Αεροδρόμιο Schiphol – Φωτογραφία από το site του αεροδρομίου

Το αεροδρόμιο Schiphol επεκτείνει έως τον Οκτώβριο το “πλαφόν” στους επιβάτες

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Μετά το Heathrow και το αεροδρόμιο Schiphol, στο Άμστερνταμ, ανακοίνωσε την επέκταση του ορίου επιβατών το φθινόπωρο, καθώς ο ολλανδικός κόμβος συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα προσωπικού.

Ο κεντρικός αερολιμένας της Ολλανδίας έχει περιορίσει τον αριθμό των αναχωρούντων επιβατών κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο. Αυτό θα συνεχιστεί τώρα και το φθινόπωρο, μετά από διαβούλευση του Schiphol με τις αεροπορικές εταιρίες του.

Ειδικότερα, το αεροδρόμιο ανακοίνωσε ότι τα ανώτατα όρια επιβατών, που εισήχθησαν για τη θερινή περίοδο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής και άλλα υλικοτεχνικά προβλήματα, θα παραταθούν τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.

Ο μέγιστος, ημερήσιος αριθμός επιβατών που αναχωρούν θα περιοριστεί στους 67.500 για τον Σεπτέμβριο, ενώ ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σε 69.500 τον Οκτώβριο.

Οι αριθμοί αυτοί είναι χαμηλότεροι από το ανώτατο όριο επιβατών αυτού του μήνα, που είναι 72.500 άτομα ημερησίως.

Το αεροδρόμιο δήλωσε πως έχει προειδοποιήσει τις αεροπορικές εταιρίες ότι αναμένει μεγάλο αριθμό επιβατών να διαχειριστεί κατά τη διάρκεια των ολλανδικών φθινοπωρινών διακοπών, στα τέλη Οκτωβρίου. “Το Schiphol ενημέρωσε τις αεροπορικές εταιρίες και τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς ότι κατά τις δύο εβδομάδες των φθινοπωρινών διακοπών και γύρω από αυτές, αναμένεται ότι θα υπάρχουν κατά μέσο όρο 3.500 υπερβολικά πολλοί τοπικοί αναχωρούντες επιβάτες”, ανέφερε το αεροδρόμιο σε ανακοίνωσή του.

“Ο σκοπός του καθορισμού ενός ανώτατου ορίου είναι να διασφαλιστεί η ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων και να δημιουργηθεί μια αξιόπιστη διαδικασία στο αεροδρόμιο. Όλες οι προσπάθειες επικεντρώνονται στο να διατηρηθούν στο ελάχιστο οι συνέπειες για τους ταξιδιώτες”, επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Σύμφωνα με το Schiphol, η διατήρηση του περιορισμού του αριθμού των επιβατών το φθινόπωρο θα επιτρέψει στο αεροδρόμιο να αντιμετωπίσει καλύτερα τις καθυστερήσεις των πτήσεων και άλλες διαταραχές.

“Σχεδόν όλα τα μέρη του αεροδρομίου είναι υποστελεχωμένα και τυχόν απροσδόκητες αλλαγές μπορούν να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις, σε ολόκληρη τη διαδικασία του αεροδρομίου στο Schiphol”, δήλωσε το αεροδρόμιο. Και πρόσθεσε: “Το θέμα αυτό αποτέλεσε αντικείμενο εκτεταμένων διαβουλεύσεων με τις αεροπορικές εταιρίες το τελευταίο διάστημα”.

Το αεροδρόμιο ανέφερε ότι ο αριθμός των διαθέσιμων υπαλλήλων στον έλεγχο ασφαλείας συνεχίζει να αυξάνεται, με 200 νέους υπαλλήλους να είναι έτοιμοι να εργασθούν, ήδη, και άλλους 80 νεοπροσληφθέντες να ξεκινούν τον Οκτώβριο.

Στις τελευταίες κινήσεις που στοχεύουν στον περιορισμό του χάους των αεροπορικών ταξιδιών, μόλις χθες, η British Airways ανακοίνωσε την αναστολή των πωλήσεων εισιτηρίων για ταξίδια μικρών αποστάσεων από το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, για μία εβδομάδα.
Το αεροδρόμιο Schiphol πρόσφατα παρουσίασε καθυστερήσεις στο 40% περίπου των πτήσεων του, σύμφωνα με στοιχεία από τον ιστότοπο παρακολούθησης πτήσεων FlightAware. Παρόμοιο επίπεδο καθυστερήσεων παρουσίασε και το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου αυτό το καλοκαίρι.
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *