royal caribbean

Το 2023 θα μπορούσε να είναι η καλύτερη χρονιά για την Κρουαζιέρα

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην καλύτερη χρονιά στην ιστορία του κλάδου της κρουαζιέρας θα μπορούσε να αναδειχθεί το 2023, παρά τις προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των επιπτώσεων της συνεχιζόμενης ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.

Αυτό υποστήριξαν δύο ηγετικά στελέχη του κλάδου της κρουαζιέρας στο συνέδριο της Clia, το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο διευθύνων σύμβουλος της Norwegian Cruise Line Holdings, Frank Del Rio, και ο αντιπρόεδρος της Royal Caribbean International στην περιοχή EMEA, Ben Bouldin, συμφωνώντας πως το μέλλον του κλάδου διαγράφεται λαμπρό.

Μιλώντας σε προηχογραφημένη συνέντευξη, ο κ. Del Rio δήλωσε ότι κάθε ένα από τα τρία εμπορικά σήματα της NCLH -Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises και Regent Seven Seas Cruises- άρχισαν να σημειώνουν ανάκαμψη από πλευράς νέων κρατήσεων.

“Αν κοιτάξετε τις μελλοντικές μας κρατήσεις, το 2023 θα μπορούσε να είναι η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της κρουαζιέρας“, είπε.

Στις τελικές του παρατηρήσεις στο συνέδριο ως πρόεδρος της Clia στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, ο κ. Bouldin δήλωσε ότι η Royal Caribbean έχει 50% περισσότερες κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2019, όταν δύο εκατομμύρια επιβάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο έκαναν για πρώτη φορά κρουαζιέρα.

Επαίνεσε τους τουριστικούς πράκτορες για την υποστήριξή τους, ζητώντας τους να παραμείνουν δίπλα τους στην προσπάθεια περαιτέρω ανάπτυξης της βιομηχανία της κρουαζιέρας, και συμφώνησε με τον κ. Del Rio ότι το 2023 θα είναι πιο σημαντική χρονιά για τον κλάδο, απ’ ότι το 2019.

Ο κ Bouldin, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι το Icon of the Seas θα κάνει το ντεμπούτο του στο Σαουθάμπτον το επόμενο έτος, δήλωσε ότι το κόστος ζωής αποτελεί “πραγματική πρόκληση”, τονίζοντας πως τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους παρατηρήθηκαν τα υψηλότερα ποσοστά πληθωρισμού από τον Μάρτιο του 1992.

Κοιτάζοντας μπροστά, είπε: “Το κόστος ζωής θα κάνει τη διαφορά και θα έχει αντίκτυπο στην αυτοπεποίθηση των ανθρώπων να ταξιδέψουν. Ευτυχώς, οι άνθρωποι, αυτή τη στιγμή, αισθάνονται πολύ αισιόδοξοι”. Και πρόσθεσε: “Η αύξηση του κόστους σημαίνει ότι πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε πιο συνετοί και πιο αποτελεσματικοί σε όλους τους τομείς. Όλες οι εταιρίες κρουαζιέρας πρέπει να προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές, διασφαλίζοντας ότι η κρουαζιέρα παραμένει προσιτή”.

Ο ίδιος χαρακτήρισε τη σύγκρουση στην Ουκρανία “καταστροφική”, προσθέτοντας: “Η ικανότητά μας να επιστρέψουμε σε έναν βαθμό κανονικότητας στα ταξίδια προφανώς παρεμποδίζεται σημαντικά από αυτήν. Αλλά είπε ότι υπάρχουν πολλά για τα οποία μπορούμε να είμαστε ενθουσιασμένοι”.

Σκεπτόμενος τις τρέχουσες προοπτικές, ο κ. Del Rio δήλωσε ότι μεγάλα γεωπολιτικά ή φυσικά γεγονότα ιστορικά σήμαιναν ότι οι νέες κρατήσεις θα “πάγωναν” για οκτώ έως 10 εβδομάδες. Ωστόσο, είπε ότι η σύγκρουση στην Ουκρανία είχε μέχρι στιγμής ως αποτέλεσμα μόνο μία αναδιάταξη, στην Καραϊβική, και δήλωσε ότι η ζήτηση παραμένει ισχυρή για “εξωτικά” δρομολόγια υψηλής απόδοσης.

“Ως επί το πλείστον, τα βραβευμένα δρομολόγιά μας είναι ακέραια και στις τρεις μάρκες. Οι μεγάλοι μας νικητές [δρομολόγια] είναι τα πιο εξωτικά. Η Ασία για τον χειμώνα 2022-23 είναι εκτός των charts”, συμπλήρωσε.

Tagged

1 σχόλιο στο “Το 2023 θα μπορούσε να είναι η καλύτερη χρονιά για την Κρουαζιέρα

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *