grande

Θετικά αποτελέσματα για τη ΛΑΜΨΑ|+4-5% για το 2020!!!

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοδική πορεία, της τάξεως του 4% με 5% αναμένεται να έχουν τα έσοδα του ξενοδοχειακού ομίλου ΛΑΜΨΑ το 2020. Τη φετινή χρονιά ο τζίρος αναμένεται να διαμορφωθεί στα ίδια επίπεδα με τα περυσινά, δηλαδή στα 80 εκατ. ευρώ, που αποτελεί και ρεκόρ εσόδων για τον όμιλο.

Στην πρώτη γραμμή θα βρεθούν και πάλι τα ιστορικά ξενοδοχεία Μεγάλη Βρετανία και King George, ενώ σύμφωνα με όσα ανέφεραν κύκλοι της διοίκησης του ομίλου, στην καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη συνάντηση, ο όμιλος θα έχει και επιπλέον έσοδα (από την αναμενόμενη αύξηση τζίρου 4-5%) από τη λειτουργία  του νέου ξενοδοχείου της, Athens Capital Hotel – MGallery, που θα είναι το τρίτο ξενοδοχείο του ομίλου συμφερόντων οικογένειας Λασκαρίδη στην πλατεία Συντάγματος.

sheraton
Το Sheraton Rhodes

Σημειώνεται ότι η ΛΑΜΨΑ, περιλαμβάνεται σταθερά στις πλέον κερδοφόρες ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία.

grandeathensΤο πεντάστερο ξενοδοχείο, Athens Capital Hotel – MGallery, θα ανοίξει τον Απρίλιο του 2020 και θα φέρει το brand των του δικτύου της MGallery Collection, της Accor. Μάλιστα έχει ήδη τοποθετηθεί στις πλατφόρμες κρατήσεων της Accor. Οι εργασίες ανακαίνισης του εκμισθωμένου κτιρίου στη Λ. Πανεπιστημίου στο ύψος της Κριεζώτου, ολοκληρώνονται σταδιακά ενώ η συνολική επένδυση θα φτάσει τα 22 εκατ. ευρώ.

Το νέο ξενοδοχείο που θα λειτουργήσει τον προσεχή Απρίλιο, θα διαθέτει 158 δωμάτια και 20 σουίτες και θα φιλοξενεί εστιατόριο ενώ στο ισόγειο θα έχει δυο καταστήματα λιανικής πώλησης ενδυμάτων, το ένα Ralph Lauren και το άλλο με πολύ ισχυρό brand της διεθνούς μόδας . Η έναρξη λειτουργίας του νέου Ξενοδοχείου συμπίπτει με τη συμπλήρωση 100 ετών από την ίδρυση της Λάμψα, η οποία έχει  στο χαρτοφυλάκιό της  το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία και το ξενοδοχείο King George στην Αθήνα, το ξενοδοχείο Sheraton στη Ρόδο και το Hyatt Regency Belgrade και το Mercure Excelsior στο Βελιγράδι.

Πηγές της ΛΑΜΨΑ εξέφρασαν την συγκρατημένη αισιοδοξία τους για τον ελληνικό Τουρισμό το 2020, ενώ προειδοποίησαν για τον κίνδυνο αλλοίωσης της φυσιογνωμίας της Αθήνας, από την μαζική επέκταση των βραχυχρόνιων μισθώσεων τύπου Airbnb. “Ο ξένος τουρίστας έρχεται στην Αθήνα, αναζητώντας την συναναστροφή με τον ντόπιο, την συνύπαρξη μαζί του στα ταβερνάκια και τα εστιατόρια, για να δει μια πόλης που έχει γειτονιές. Αν αυτά εκλείψουν, τότε ο ξένος τουρίστας δεν θα έρθει”, είπνα χαρακτηριστικά.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *