mace

Θεσσαλονίκη-Κιλκίς: Οι πρωταγωνιστές του Μακεδονικού Μετώπου στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Στην ανάδειξη των ιστορικών μνημείων του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου στοχεύουν ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Ν. Θεσσαλονίκης και η Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Η κοινή δράση που σκοπό έχει να αναδείξει στην Ελλάδα και το εξωτερικό το ρόλο που διαδραμάτισαν οι δύο περιοχές, αναμένεται να ενισχύσει το ρεύμα του ιστορικού τουρισμού.

Η καμπάνια “World War Ι – Memorial Tourism in Greeceείναι μια ολοκληρωμένη δράση οργάνωσης, παρουσίασης και προβολής ενός προγράμματος που περιλαμβάνει επισκέψεις προσκυνητών και επισκεπτών σε πεδία μαχών και Συμμαχικά Κοιμητήρια του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, τα οποία στην πλειοψηφία τους βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και το Κιλκίς.

Η ιστορία της Ελληνικής συμμετοχής στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο ξεκινάει το 1915 με την άφιξη συμμαχικών δυνάμεων στη Θεσσαλονίκη και τη δημιουργία του Ανατολικού Μετώπου που μετονομάστηκε σε «Μακεδονικό Μέτωπο» ή «Μέτωπο Θεσσαλονίκης» (Salonica Front). To 1916 η στρατιά των Συμμάχων που βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη, προέρχονταν από τη Βρετανική Κοινοπολιτεία (Βρετανία, Αυστραλία, Ινδία), τη Γαλλία, τη Σερβία, τη Ρωσία και την Ιταλία. Οι μάχες του Σκρα και της Δοϊράνης το 1918 ήταν καθοριστικές για την έκβαση του πολέμου αφήνοντας όμως πίσω τους χιλιάδες νεκρούς.

Στα Συμμαχικά Κοιμητήρια της Θεσσαλονίκης και του Κιλκίς βρίσκονται πάνω από 30.000 χιλιάδες τάφοι πεσόντων. Μόνο στα Συμμαχικά Κοιμητήρια του Ζέιτενλικ, της μεγαλύτερης νεκρόπολης στην Ελλάδα, είναι θαμμένοι 20.500 στρατιώτες. Τα Πολεμικά Μουσεία των δύο περιοχών εκθέτουν συλλογές από αντικείμενα και οπτικοακουστικό υλικό του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Η Θεσσαλονίκη και το Κιλκίς αξιοποιώντας την πλούσια ιστορική τους κληρονομιά, στοχεύουν στο να ενταχθούν στο χάρτη των Προσκυνηματικών Διαδρομών Μνημείων Α’ Παγκοσμίου Πολέμου μέσω τουριστικών προγραμμάτων ιστορικού ενδιαφέροντος.

Η καμπάνια που έχει ήδη ξεκινήσει στο εξωτερικό με αποστολή πληροφοριακού υλικού σε εξειδικευμένους Tour Operators, οργανώνεται και υλοποιείται από το γραφείο PASS PARTOUT – Tourism Marketing.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *