Tο Λονδίνο διαθέτει αναρίθμητα αξιοθέατα «τυλιγμένα» στην παράδοση και στην κληρονομιά. Ωστόσο, με την υπόθεση του Brexit, η τουριστική βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου, η οποία υποστηρίζει περισσότερο από το ένα δέκατο των θέσεων εργασίας της χώρας, έχει φτάσει σε ένα δύσκολο σημείο.
Ειδικότερα, κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2018, οι επισκέπτες από το εξωτερικό στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν, αλλά η βιομηχανία επιβίωσε, προχωρώντας πιο δυναμικά και στοχεύοντας σε αγορές μακρινών αποστάσεων.
Η προσέλκυση τουριστών από την Ευρώπη, αφού το Ηνωμένο Βασίλειο έχει «γυρίσει την πλάτη» στην ήπειρο, τουλάχιστον πολιτικά, γίνεται σκληρή.
Υπήρξε μια «πραγματική σκληρότητα» των στάσεων από τη Γερμανία και τις Κάτω Χώρες, δήλωσε η Patricia Yates, διευθύντρια στρατηγικής και επικοινωνίας της Visit Britain.
Ο τουριστικός τομέας του Ηνωμένου Βασιλείου έχει βλέψεις προς τις αγορές μακρινών αποστάσεων, όπως ΗΠΑ και Κίνα.
Ο αριθμός των κινεζικών επισκεπτών αυξήθηκε σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η Βρετανία στοχεύει φέτος σε 1 δισ. λίρες από Κινέζους επισκέπτες, βάζοντας τη χώρα στις 10 πρώτες τουριστικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου.
Το Παγκόσμιο Κύπελλο κρίκετ, που φιλοξενείται από την Αγγλία και την Ουαλία αυτό το καλοκαίρι, αναμένεται να συγκεντρώσει μεγάλους αριθμούς επισκεπτών από την Ινδία, η οποία είναι μια άλλη υποσχόμενη αγορά. Επιχειρήσεις με αμερικανικούς επισκέπτες αυξάνονται επίσης, με κρατήσεις πτήσεων κατά 18% φέτος. Οι Αμερικανοί δαπάνησαν ένα ποσό ρεκόρ £ 3,6 δισ. στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2018.