Ryanair
Αεροσκάφος της Ryanair

Την απαγόρευση σερβιρίσματος αλκοόλ τις πρωινές ώρες διεκδικεί η Ryanair

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την απαγόρευση κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών νωρίς το πρωί στα μπαρ των αεροδρομίων διεκδικεί η Ryanair. Ύστερα από ένα συμβάν που έλαβε χώρα σε μια από τις πτήσεις της από το Δουβλίνο προς την Ίμπιζα και οδήγησε σε εκτροπή της πορείας της, η Ryanair προτείνει να μην προσφέρεται αλκοόλ στις πτήσεις πριν από τις 10πμ. Παράλληλα, για την αγορά οινοπνευματωδών στα μπαρ των αεροδρομίων προτείνει να επιδεικνύεται η κάρτα επιβίβασης, όπως ισχύει στα καταστήματα Duty Free.

Πιο συγκεκριμένα, μια ομάδα 20 περίπου παραθεριστών, έχοντας καταναλώσει αλκοόλ, στάθηκαν η αιτία το αεροσκάφος να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Beauvais του Παρισιού, το Σάββατο το πρωί και τρία άτομα να συλληφθούν.

Ο πιλότος της εν λόγω πτήσης ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση των τριών ωρών, που προκλήθηκε εξαιτίας της εκτροπής πορείας του αεροσκάφους, στην οποία, όπως εξήγησε στους Times της Ιρλανδίας, εξαναγκάστηκε υπό τον φόβο για την ασφάλεια των επιβατών.

Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Ryanair, Kenny Jacobs, δήλωσε ότι η εταιρία σκέφτεται το ενδεχόμενο να μην προσφέρει αλκοόλ στις πτήσεις πριν από τις 10πμ. Όπως ανέφερε στα ιρλανδικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, κατά τη γνώμη του η κατανάλωση αλκοόλ είναι η αιτία του περιστατικού, ωστόσο δήλωσε ότι η εκτροπή μιας πτήσης είναι σπάνιο φαινόμενο.

Σύμφωνα με τον ίδιο δεν ήταν μόνο οι επιβάτες της εν λόγω πτήσης που ταλαιπωρήθηκαν, αλλά και οι 180 επιβάτες, που περίμεναν στην Ίμπιζα να επιβιβαστούν στην πτήση επιστροφής.

Ο Jacobs κάλεσε την Αρχή Αεροδρομίου του Δουβλίνου να εισαγάγει ένα σύστημα, σύμφωνα με το οποίο οι ταξιδιώτες θα πρέπει να επιδεικνύουν την κάρτα επιβίβασής τους για να αγοράσουν οινοπνευματώδη ποτά, όπως συμβαίνει και στα καταστήματα Duty Free, με ανώτατο όριο τα δύο ποτά. Ωστόσο, η ιδέα χαρακτηρίστηκε από τον φορέα εκμετάλλευσης του αεροδρομίου ως «εξαιρετικά δρακόντεια».

Σχολιάζοντας την ιδέα του Jacobs εκπρόσωπος του αεροδρομίου του Δουβλίνου, δήλωσε: «Η συμπεριφορά ορισμένων επιβατών στην πτήση της Ryanair ήταν σαφώς απαράδεκτη. Το αεροδρόμιο του Δουβλίνου έχει εργαστεί στο παρελθόν με την Ryanair και άλλες αεροπορικές εταιρίες, την Αρχή Αεροπορίας της Ιρλανδίας, την αστυνομία και την αστυνομία αεροδρομίου, σε μια κοινή εκστρατεία κατάδειξης τέτοιων συμπεριφορών ως εντελώς απαράδεκτων και καθόλου ανεκτών από το αεροδρόμιο.
Το αεροδρόμιο του Δουβλίνου θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τους πελάτες και όλους τους άλλους οργανισμούς σε σχέση με αυτό το ζήτημα και θα υπενθυμίζει στους κατόχους αδειών μπαρ και εστιατορίων τις ευθύνες τους σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο, η πρόταση της Ryanair είναι δρακόντεια και θα επηρέαζε όλους τους επιβάτες, εξαιτίας συμπεριφορών που προκαλούνται από μειοψηφία ταξιδιωτών».

 

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *