με την έρευνα, που αναγνώρισε ότι τα φυλλάδια εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό μέρος του ταξιδιού του πελάτη για μερικούς από τους πελάτες μας, συνεχίζουμε».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *