thomas cook

Thomas Cook : Σε προτεραιότητα τα Cook’s Club, σε δεύτερη μοίρα τα Smartline

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά το λανσάρισμα του νέου του brand οικονομικών ξενοδοχείων, ο Thomas Cook αποφάσισε να μειώσει τα Smartline ξενοδοχεία του.

Το νέο brand «Cook’s Club» παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα ως μια διαφορετική εκδοχή της επιτυχημένης φιλοσοφίας του brand «Casa Cook», με απλά αλλά κομψά σχεδιασμένα και μοντέρνα ξενοδοχεία για πελάτες που δίνουν σημασία στην τιμή.

Τώρα είναι σαφές ότι τα νέα ξενοδοχεία θα αντικαταστήσουν εν μέρει τα Smartline ξενοδοχεία, που λειτούργησαν πρώτη φορά το 2013 προσφέροντας απλά ξενοδοχεία τύπου Motel One σε παραλιακούς προορισμούς. Το brand αναπτύχθηκε γρήγορα και έφτασε τις 87 ιδιοκτησίες franchise μέσα σε μόλις δύο χρόνια. Ωστόσο, η επιτυχία του επιβραδύνθηκε λόγω της «ασαφούς» τοποθέτησης και των προβλημάτων ποιότητας σε ορισμένα ξενοδοχεία, έτσι το χαρτοφυλάκιο μειώθηκε ήδη στα 60 ξενοδοχεία.

Ο διευθυντής του Thomas Cook Hotels & Resorts, Ingo Burmeister, ο οποίος ανέλαβε τη θέση πέρυσι, θα αφαιρέσει ακόμα 13 ξενοδοχεία από το χαρτοφυλάκιο των Smartline τον επόμενο χειμώνα. Άλλες ιδιοκτησίες του χαρτοφυλακίου θα αναθεωρηθούν και δεν πρόκειται να προστεθούν περισσότερα ξενοδοχεία σύμφωνα με πηγές της εταιρείας.

Επιπλέον, αρκετά ξενοδοχεία Smartline ίσως «μεταφερθούν» το επόμενο καλοκαίρι στο brand Cook’s Club, που προβλέπεται να αυξηθεί σε 10-15 ξενοδοχεία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Εν τω μεταξύ, ο Thomas Cook προωθεί το νέο brand Cook’s Club εμφανίζοντας το όνομα πάνω σε αεροπλάνα. Ένα A321 που φέρει το σύνθημα «Αγαπώ (συμβολίζεται με την κίτρινη καρδιά του Thomas Cook) θα πετάξει για την Thomas Cook Airlines UK από το Μάντσεστερ προς διάφορους ευρωπαϊκούς προορισμούς από τον Μάιο και μετά.

Παράλληλα, ένα άλλο A321, το οποίο λειτουργεί από τη νέα μονάδα Thomas Cook Aviation, θα φέρει το σήμα Sentido και θα πετάει από το Ντίσελντορφ σε διάφορους προορισμούς στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι. Αυτή η κίνηση μάρκετινγκ της εταιρείας αποτελεί μέρος της στρατηγικής της για την προβολή των ξενοδοχειακών brand που διαθέτει.

Ο Christoph Debus, υπεύθυνος των αεροπορικών εταιρειών του Thomas Cook Group, δήλωσε: «Οι δύο εμφανίσεις των αεροπλάνων είναι φανταστικές και είμαστε πολύ χαρούμενοι που υποστηρίζουμε και προωθούμε δύο από τα ξενοδοχειακά brand του ομίλου».

Ο Ingo Burmester, γενικός διευθυντής των Thomas Cook Hotels & Resorts, πρόσθεσε: «Τα own brand ξενοδοχεία μας επιτρέπουν να προσφέρουμε στους πελάτες μας αξέχαστες διακοπές, όποια κι αν είναι η προτίμηση τους, και θέλουμε αυτό να ξεκινά από τη στιγμή που επιβιβάζονται στο αεροσκάφος. Η στρατηγική μας είναι να ενισχύσουμε την ποιότητα των own brand ξενοδοχείων μας, που σήμερα φτάνουν τα 8».

Στα 8 ξενοδοχειακά brand του Thomas Cook περιλαμβάνονται το Sentido, τα οικογενειακά θέρετρα Sunwing, τα ξενοδοχεία Sunprime, που απευθύνονται μόνο σε ενήλικες και τα θέρετρα του Club Aldiana, όπως και οι ιδιοκτησίες των Casa Cook, Cook’s Club, Smartline και SunConnect.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *