eurostar

Το 82% των πελατών της Eurostar έχουν ταξιδέψει μαζί της μόνο μία φορά!

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΔΙΕΘΝΗ

Η Eurostar πρόκειται να επιταχύνει τη στρατηγική της στο μάρκετινγκ μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι το 82% των πελατών της έχουν ταξιδέψει μαζί της μόνο μία φορά.

Νέοι στόχοι

Μιλώντας στο συνέδριο της «ABTA Travel Matters» στο Λονδίνο, ο διευθύνων σύμβουλος, της εταιρείας, Mike Cooper, δήλωσε ότι αυτό το αποτέλεσμα ήταν «τρομακτικό και ενοχλητικό» για την Eurostar.

Σημειώνεται, πως η Eurostar έχει σημειώσει ιδιαίτερη ανάπτυξη στις αγορές της Ασίας και της Βόρειας Αμερικής, αλλά στην αγορά Γαλλίας έχει μειωθεί η δυναμική της τα τελευταία χρόνια.

Ο κ. Cooper δήλωσε, ακόμη, ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για την Eurostar για να αξιοποιήσει την ολλανδική αγορά με την έναρξη των υπηρεσιών του Άμστερνταμ.

Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν ζητήματα με τα ταξίδια επιστροφής από το Άμστερνταμ προς το Ηνωμένο Βασίλειο.

Τέλος, ο Cooper επισήμανε, ότι ελπίζει ότι τα προβλήματα αυτά θα επιλυθούν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ωθώντας τη Eurostar να επιδιώξει και μια πέμπτη καθημερινή υπηρεσία.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *