Το Μουντιάλ… βλάπτει τον Τουρισμό

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η είσοδος της ποδοσφαιρικής ομάδας της Αγγλίας στα προημιτελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου σε συνδυασμό με το κύμα καύσωνα που πλήττει το Ην. Βασίλειο θα θεωρηθεί ανεπιθύμητη από πολλούς στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Οι τάσεις στις κρατήσεις γι’ αυτό το καλοκαίρι, όπως παρουσιάζονται από την ερευνητική ομάδα της GfK, δείχνουν πτώση στις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών της ομάδας της Αγγλίας.

Οι κρατήσεις διακοπών κορυφώθηκαν πριν από τον πρώτο αγώνα της Αγγλίας εναντίον της Τυνησίας στις 18 Ιουνίου, όμως υποχώρησαν μέχρι το επόμενο παιχνίδι εναντίον του Παναμά, έξι ημέρες αργότερα.

Η πτώση, κυρίως στα καταστήματα λιανικής, συνέπεσε με την έναρξη του καύσωνα στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η καλή πορεία της ομάδας του Gareth Southgate συνεχίζεται καθώς τώρα αναμένεται να παίξει εναντίον της Σουηδίας στους προημιτελικούς του τουρνουά στη Ρωσία στις 3μ.μ. το απόγευμα του Σαββάτου.

Ο διευθυντής της GfK, David Hope, παρουσίασε τις επιπτώσεις τόσο του ζεστού καιρού όσο και των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου στις καλοκαιρινές κρατήσεις του 2018.

Μιλώντας μετά τη νίκη της Αγγλίας απέναντι στην Κολομβία ανέφερε: «Ο καύσωνας έχει αντίκτυπο στις κρατήσεις, με τα ποσοστά τόσο των online όσο και των καταστημάτων να είναι αρνητικά.

«Ο δεύτερος αγώνας της Αγγλίας το μεσημέρι της Κυριακής είχε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, με τις online κρατήσεις να μειώνονται κατά 9% και τις κρατήσεις των καταστημάτων κατά 31%.

«Θα πανηγυρίσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες για τη νίκη της Αγγλίας, από τη στιγμή που θα πρέπει να παίξει το Σάββατο το μεσημέρι; Γιατί αυτό θα σήμαινε χαμηλές πωλήσεις και εκείνη την ημέρα. Διαφορετικά θα πρέπει να προσευχηθούν για βροχές και υποχώρηση του καύσωνα».

Παρόλα αυτά έδωσε μια ανάσα αισιοδοξίας λέγοντας: «Συνήθως οι κρατήσεις αυξάνονται μετά τον αποκλεισμό της Αγγλίας. Επομένως, καλύτερα να μιλάμε για καθυστερημένες πωλήσεις παρά για χαμένες».

Από την άλλη πλευρά, η Teletext Holidays έρχονται σε αντίθεση με τα ευρήματα της GfK  αναφέροντας νέο ρεκόρ τον Ιούνιο.

Οι τηλεφωνικές πληροφορίες αυξήθηκαν κατά 1/5 ετησίως, ενώ η αύξηση των κρατήσεων κατά 15% βοηθήθηκε από το αυξημένο ενδιαφέρον για προορισμούς της Ανατολικής Μεσογείου, αλλά και μακρινούς.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Wayne Perks, δήλωσε: «Όπως και οι περισσότερες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, περιμέναμε ότι ο Ιούνιος θα ήταν αρκετά ήσυχος, ειδικά εξαιτίας του Παγκοσμίου Κυπέλλου ή του καύσωνα, που αποσπούν τους ανθρώπους από την περιήγηση και τις κρατήσεις διακοπών.

«Φέτος ήταν εντελώς διαφορετικά. Τα τηλέφωνα πήραν φωτιά και υπάρχουν πολλές ακόμα κρατήσεις που πρέπει να διευθετηθούν».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *