Το «χάπι» που αλλάζει το ξενοδοχείο | Παγκόσμια, οικολογική καινοτομία για την αειφορία και την προστασία του πλανήτη

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

– Amenities σε στερεά μορφή για την προστασία του πλανήτη. Μία επαναστατική πατέντα και μια παγκόσμια, οικολογική καινοτομία για τους Έλληνες Ξενοδόχους, διαθέτει στην αγορά η KSD

Τη νέα γενιά των προϊόντων προσωπικής περιποίησης για τα μπάνια, αλλά και τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων παρουσιάζει,  η KSD. Προϊόντα amenities/conditioning shampoo, body wash &hand wash σε στερεά μορφή! Όσο και αν ακούγεται απίστευτο, είναι πλέον αληθινό! Μία εξέλιξη, που αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά, αναδεικνύοντας την KSD σε πρωτοπόρο εταιρία στον τομέα των hotel amenities, στην ελληνική αγορά!

Πρόκειται για πραγματική επανάσταση στη λειτουργία των ξενοδοχείων (και όχι μόνον), από τον ιταλικό κολοσσό ALLEGRINI, καθώς η νέα αυτή γενιά hotel amenities, απαλλάσσει όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, από τα μυριάδες προβλήματα που δημιουργούν οι διάφορες πλαστικές συσκευασίες μπουκαλιών, καθώς παρά την αυξανόμενη χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού, δεν παύει εντελώς η επιβάρυνση του Περιβάλλοντος. Όμως η επαναστατική αυτή εξέλιξη περιορίζει σε μηδενικά επίπεδα την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, με ευεργετικές συνέπειες!

To DPLANET είναι η «επανάσταση» στα hotel amenities.

Πρόκειται για ένα καινοτόμο, οικολογικό, στερεό προϊόν, χωρίς νερό, χωρίς πλαστικό και χωρίς συντηρητικά, το οποίο περιποιείται ιδανικά το σώμα, ενώ, παράλληλα, δεν… ενοχλεί τον πλανήτη. (Do not disturb the planet/DPLANET)

Tο DPLANET( Do not disturb the Planet), υπόσχεται βάσιμα ότι θα αλλάξει όσα ισχύουν μέχρι σήμερα, στα ξενοδοχεία. Παρουσιάστηκε επίσημα παγκοσμίως από την ALLEGRINI, στην έκθεση HIP στη Μαδρίτη την 1η Μαρτίου του 2020. Λόγω δε της μεγάλης σημασίας της ελληνικής αγοράς και της μακρόχρονης συνεργασίας της KSD με την ALLEGRINI, ο ιταλικός κολοσσός «άναψε πράσινο», στην παρουσίαση του επαναστατικού και καινοτόμου προϊόντος, στην έκθεση HORECA 2020.

Σημειώνεται ότι το προϊόν δοκιμάστηκε πιλοτικά από τη VOIhotels,  αλυσίδα ξενοδοχείων που ανήκει στον Όμιλο Alpitour , η οποία σε συνεργασία με την Allegrini  ξεκίνησαν ένα σημαντικό και καινοτόμο project, από το Καλοκαίρι του 2021, παρέχοντας στους επισκέπτες τους τη σειρά φυσικών προϊόντων DPLANET με το ειδικά δημιουργημένο brand VOI Loves Earth, αντικαθιστώντας τα κλασσικά  amenities που χρησιμοποιούσαν ως τότε. Μια βιώσιμη επιλογή που επέτρεψε στην VOIhotels να εξοικονομήσει κατά μέσο όρο περισσότερα από 2.800 κιλά πλαστικού, συμπεριλαμβανομένων μπουκαλιών,dispenser και μπιτονιών από amenities στα ξενοδοχεία της στην Ιταλία!

Τα χαρακτηριστικά

Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά αυτού του επαναστατικού προϊόντος, που ανέπτυξε το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης του ιταλικού κολοσσού ALLEGRINI, που εκπροσωπεί αποκλειστικά στην Ελλάδα, η KSD (σ.σ. στα αγγλικά λόγω του καινοτόμου του προϊόντος, όπως αποτυπώνονται από την ιταλική εταιρία);

  • PLASTIC FREE
  • WATER FREE
  • PRESERVATIVES FREE
  • WITH NATURAL SOURCE INGREDIENTS
  • DERMATOLOGICALLY TESTED
  • SILICONES FREE
  • HIGHER WASHING POWER
  • WITH VEGETABLE OILS
  • WITH RECYCLED AND RECYCLABLE PAPER
  • CRUELTY FREE
  • VEGAN
  • ETHIC

Πως λειτουργεί

Το μυστικό βρίσκεται στη «μεταμόρφωσή» του αμέσως μόλις έρθει σε επαφή με το νερό.

Η στέρεη μορφή του μετατρέπεται σε υγρή και το DPLANET είναι έτοιμο να απλωθεί στο σώμα και στα μαλλιά, προσφέροντας με τη μοναδική του υφή μια εξαιρετική εμπειρία καθαρισμού.

Συνδυάζοντας εξαιρετικές πρώτες ύλες με φυσικά συστατικά και έλαια, το DPLANET προσφέρεται σε συσκευασία από ανακυκλώσιμο χαρτί, με πιστοποίηση FSC.

Διαθέσιμο σε Conditioning Shampoo, Body wash & Hand wash.

Tο πλαστικό

Τα πλαστικά αντικείμενα χρειάζονται έως και 1.000 χρόνια μέχρις ότου αποσυντεθούν, δημιουργώντας μια τεράστια «πληγή», τόσο για την παγκόσμια οικονομία, όσο, κυρίως, για το φυσικό μας περιβάλλον.

Οι τουρίστες στην Ελλάδα παράγουν ετησίως 79.000 τόνους δημοτικών στερεών αποβλήτων, αυξάνοντας την ετήσια παραγωγή αποβλήτων κατά 11% (πηγή: WWF Ελλάδας), ενώ η παράκτια ρύπανση αυξάνεται κατά 117% τους μήνες της υψηλής τουριστικής περιόδου και αποτελείται κατά 84% από τεχνητά πολυμερή (πλαστικά) (πηγή: «Βlueislands»-Interreg Med). Επιπλέον, υπάρχει και σημαντική οικονομική επιβάρυνση στις τοπικές κοινωνίες.

Ο ξενοδοχειακός κλάδος στη χώρα μας, έχει επανειλημμένα αποδείξει την ευαισθησία του σε θέματα οικολογίας, υιοθετώντας βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης απορριμμάτων. Μάλιστα, σε συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες αναλαμβάνει πρωτοβουλίες όπως π.χ. στην περίπτωση της Αλοννήσου. Η «Αλόννησος χωρίς πλαστικές σακούλες» είναι μία εκστρατεία που ξεκίνησε από την τουριστική βιομηχανία στο νησί, πολύ πριν την εθνική απαγόρευση στις δωρεάν πλαστικές σακούλες, και απαιτούσε από τις τοπικές επιχειρήσεις να μην χρησιμοποιούν πλαστικές σακούλες, αντικαθιστώντας τες από χάρτινες ή υφασμάτινες.

Επίσης, στα πλαίσια της προσπάθειας να μειωθεί, κατά το δυνατόν, η χρήση των μικρών συσκευασιών για τα amenities (που είναι από τα αγαπημένα «σουβενίρ» των τουριστών), πολλές αλυσίδες, αλλά και μεμονωμένα ξενοδοχεία στη χώρα μας, και διεθνώς, προσανατολίζονται στη λύση της χρήσης μεγαλύτερων συσκευασιών.

Η μία μετά την άλλη οι διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων καταργούν τα μικρά πλαστικά μπουκαλάκια με προϊόντα προσωπικής περιποίησης, που διατίθενται δωρεάν στους ενοίκους τους και κάποια ξενοδοχεία σκοπεύουν να τα αντικαταστήσουν με ογκωδέστερες συσκευασίες από άλλα υλικά. Στη Βρετανία, η διεθνής αλυσίδα ξενοδοχείων InterContinental Hotels Group (IHG) θα καταργήσει τα μικρά πλαστικά μπουκαλάκια στα 843.000 δωμάτια 5.600 ξενοδοχείων της μέχρι το 2021 (πηγή: Kαθημερινή με πληροφορίες από Guardian/ΑΠΕ).

Πρόκειται για ένα θετικό μέτρο, ωστόσο, απλώς μειώνει το μέγεθος του προβλήματος, δεν το εξαλείφει.

Την τελική απάντηση έρχεται να δώσει η νέα γενιά hotel amenities DPLANET, καθώς τα καλλυντικά σώματος σε στερεά μορφή αποτελούν την οριστική λύση, αφού το μόνο που αφήνουν είναι η πλήρως ανακυκλώσιμη χάρτινη συσκευασία τους!

Τα hotel amenities σε στερεά μορφή έχουν μια σειρά από μοναδικά πλεονεκτήματα, πέραν του μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα. Είναι ελαφριά (δεν περιέχουν καθόλου νερό), η μεταφορά και αποθήκευσή τους είναι πολύ πιο εύκολη, απ’ ότι των συμβατικών amenities, ενώ η διανομή τους στα δωμάτια των ξενοδοχείων γίνεται απλά και γρήγορα (με το πρόσθετο πλεονέκτημα της ακριβούς παρακολούθησης αποθεμάτων, σε αντίθεση με τα υγρά hotel amenities, ειδικά στις μεγάλες συσκευασίες).

Συνοπτικά τα πλεονεκτήματα:

Χάρτινη συσκευασία, άρα πλήρως ανακυκλώσιμη

Μικρό μέγεθος και βάρος, άρα εύκολα στην αποθήκευση

Εύκολη μεταφορά/μικρός χρόνος αντικατάστασης (από το housekeeping)

Ακριβής καταμέτρηση/παρακολούθηση αποθεμάτων

Μηδέν συντηρητικά!

Μηδέν πλαστικό!

Μηδέν νερό!

Μηδέν σιλικόνη!

Μείωση CO2 στην ατμόσφαιρα κατά 73%!

Πρόκειται, λοιπόν, για ένα σημαντικότατο βήμα για ένα καθαρότερο περιβάλλον και η KSD είναι υπερήφανη για τη συνεισφορά της σε αυτό.

Τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό, η KSD συνεχίζει, όπως το πράττει πολλά χρόνια, να πρωτοπορεί με την προσφορά προϊόντων hotel amenities τα οποία κατασκευάζονται στην Ιταλία, είναι πιστοποιημένα κατά ISO 9001:2008, Eco Label, Bio Eco, ICEA και δερματολογικά ελεγμένα σύμφωνα με τους κανόνες της Ε.Ε.

Όλα  τα προϊόντα είναι φτιαγμένα από υψηλής ποιότητας  πρώτες ύλες (μπουκάλια από ήδη ανακυκλωμένα μπουκάλια νερού – recycled pet, βιοδιασπώμενα – biodegradable formulations), φιλικές προς το περιβάλλον, με δυνατότητα ανακύκλωσης.
Η επιλογή αυτή τόσο του ιταλικού κολοσσού
ALLEGRINI, όσο και της εταιρίας μας, καταδεικνύει την απόλυτη προτεραιότητα που έχει για εμάς, η αειφορία και η προστασία του Περιβάλλοντος.

Επίσης  στη διάθεση των πελατών είναι η μεγαλύτερη γκάμα από dispensers που υπάρχει στην ελληνική αγορά,  επίσης από ανακυκλωμένο PEΤ), με μια σειρά επιλογών από μεγέθη, σχέδια, αντλίες, βάσεις στήριξης και δυνατότητες επαναγεμίσματος .

ksdΠαράλληλα στις νέες «πράσινες» προτάσεις της εταιρίας κυρίαρχο ρόλο έχει το νέο επιτραπέζιο νερό «my PURE WATER», από πηγές της Αργολίδας.

Σε πλήρη ανακυκλώσιμη  χάρτινη συσκευασία Tetra Pak 330ml & 1lt, η οποία συνιστά την πιο εύχρηστη και φιλικά προσκείμενη στο περιβάλλον επιλογή, το νερό διατηρεί αναλλοίωτα τα θρεπτικά συστατικά του, προστατευμένο από εξωτερικούς παράγοντες, όπως είναι η ζέστη, η υγρασία, ο αέρας, κ.ο.κ., φτάνοντας στον καταναλωτή στις κατάλληλες συνθήκες.

Ακολουθώντας τις πλέον αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας στην κατασκευή τους και δεδομένου ότι είναι ανακυκλώσιμες, οι συσκευασίες Tetra Pak έχουν τη μικρότερη δυνατή επίδραση στο περιβάλλον. Ενώ ένα ακόμη πλεονέκτημά τους είναι ότι το καπάκι κλείνει και πάλι, μετά από κάθε χρήση, με αποτέλεσμα το νερό να διατηρείται πάντα φρέσκο και υγιεινό.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *