marriage harry

“Θησαύρισε” η Airbnb λόγω του βασιλικού γάμου

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Airbnb συγκέντρωσε περισσότερα από 11 εκατομμύρια λίρες στις κατά τόπους οικονομίες του Λονδίνου, του Windsor και των γύρω περιοχών.

Σε αντίθεση με την τάση «Markel effect», που ενυπάρχει στους κύκλους της βιομηχανίας της μόδας παγκοσμίως, σύμφωνα με την οποία οι λογαριασμοί που πρόβαλαν όσα φόρεσε η Δούκισσα του Sussex, απέφεραν περίπου 212 εκατομμύρια δολάρια στις πωλήσεις. Το «Airbnb Effect» απέδειξε ότι η γαμήλια τελετή βοήθησε τους ιδιοκτήτες κατοικιών που ενοικιάζουν μέσω Airbnb, να αυξήσουν το εισόδημά τους παράλληλα με την αύξηση που παρατηρήθηκε στις τοπικές επιχειρήσεις και κοινότητες.

Ο James McClure, γενικός διευθυντής της Airbnb για τη Βόρεια Ευρώπη, δήλωσε πως εξαιτίας του βασιλικού γάμου σημειώθηκε μεγάλη τουριστική αύξηση, που έθεσε για ακόμα μια φορά το Ηνωμένο Βασίλειο στο επίκεντρο.

Η Airbnb είχε την ευκαιρία να φιλοξενήσει επισκέπτες από κοντά ή και μακριά, κάτι που επεκτάθηκε και στις μικρές και τοπικές επιχειρήσεις. Βοήθησε, επίσης, τους ντόπιους να βγάλουν λίγα χρήματα παραπάνω νοικιάζοντας χώρους των σπιτιών τους.

Τα ξενοδοχεία του Ηνωμένου Βασιλείου εκμεταλλεύτηκαν οικονομικά σε μεγάλο βαθμό το βασιλικό γάμο. Ο μεγαλύτερος αριθμός επισκεπτών στο Λονδίνο προήλθε από την Αμερική, ενώ οι ντόπιοι τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο προτίμησαν το Windsor.

Ένας τυπικός οικοδεσπότης στην περιοχή Windsor κέρδισε 318% περισσότερο από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ οι δαπάνες των τουριστών ξεπέρασαν τα 11 εκατομμύρια λίρες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου στο Λονδίνο, το Windsor και τις γύρω περιοχές.

Τα στοιχεία έδειξαν ότι το 34%, όσων νοίκιασαν το σπίτι τους μέσω Airbnb στο Windsor, το έκανα για πρώτη φορά. Οι τιμές παρέμειναν σε προσιτό επίπεδο με τους οικοδεσπότες να κερδίζουν κατά μέσο 353 λίρες  καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *