Τι πέτυχε το Νότιο Αιγαίο από την συμμετοχή του στην BIT Μιλάνου

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πιστή στη στρατηγική της εξωστρέφειας για την προώθηση του Νοτίου Αιγαίου ως προορισμού ήταν από τις ελάχιστες περιφέρειες της Ελλάδας που κατάφερε, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες και την  αβεβαιότητα που επικρατεί στην Ευρώπη λόγω του πολέμου, να δώσει το «παρών» στην κορυφαία έκθεση μιας σημαντικής αγοράς-δεξαμενής επισκεπτών για τη χώρα, στην BIT του Μιλάνου, εκπροσωπούμενη από τον ίδιο τον Χωρικό Αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων και υπεύθυνο Τουρισμού, Γιώργο Λεονταρίτη.

Οι καιροί έχουν αλλάξει. Τα πλουσιοπάροχα περίπτερα με τις ακριβές παραγωγές δεν αφορούν έναν προορισμό που αξιοποιεί το κάθε ευρώ που διατίθεται για την προώθησή του και έχει αποδείξει ότι διαθέτει αντανακλαστικά για να προσαρμόζεται στις σύγχρονες ανάγκες και συνθήκες. Η στροφή της Περιφέρειας στο ψηφιακό περιβάλλον είναι δεδομένη και αποδίδει, κρίνοντας εκ του αποτελέσματος: Πρώτη Περιφέρεια σε όλους του δείκτες τουρισμού και για το 2021.

Αυτό που έχει παραμείνει όμως ως όφελος από τη συμμετοχή των προορισμών στις εκθέσεις είναι η δια ζώσης επαφή των ανθρώπων του τουρισμού και η ενίσχυση σχέσεων με διαμορφωτές γνώμης. Όπως οι δημοσιογράφοι. Γι’ αυτό, στην έκθεση ΒΙΤ του Μιλάνου, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου διοργάνωσε για πρώτη φορά στην ιστορία της συμμετοχής της αποκλειστική συνέντευξη Τύπου για το Νότιο Αιγαίο με την παρουσία 40 Ιταλών δημοσιογράφων από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ της Ιταλίας στο δικό της περίπτερο.

Το περίπτερο του Νοτίου Αιγαίου επισκέφθηκαν, μεταξύ άλλων, και ο επί σαράντα χρόνια Πρόξενος της Ελλάδας στο Μιλάνο κ. Νικόλαος Σάκκαρης, ο Υπουργός Τουρισμού της Ιταλίας κ. Massimo Garavaglia, ο Πρόεδρος της έκθεσης ΒΙΤ Paolo Pizzocaro  και ο συνεργάτης του υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων, που ευχαρίστησαν το Νότιο Αιγαίο για την παρουσία του και εξέφρασαν την επιθυμία να ενταθεί η συνεργασία. Ακόμα, αποδοτικές υπήρξαν οι συναντήσεις του κ. Λεονταρίτη και εκπροσώπων από τα νησιά με υψηλόβαθμα στελέχη αεροπορικών εταιριών, εταιρειών πολυτελούς κρουαζιέρας, κ.α..

Στην ίδια αισθητική και αρχιτεκτονική των τελευταίων ετών, ο προορισμός Νότιο Αιγαίο ήταν εκεί με περίπτερο που διέθεσε σε δήμους και φορείς από Κυκλάδες και Δωδεκάνησα για την προβολή τους. Όπως συμβαίνει πάντα με τις εκθέσεις, το Νότιο Αιγαίο άνοιξε την πόρτα στους δήμους προσκαλώντας αυτούς που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν, όσο δυναμικά οι ίδιοι επιλέξουν, δια των εκπροσώπων τους και με υλικό branding παρέχοντάς τους χωρίς κόστος τη δυνατότητα να «συνομιλήσουν» με μια από τις κορυφαίες για τα νησιά μας αγορές.

«Αυτή η δια ζώσης επαφή με εκπροσώπους από θεσμικούς φορείς και οι συναντήσεις για τη σύναψη συμφωνιών και συνεργασιών με σημαντικούς παίκτες της αγοράς, ήταν και τα μείζονα οφέλη που αποκομίσαμε από την παρουσία μας στο Μιλάνο» δήλωσε ο Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης συμπληρώνοντας: «Κάθε εποχή έχει τα χαρακτηριστικά της. Κάθε μέσο προβολής και προώθησης τα πλεονεκτήματά του. Ο πρωταθλητής γνωρίζει πώς να παίρνει από το καθένα το καλύτερο που έχει να του δώσει».

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *