Αυτό ήταν το αποτέλεσμα του δεύτερου γύρου της έρευνας πελατών της Messe Frankfurt. Γνωστή ως Εκστρατεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CCC), διεξήχθη για πρώτη φορά το Φθινόπωρο του 2020 και στη συνέχεια επαναλήφθηκε την Άνοιξη του 2021. Ο στόχος ήταν οι τοπικοί συνεργάτες πωλήσεων να επικοινωνήσουν με τους πελάτες της Messe Frankfurt κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, να τους ενημερώσουν για ακυρώσεις και να τους προτρέψουν να συμμετάσχουν σε τρέχουσες και μελλοντικές εμπορικές εκθέσεις.
Με την Εκστρατεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CCC), η Messe Frankfurt έθεσε σε λειτουργία το δίκτυο πωλήσεών της με τον ρητό σκοπό να συλλέξει πληροφορίες για τον αντίκτυπο της πανδημίας απευθείας από την πηγή και να μάθει βασικές λεπτομέρειες σε διαφορετικές χώρες και περιοχές για να βοηθήσει τον προγραμματισμό της.
Οι εταιρείες εξέφρασαν σαφή επιδοκιμασία για τα πρόσθετα ψηφιακά οφέλη που προσφέρουν οι υβριδικές εκθέσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο οι εταιρίες θέλουν-και χρειάζονται-προσωπικές εμπορικές εκθέσεις.
Ο Wolfgang Marzin, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Messe Frankfurt, μοιράστηκε την ερμηνεία του για τα ευρήματα: «Αυτή είναι μια σαφής ψήφος εμπιστοσύνης για τις εκθεσιακές εκδηλώσεις. Μόνο το 3 τοις εκατό των ερωτηθέντων ήθελαν να δουν τις εκδηλώσεις να γίνονται εξ ολοκλήρου στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, το 67 τοις εκατό των πελατών μας θα ήθελαν τα γεγονότα να πραγματοποιούνται αποκλειστικά προσωπικά και δια ζώσης, ενώ ένα άλλο 30 τοις εκατό εκφράζει την προτίμησή του για υβριδικές μορφές. Συνολικά, το 97 τοις εκατό των πελατών μας παραμένουν πεπεισμένοι ότι οι εκδηλώσεις δια ζώσης αποτελούν ουσιαστικό συστατικό των εμπορικών εκθέσεων».
Ο Marzin πρόσθεσε ότι: «Πρώτη φορά πραγματοποιήσαμε αυτήν την έρευνα το 2020 και όχι μόνο οι πελάτες μας ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους, αλλά υπήρξε επίσης μια απότομη αύξηση της εμπιστοσύνης κατά την πρώτη και τη δεύτερη έρευνα. Πολλοί από τους πελάτες μας είδαν σημαντική βελτίωση στις οικονομικές τους καταστάσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Υπάρχει επίσης μια αυξανόμενη ετοιμότητα για συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον. Και οι δύο αυτοί παράγοντες μας έκαναν πολύ αισιόδοξους εδώ στο Messe Frankfurt».
Σε αυτήν την έρευνα συμμετείχαν 59.000 εταιρείες. Τους ζητήθηκε όχι μόνο να απαντήσουν στις ερωτήσεις που έθεσαν οι συνεργάτες μας στις πωλήσεις, αλλά ως μέρος της δεύτερης έρευνας αυτή την άνοιξη κλήθηκαν επίσης να συμμετάσχουν σε μια πιο εμπεριστατωμένη έρευνα αγοράς, λέει ο Mirko Schubert, Vice President International Sales Management στη Messe Frankfurt: «Το γεγονός ότι πάνω από το 70 τοις εκατό των ερωτηθέντων πελατών μας έδωσαν κατάλληλα σχόλια είναι ένα συγκλονιστικό αποτέλεσμα που σπάει όλα τα ρεκόρ μας».
Ο Όμιλος Messe Frankfurt είναι η μεγαλύτερη εμπορική έκθεση, συνέδριο και διοργανωτής εκδηλώσεων στον κόσμο με τους δικούς της εκθεσιακούς χώρους. Ο Όμιλος απασχολεί περίπου 2.450 άτομα στην έδρα του στη Φρανκφούρτη και σε 29 θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία πραγματοποίησε ετήσιες πωλήσεις περίπου 257 εκατ. Ευρώ το 2020, αφού είχε καταγράψει πωλήσεις 736 εκατ. Ευρώ το προηγούμενο έτος. Με έδρα τη Φρανκφούρτη, η εταιρεία ανήκει στον Δήμο της Φρανκφούρτης (60 τοις εκατό) και την Πολιτεία της Έσσης (40 τοις εκατό).
Στέλιος Κ. Δεριζιώτης
