expedia

Για την online φήμη τους πασχίζουν περισσότερο οι ξενοδόχοι

ΜΕΛΕΤΕΣ

Σύμφωνα με νέα μελέτη του TripAdvisor οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις φαίνεται να ανησυχούν περισσότερο για τη φήμη τους στο διαδίκτυο, καθώς και για το πόσο καλά είναι προετοιμασμένες να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του online κοινού.

Η νέα έκθεση για τον τομέα φιλοξενίας, που δημιούργησε η εταιρεία σε συνεργασία με την IPSOS Mori για το 2018, εξέτασε περισσότερα από 2.000 εστιατόρια, καταλύματα και επιχειρήσεις  ξεναγήσεων και διαπίστωσε ότι το 97% των ερωτηθέντων στις Ηνωμένες Πολιτείες θεωρούν τη φήμη τους στο διαδίκτυο ως τον πιο σημαντικό παράγοντα για την επιχείρησή τους.

Για το 98% σημαντικότερες είναι οι online κριτικές πελατών, ενώ το 92% δηλώνει ότι η παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας για την επαφή με τους ήδη υπάρχοντες, αλλά και τους μελλοντικούς πελάτες τους.

Για το 87% των επιχειρηματιών στις Η.Π.Α. σημαντική θεωρείται η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας εύκολα προσβάσιμης μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς και μια εφαρμογής. Για το 71% η αποδοχή online κρατήσεων κρίνεται πιο σημαντική.

Προκειμένου να κατευθύνουν τους πελάτες τους στους online τρόπους επικοινωνίας, το 89% των επιχειρηματιών προσπαθούν να συμβαδίζουν με τις τάσεις του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, ενώ το 80% εκφράζει την ανάγκη να συνεργαστεί με μια υπηρεσία online μάρκετινγκ, που να ταιριάζει με τους στόχους τους.

Άλλα ευρήματα της έκθεσης αποδεικνύουν ο κλάδος φιλοξενίας εστιάζει στην εξυπηρέτηση και τη διατήρηση της πελατειακή βάσης (27%), στο έμπειρο προσωπικό (25%) και στις τακτικές μάρκετινγκ (20%).

Η ταξιδιωτική βιομηχανία φαίνεται να ευνοείται τη φετινή χρονιά από τρεις κύριες δυνάμεις, στις οποίες περιλαμβάνεται η πρόσληψη του καλύτερου προσωπικού (43%), οι παγκόσμιες οικονομικές συνθήκες (30%) και ο υπερτουρισμός (29%).

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *