Photo by Andrea Piacquadio on Pexels

Θετικές οι προοπτικές στον ορίζοντα για τα επαγγελματικά ταξίδια

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανάμεσα στις οικονομικές ανησυχίες και τις ταξιδιωτικές διαταραχές, οι ειδήσεις για τα ταξίδια (και τον κόσμο γενικότερα) δεν ήταν πολύ χαρούμενες τους τελευταίους μήνες. Ευτυχώς, δεν είναι όλα τόσο καταθλιπτικά για τον κλάδο των επαγγελματικών ταξιδιών, όπου μετά από μια ισχυρή ανάκαμψη το 2022, υπάρχουν πολλά για να προσβλέπουμε στο νέο έτος!

Ακολουθούν τρεις τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια από τους ειδικούς της ταξιδιωτικής πλατφόρμας CWT:

Βιωσιμότητα

Belinda Hindmarsh – Διευθύντρια ανάπτυξης και EVP

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει ακόμη μεγαλύτερη προτεραιότητα για πολλές επιχειρήσεις το 2023. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα σε πελάτες της πλατφόρμας, τα δύο τρίτα είπαν ότι η βιωσιμότητα έχει γίνει πιο σημαντική μετά την πανδημία. Ένα από τα πρώτα εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν είναι ο καθορισμός στόχων και η εξεύρεση μιας διαδρομής για την επίτευξή τους. “Ένα ταξίδι στο οποίο αναλαμβάνουμε να οδηγήσουμε πολλούς από τους μεγάλους επιχειρηματικούς πελάτες μας”, λέει η κα. Hindmarsh.

“Παρόλο που η αλλαγή ξεκινά από την κορυφή, όλοι έχουμε να διαδραματίσουμε τον ρόλο μας. Ως εκ τούτου, χρησιμοποιούμε εργαλεία ανάλυσης για να παρέχουμε περισσότερες πληροφορίες στο στάδιο της κράτησης. Με τη βοήθεια ουσιαστικών δεδομένων, οι ταξιδιώτες μπορούν να δουν, για παράδειγμα, τις εκπομπές ρύπων που θα παραχθούν σε ένα συγκεκριμένο ταξίδι. Αυτή η ορατότητα θα βοηθήσει τους ταξιδιώτες να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις και να συμβάλλουν στους στόχους βιωσιμότητας της εταιρίας τους”, προσθέτει.

Συνειδητά ταξίδια

Joel Hanson – Ανώτερος Διευθυντής, Επιχειρηματική Ανάπτυξη Καινοτομίας CWT

Με το 2023 στον ορίζοντα, ο κλάδος των επαγγελματικών ταξιδιών έχει αμέτρητους λόγους να αισθάνεται θετικά, μεταξύ των οποίων και το απλό γεγονός ότι για άλλη μια φορά επιτρέπεται η ανθρώπινη σύνδεση -πλήρες, ζωντανή ή τρισδιάστατη. “Έχω παρατηρήσει ότι η δια ζώσης επικοινωνία περιέχει τουλάχιστον 100 φορές περισσότερα δεδομένα από οποιοδήποτε εργαλείο διαδικτυακής διάσκεψης. Υπάρχουν λίγα υποκατάστατα για τη γλώσσα του σώματος και τις ενδείξεις του προσώπου, και βλέπω τη δια ζώσης επικοινωνία ως την απόλυτη τεχνολογία υψηλής ποιότητας που κινείται προς τα εμπρός”.

Τούτου λεχθέντος, ο κλάδος των επαγγελματικών ταξιδιών μπορεί να εισέλθει στο 2023 αισθανόμενος θετικά όχι μόνο για την επανασύνδεση του κόσμου, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο αυτό επιτυγχάνεται. “Βρισκόμαστε στους πρόποδες μιας νέας εποχής, η οποία χαρακτηρίζεται από τη στροφή προς τα συνειδητά επαγγελματικά ταξίδια. Για μένα, τα συνειδητά επαγγελματικά ταξίδια είναι μια μέγα τάση για το 2023 και μετά, και τα αναδυόμενα σημάδια αυτής της μέγα τάσης αφθονούν”, συμπληρώνει ο κ. Hanson.

Η Τεχνολογία σημείο αναφοράς

Ian Cummings – Επικεφαλής του τομέα Συνεδρίων κι Εκδηλώσεων της CWT

Παρά την οικονομική αβεβαιότητα και τη γεωπολιτική αναταραχή που βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, ο κλάδος των Συνεδρίων και των Εκδηλώσεων είναι καλύτερα προετοιμασμένος για να αντιμετωπίσει κάθε “καταιγίδα” από ποτέ άλλοτε. Η χρήση της διαθέσιμης τεχνολογίας θα επιτρέψει στον κλάδο να συνεχίσει να ευημερεί, είτε πρόκειται για προσωπικές συναντήσεις, είτε για εικονικές εκδηλώσεις, είτε για τον συνδυασμό των δύο. Αυτό επιτρέπει την προσαρμογή για τον έλεγχο του κόστους, την αντιμετώπιση των ταχέων και ξαφνικών αλλαγών και τη διευκόλυνση των ζωτικής σημασίας εταιρικών επικοινωνιών.

Οι εκδρομές και τα κίνητρα βρίσκονται πιο ψηλά στις λίστες προτεραιοτήτων πολλών επιχειρήσεων. Παρατηρείται αύξηση 65% στις δια ζώσης συναντήσεις, συμπεριλαμβανομένων των κινήτρων, τους τελευταίους 12 μήνες. Το ότι ο χρόνος είναι ένα πολύτιμο αγαθό δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά η πολύ έντονη εστίαση στο πώς ξοδεύουμε το χρόνο μας δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική. Η παροχή δυνατότητας στις ομάδες να είναι μαζί, σε ήρεμους χώρους όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να συγκεντρωθούν, να σκεφτούν, να καινοτομήσουν και να δημιουργήσουν, μακριά από τη φασαρία των μεγάλων πόλεων, έχει δει την εμφάνιση νέων εμπορικών σημάτων. Ακόμα και μέσα στα χαρτοφυλάκια των μεγάλων εμπορικών σημάτων, τα καταφύγια lifestyle που επικεντρώνονται στην ευεξία, τη βιωσιμότητα, τη διατροφή από το αγρόκτημα στο τραπέζι και την οικοδόμηση προγραμμάτων που περιλαμβάνουν χρόνο για χαλάρωση γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.

“Αν τα τελευταία 2,5 χρόνια μάς έχουν διδάξει κάτι είναι ότι η δύναμη των δια ζώσης συναντήσεων είναι αναντικατάστατη. Και με την ευέλικτη εργασία να αποτελεί τον νέο κανόνα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για να φέρουν ξανά κοντά τις ομάδες και να επενδύσουν σε αυτές τις τόσο σημαντικές ανθρώπινες σχέσεις”, υπογραμμίζει ο κ. Cummings.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *