spain
Photo by Toa Heftiba on Unsplash

Την… ανιούσα παίρνουν οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Ισπανών το φετινό Καλοκαίρι | Επιπλέον 1.276 ευρώ το άτομο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο τομέας του τουρισμού στην Ισπανία αναμένει ένα υπέροχο καλοκαίρι, καθώς είναι βέβαιο ότι τα ταξίδια θα ανακάμψουν, μετά από δύο χρόνια περιορισμού λόγω της πανδημίας. Την ίδια στιγμή, το 92% των Ισπανών σχεδιάζει να ταξιδέψει κατά τη διάρκεια του 2022, δαπανώντας επιπλέον χρήματα και κάνοντας μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές. Ανάμεσα στις προτιμήσεις τους είναι τα ταξίδια στην Ευρώπη, με τη Γαλλία, την Πορτογαλία και την Ιταλία να είναι οι αγαπημένοι προορισμοί τους. Αυτά προκύπτουν σύμφωνα με στοιχεία που συνέλεξε η εταιρία συμβούλων έρευνας αγοράς Appinio. 

Φωτογραφία από το Pexels

Η περιοχή έχει καθοριστική σημασία, εξηγεί ο Richard Brekelmans, αντιπρόεδρος της Marriott International για τη Νότια Ευρώπη, τόσο ως “προορισμός για εισερχόμενα ταξίδια για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο, αλλά και ως αγορές προέλευσης για εξερχόμενα ταξίδια προς το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο ακινήτων μας”. Υπό αυτή την έννοια, προσθέτει ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία που διαχειρίζεται μέσω του προγράμματος επιβράβευσης πελατών Marriott Bonvoy, η Ισπανία, η Γερμανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Σαουδική Αραβία αποτελούν προορισμούς με μεγάλη ανάπτυξη το φετινό καλοκαίρι, καθώς οι ταξιδιώτες αναμένεται να περάσουν περισσότερο χρόνο στις διακοπές τους και να διευρύνουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό.

Διακοπές δύο εβδομάδων και αυξημένες δαπάνες

Οι Ισπανοί αναμένεται να ανακτήσουν την τάση να ταξιδεύουν για δύο εβδομάδες την καλοκαιρινή περίοδο, να ξοδεύουν πολύ περισσότερα και να λείπουν για περισσότερο χρόνο από ό,τι πριν από τον Covid, σε μια προσπάθεια να αναπληρώσουν τα δύο χρόνια χαμένων ταξιδιών. Αυτό, τουλάχιστον υποστηρίζει ο Brekelmans, μετά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου της Marriorr για τα επόμενα δύο χρόνια, το οποίο περιλαμβάνει το άνοιγμα 200 ακινήτων, που αντιστοιχούν σε 38.000 δωμάτια, στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τα στοιχεία του προγράμματος Marriott Bonvoy, περισσότεροι από τους μισούς Ισπανούς (52%) γνωρίζουν ήδη ότι θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό αυτό το καλοκαίρι (Ιούνιος-Σεπτέμβριος) και το 92% δηλώνει ότι θα ξοδέψει περισσότερα από το συνηθισμένο: με μέση αύξηση 1.276 ευρώ ανά άτομο. Αυτή η αύξηση των δαπανών οφείλεται στους νεότερους σε ηλικία παραθεριστές της γενιάς Ζ, κάτω των 25 ετών, με σχεδόν επτά στους δέκα (69%) να δηλώνουν ότι σκοπεύουν να φύγουν για διακοπές αυτό το καλοκαίρι. Παρόλο που είναι πιθανό να κερδίζουν λιγότερα, σκοπεύουν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 1.356 ευρώ περισσότερα από όσα θα ξόδευαν κανονικά για τις διακοπές τους.

Από την άποψη της αναψυχής, σύμφωνα με τον Brekelmans, οι πελάτες επιλέγουν μάρκες που μπορούν να εμπιστευτούν, ενώ αναζητούν πιο ευέλικτες πολιτικές κρατήσεων, άριστη εξυπηρέτηση πελατών, βιώσιμα προϊόντα και ταξιδιωτικούς παρόχους που έχουν θετικό κοινωνικό αντίκτυπο. Επίσης, οι ταξιδιώτες αναψυχής θέλουν να εξερευνήσουν νέους προορισμούς, ενώ προτιμούν να αλληλεπιδρούν στην τοπική τους γλώσσα, καθώς αυτό προσφέρει ευκολία κατά τη λήψη αγοραστικών αποφάσεων.

Στο προσκήνιο τα επαγγελματικά ταξίδια και ταξίδια πολλών γενεών

Όσον αφορά τους επαγγελματίες ταξιδιώτες, ενώ η νέα παραλλαγή Omicron του κορωνοϊού προκάλεσε μια προσωρινή ανακοπή στην ανάκαμψη τον Ιανουάριο, τώρα φαίνεται να ανακάμπτει η διάθεση για κρατήσεις σε αυτά τα τμήματα πελατών στα προ-Omicron επίπεδα.

Από την άποψη αυτή, λέει ο αντιπρόεδρος της Marriott International για τη Νότια Ευρώπη, αντίθετα με ό,τι υποστηρίζουν ορισμένοι, τα επαγγελματικά ταξίδια δεν ανήκουν στο παρελθόν. “Αν και θα αλλάξουν, είμαστε βέβαιοι ότι θα επιστρέψουν, ειδικά καθώς οι εταιρίες επιδιώκουν να επανασυνδεθούν πρόσωπο με πρόσωπο με τους υπαλλήλους τους, μετά από περισσότερα από δύο χρόνια από απόσταση.

Μια άλλη τάση που επισημαίνει ο εν λόγω εμπειρογνώμονας, είναι η αύξηση των οικογενειακών επανενώσεων. “Υπάρχει επιθυμία για ταξίδια πολλών γενεών, με μεγάλη ζήτηση για καταλύματα φιλικά προς την οικογένεια”, λέει. Αυτό προκύπτει σε έρευνα της Marriott, η οποία έδειξε ότι επτά στους δέκα από εκείνους που θα πάνε διακοπές θα ταξιδέψουν με την ευρύτερη οικογένειά τους για να αναπληρώσουν τον χρόνο που ήταν χωριστά.

Μία άλλη προτίμηση που άφησε πίσω της η πανδημική κρίση, σύμφωνα με τον Brekelmans, είναι η ζήτηση για εμπειρίες χωρίς επαφή ή χωρίς επαφή από τους καταναλωτές. “Οι επισκέπτες επιθυμούν επιλογές όπως το check-in μέσω κινητού, το άνοιγμα της πόρτας του δωματίου με τη δική τους συσκευή ή τη συνομιλία με το προσωπικό του ξενοδοχείου μέσω chat. Ως εκ τούτου, λέει, το μέλλον έγκειται στην ανταπόκριση σε αυτού του είδους τις προτάσεις, αξιοποιώντας την τεχνολογία για την παροχή εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *