The MARKET show στην 36η Philoxenia, με Τολίδου, Δεριζιώτη, Λυκαύγη και Γούσιο

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της 36ης Philoxenia, που θα πραγματοποιηθεί από 12 έως 14 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για μια διαδραστική “παράσταση” Τουρισμού που παρουσιάζει η Μίνα Τολίδου, συντονίζει  ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Δεριζιώτης και σχολιάζουν οι Γιώργος Λυκαύγης και Τάσος Γούσιος.

Η παρουσίαση αφορά στα εξής:

  • Τι άλλαξε στα ταξίδια από την πανδημία;
  • Με ποια κριτήρια επιλέγει ο ταξιδιώτης;
  • Πως αντλεί πληροφορίες;
  • Ποιος ο ρόλος των Social Media στην τελική επιλογή;
  • Πως έχει αλλάξει η διαδικασία κράτησης;
  • Desktop ή Mobile;
  • Package ή Dynamic;
  • OTA ή TO;

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου στις 16.00 @ Philoxenia, Περίπτερο 13 OPEN STAGE.

H PHILOXENIA αποτελεί την ετήσια συνάντηση των τουριστικών επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών στην Ελλάδα. Είναι το γεγονός που αφουγκράζεται την παγκόσμια τουριστική αγορά και συντονίζεται με τις ανάγκες του επαγγελματία και τις επιθυμίες του ταξιδιώτη, ώστε να μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην ανάδειξη προορισμών και εμπειριών αλλά και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

Επιχειρηματίες του τουρισμού, υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων, αγοραστές (hosted buyers) από διάφορες χώρες του κόσμου, αλλά και απλοί επισκέπτες που αναζητούν πληροφορίες για την επόμενη ταξιδιωτική τους απόδραση, συνθέτουν το προφίλ μιας έκθεσης, η οποία 36 χρόνια τώρα, αποτελεί συνώνυμο του τουριστικού επιχειρείν.

Η Alpha Marketing συμμετέχει στην 36η Philoxenia

Με το σλόγκαν «Έλα, πες μας την ιστορία σου να τη μάθει ο κόσμος» η Alpha Marketing  συμμετέχει και φέτος στη μεγαλύτερη Τουριστική Έκθεση στην Ελλάδα, την Philoxenia 2021.

Στο πλαίσιο της παρουσίας λανσάρεται η νέα υπηρεσία Marketing Services Online, η οποία δίνει τη δυνατότητα, ακόμη και σε μικρές τουριστικές επιχειρήσεις που δεν έχουν την πολυτέλεια να συντηρούν οργανωμένα τμήματα, να επωφελούνται από τις υπηρεσίες της, σα να διαθέτουν ένα inhouse τμήμα marketing και πωλήσεων.

Ο τουρισμός αλλάζει, η αναζήτηση της αυθεντικής εμπειρίας για τον επισκέπτη-τουρίστα βρίσκεται στο επίκεντρο. Όσο κι αν μοιάζουν ίδια, κάθε κατάλυμα, κάθε ταξιδιωτικό γραφείο έχει να διηγηθεί τη δική του ιστορία και συμβάλλει με τον δικό του τρόπο στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, παρέχοντας στον επισκέπτη τη μοναδική τουριστική εμπειρία που προσδοκά. Αυτή την ιστορία, η Alpha Marketing, την αναδεικνύει ως μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα.

Σε όλη τη διάρκεια της Έκθεσης από την Παρασκευή 12 έως και την Κυριακή 14 Νοεμβρίου, τα στελέχη της θα βρίσκονται στο stand C2 στο Περίπτερο 13, για να ενημερώσουν όσους ενδιαφέρονται για το πλαίσιο συνεργασίας. Ένα πλαίσιο που προβλέπει διάφορους ευέλικτους τρόπους, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε φορέα ή επιχείρησης.Philoxenia

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *