thomas cook new 2020

Thomas Cook: Πρώτη επέτειος ως on line πράκτορας | Με μια καμπάνια μάρκετινγκ ο εορτασμός

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την πρώτη του επέτειο από την επανέναρξη του ως διαδικτυακό, τουριστικό πρακτορείο γιορτάζει ο Thomas Cook με μια νέα εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο και μια σημαντική επένδυση σε μια νέα, φιλόδοξη καμπάνια μάρκετινγκ.

Η μάρκα έχει επαναδιαμορφώσει το περίφημο σλόγκαν “Don’t Just Book It” σε “Love It, Book It, Thomas Cook It”, παροτρύνοντας τους πελάτες να μοιραστούν τις διακοπές τους στη νέα της εφαρμογή, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν, να ανεβάζουν και να περιηγούνται σε περιεχόμενο διακοπών και στη συνέχεια με ένα απλό “κλικ” να κάνουν την κράτησή τους.

Ο Thomas Cook ισχυρίστηκε ότι είναι ο πρώτος στο είδος του, που έχει την τάση να μοιράζεται και να παρακολουθεί βίντεο και να επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν κράτηση.

Ο OTA συνεργάστηκε με δεκάδες τουριστικούς συμβούλους, ξενοδόχους και δημιουργούς περιεχομένου προκειμένου να προσθέσει στην εφαρμογή εκατοντάδες βίντεο, τα οποία μπορούν να παρακολουθήσουν οι χρήστες για να ξεκινήσουν να σχεδιάζουν τις επόμενες διακοπές τους. Οι χρήστες μπορούν, επίσης, να συνομιλήσουν με τους αντιπροσώπους του Thomas Cook απευθείας μέσω της εφαρμογής ώστε να τους βοηθήσουν να κάνουν την κράτηση τους, αλλά και να λάβουν υποστήριξη ενώ βρίσκονται σε διακοπές.

Το νέο σύνθημα της μάρκας θα προβληθεί σε μια εθνική ραδιοφωνική εκστρατεία και κοινωνική δραστηριότητα.

Μιλώντας σχετικά η Jo Migom, επικεφαλής ψηφιακού και μάρκετινγκ του Thomas Cook, δήλωσε: “Από τότε που ξεκινήσαμε τη νέα επιχείρηση, πριν από ένα χρόνο, επικεντρωθήκαμε στο να βεβαιωθούμε ότι οι πελάτες μας καταλαβαίνουν πώς να ταξιδεύουν και να έχουν υπέροχες διακοπές. Τώρα, θέλουμε πραγματικά να αρχίσουμε να φωνάζουμε το ποιοι είμαστε ως μια νέα παρέα διακοπών και να επιτρέψουμε στους ανθρώπους να επιστρέψουν στα πράγματα που αγαπούν. “Η αγορά διακοπών θα πρέπει να είναι μία από τις πιο συναρπαστικές αγορές που κάνουμε, αλλά μερικές φορές η διαδικτυακή διαδικασία μπορεί να είναι τόσο συνηθισμένη όσο η αγορά κάλτσας. Στον Thomas Cook είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε αυτό όσο το δυνατόν πιο εμπνευσμένο, οπότε όταν σχεδιάζαμε τη νέα μας εφαρμογή ξεκινήσαμε με περιεχόμενο που θα έκανε τους πελάτες μας να ονειρεύονται τα μέρη που ήθελαν να εξερευνήσουν και να γνωρίσουν”.

“Ο συνδυασμός εμπειρογνωμοσύνης, κληρονομιάς brand και τεχνολογίας σημαίνει ότι μπορούμε να επιτρέψουμε στους ανθρώπους να προχωρήσουν πέρα από εκεί που πηγαίνουν άλλες εφαρμογές βίντεο και να τους βοηθήσουμε να κλείσουν τις διακοπές των ονείρων τους στο διαδίκτυο, δίνοντας ταυτόχρονα στο brand μια πιο μοντέρνα αίσθηση με το ενημερωμένο μας σύνθημα”, πρόσθεσε η Migom.

Ο Thomas Cook ως διαδικτυακός τουριστικός πράκτορας κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2020, μετά την εξαγορά του Thomas Cook από την Fosun Tourism Group και τα σχετικά ψηφιακά, περιουσιακά στοιχεία, τον Νοέμβριο του 2019.

ksd PRIMAGEL
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *