money tourism photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το 10% των Βρετανών καταναλωτών δαπάνησαν περισσότερα σε διακοπές διαρκείας

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ

Το 10% των Βρετανών καταναλωτών δαπάνησαν περισσότερα σε διακοπές διαρκείας, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς αναζητούν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και να εξερευνήσουν νέους προορισμούς, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Deloitte.

Για την έρευνα

Πολλοί δίνουν επίσης προτεραιότητα στις δαπάνες των διακοπών τους σε σχέση με άλλες δραστηριότητες αναψυχής, κυρίως όταν οι προϋπολογισμοί τους είναι περιορισμένοι.

Περισσότερο από το ένα τρίτο (39%) δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να εξοικονομήσουν χρήματα για διακοπές παρά να ξοδεύουν χρήματα σε άλλες δραστηριότητες αναψυχής. Ωστόσο, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι οι καταναλωτές προτιμούν σύντομα διαλείμματα σε σχέση με τις διακοπές διαρκείας κατά το δεύτερο τρίμηνο.

Οι δαπάνες για μικρά διαλείμματα αυξήθηκαν κατά 4% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, ενώ οι προβλεπόμενες δαπάνες για τις διακοπές αυξήθηκαν μόνο κατά 1%.

«Η έρευνά μας έδειξε ότι οι καταναλωτές παραμένουν θετικοί όσον αφορά τις μελλοντικές δαπάνες τους για τα ταξίδια αναψυχής με προγραμματισμένα έξοδα. Ενώ τα παραδοσιακά πακέτα είχαν ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο το 2019, η καθυστέρηση του Brexit δεν φάνηκε να ενίσχυσε τη συνολική ζήτηση των διακοπών».

Ακόμη σημειώνεται στην έρευνα:

«Μπορεί οι διακοπές  να εξακολουθούν να αποτελούν έναν από τους πιο δημοφιλείς τομείς των δαπανών αναψυχής, ωστόσο οι προσδοκίες των καταναλωτών  έχουν εξελιχθεί τα τελευταία τρία χρόνια.

Οι καταναλωτές που αναζητούν νέες εμπειρίες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις διακοπές ως τρόπο εμπλουτισμού της ζωής τους, βυθίζοντας τους σε νέους πολιτισμούς ή μαθαίνοντας τους νέες δεξιότητες»

Σημαντικό είναι ότι:

«Οι διακοπές με μαθήματα και εργαστήρια σημείωσαν αύξηση της καταναλωτικής ζήτησης κατά 90% μεταξύ  του 2017 και 2018, ενώ η ζήτηση για εμπειρίες ευεξίας αυξήθηκε κατά 69% σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Simon Oaten της Deloitte, δήλωσε:

«Εξετάζοντας το μέλλον, τέσσερις στους δέκα Βρετανούς καταναλωτές είναι θετικοί για τα οικονομικά τους, ωστόσο η αβεβαιότητα του Brexit θα συνεχίσει να δημιουργεί κάποια ανησυχία στους καταναλωτές».

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Το 10% των Βρετανών καταναλωτών δαπάνησαν περισσότερα σε διακοπές διαρκείας

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *