Photo by Michał Ludwiczak on Pexels

Το 2022 η πλήρης ανάκαμψη της αμερικανικής ξενοδοχειακής βιομηχανίας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ζήτηση ξενοδοχείων στις ΗΠΑ καθώς και η μέση ημερήσια τιμή (ADR), σε ονομαστική βάση, θα προσεγγίσουν την πλήρη ανάκαμψη το 2022, σύμφωνα με την αναβαθμισμένη πρόβλεψη, που μόλις κυκλοφόρησε από την STR και το Tourism Economics, στο 43ο Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο Επενδύσεων στη Φιλοξενία του NYU. Επιπλέον, τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR), σε ονομαστική βάση, προβλέπεται να ανακτηθούν πλήρως το 2023.

Το χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης της αμερικανικής, ξενοδοχειακής βιομηχανίας αυξήθηκε κατά ένα χρόνο, με την επιφύλαξη ότι οι βελτιωμένες προβλέψεις του δείκτη RevPAR οφείλονται, σε μεγάλο βαθμό, στη διαμόρφωση της μέσης ημερήσιας τιμής.

“Η ADR έχει αυξηθεί ταχύτερα από ό,τι περιμέναμε -σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτή η άνοδος οφειλόταν σε ισχυρούς περιορισμούς στη ζήτηση, που αντιμετώπισε τους περιορισμούς στη χωρητικότητα, οι οποίοι επέτρεψαν τη σταθερή διαχείριση εσόδων, ενώ σε άλλες περιπτώσεις, η άνοδος επηρεάστηκε περισσότερο από τον πληθωρισμό. Όταν προσαρμοστεί στον πληθωρισμό, το RevPAR πιθανότατα να παραμείνει κάτω από τα επίπεδα του 2019, έως τουλάχιστον το 2025”, δήλωσε η Amanda Hite, πρόεδρος της STR.

Εκτός από το πρώτο τρίμηνο του 2021, η ζήτηση έχει, ως επί το πλείστον, ακολουθήσει την πρόβλεψη για ισχυρά ταξίδια αναψυχής, με τα επιχειρηματικά ταξίδια να βελτιώνονται με πιο αργούς ρυθμούς και αναμενόμενη προοδευτική αύξηση των διεθνών αφίξεων, το επόμενο έτος.

Η ανάκαμψη δεν είναι το ίδιο σε όλη την αγορά και το κόστος εργασίας προσθέτει πίεση στο τελικό αποτέλεσμα. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με την Hite, η ανάκαμψη προχωρά με σταθερούς ρυθμούς, αναμφίβολα, αλλά θα υπάρχουν ακόμα πολλά σκαμπανεβάσματα στην πορεία.

“Η ταξιδιωτική δραστηριότητα μπήκε στο φθινόπωρο με ισχυρή ορμή. Με τη βελτίωση των συνθηκών δημόσιας υγείας και τη διαρκή οικονομική ανάκαμψη, επιπλέον επιχειρηματίες και ομαδικοί ταξιδιώτες αναμένεται να ενταχθούν στους ταξιδιώτες αναψυχής, υποστηρίζοντας περαιτέρω κέρδη για τον κλάδο, το επόμενο έτος”, δήλωσε ο Aran Ryan, διευθυντής του Tourism Economics.

Όπως όλα δείχνουν, η ανάκαμψη της ζήτησης, σε συνδυασμό με την επιτυχημένη διαχείριση εσόδων, υποστηρίζει την ανθεκτική τιμολογιακή πολιτική των ξενοδοχείων, συμβάλλοντας στη συντόμευση του χρόνου που θα χρειαστεί για την ανάκτηση των εσόδων στα επίπεδα του 2019.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *