Hilton

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο ξενοδοχειακό brand παγκοσμίως

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Με γνώμονα τις μεγάλες αυξήσεις των εσόδων τον τελευταίο χρόνο, η Hilton έχει ξεπεράσει τη Marriott, ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα του κόσμου.

Σύμφωνα με την κατάταξη της Brand Finance Hotels 50, η αύξηση της αξίας της επωνυμίας της Hilton είναι 17%, στα 7,4 δισ. δολάρια.

Η ίδια κατάταξη αποκαλύπτει ότι η Marriott υπέστη μείωση της αξίας του brand της, κατά 8% στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια και η ισχύς του μπραντ της μειώθηκε από AAA- σε AA +.

Αυτά τα νέα της Marriott έρχονται καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει δυσκολίες στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, συμπεριλαμβανομένων σκάνδαλα χάκερ και ζητήματα εμπιστοσύνης.

Ταυτόχρονα, η συνδυασμένη αξία των εμπορικών σημάτων της Marriott στην κατάταξη της Brand Finance Hotels 50 μειώθηκε κατά 30%, καθιστώντας την πορεία για το χαρτοφυλάκιο της Hilton ιδανική για να διεκδικήσει τον τίτλο των πιο πολύτιμων προϊόντων στον κόσμο.

Hilton«Η στρατηγική προσέγγιση της Hilton για την ανάπτυξη του μπραντ της επέτρεψε να επεκτείνει το προβάδισμά της ως το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα του κόσμου. Την ίδια στιγμή, η έγκριση από το σήμα κατατεθέν της έχει αποφέρει οφέλη σε όλο το χαρτοφυλάκιο καθώς οι Homewood Suites, DoubleTree και Hampton έχουν δει τις αξίες τους να φτάνουν στα ύψη », δήλωσε ο Savio D’Souza, διευθυντής στο Brand Finance.

Η συνδυασμένη αξία όλων των εμπορικών σημάτων της Hilton είναι στα  14,7 δισεκατομμύρια δολάρια – σχεδόν 2 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερο από το χαρτοφυλάκιο των 12,9 δις δολαρίων της Marriott.

Η Hilton Worldwide Holdings σημείωσε συνολική αύξηση αξίας 41%, ενώ το χαρτοφυλάκιο των μπραντ της Marriott International μειώθηκε κατά 30%.

Η αξία της επωνυμίας της Hilton στην πρώτη θέση κατά 50 είναι συγκεντρωμένη σε έξι μπραντ, από πέντε το 2018. Η εταιρεία διαθέτει επίσης χιλιάδες νέα δωμάτια και ξενοδοχεία υπό κατασκευή.

Η Marriott, από την άλλη,  είδε τέσσερα από τα εμπορικά σήματα να εγκαταλείπουν το Brand Finance Hotel 50 κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς.Με έναν νέο παίκτη, η Marriott έχει τώρα 12 μάρκες στην κατάταξη.

Ωστόσο, η πρόσφατη ανακοίνωση της Marriott για την είσοδό της, στην αγορά ενοικίασης κατοικιών είναι μια πολλά υποσχόμενη κίνηση για να πάρει πίσω το μερίδιο αγοράς από την Airbnb και θα μπορούσε να συμβάλει στην άνοδο της αξίας μάρκας κατά το επόμενο έτος, σύμφωνα με την Brand Finance.

Τόσο τα χαρτοφυλάκια Hilton όσο και της Marriott παραμένουν πολύ πιο μπροστά από την τρίτη θέση της Wyndham, η οποία επίσης σημείωσε πτώση 8% στην αξία μάρκας σε 7,3 δισ. δολάρια.

Η νέα κατάταξη αποκαλύπτει επίσης τα τρία εμπορικά σήματα ξενοδοχείων που αυξήθηκαν το ταχύτερο σε αξία αυτό το έτος. Όλα είναι από το χαρτοφυλάκιο της Hilton.

Περιλαμβάνουν το Homewood Suites (αξία μάρκας από 99% έως 0,8 δισ. Δολάρια), ακολουθούμενη από τη Double Tree (79% έως 2,1 δισ. Δολάρια) και το Hampton (78% στα 3,2 δισ. Δολάρια).

Αυτή η αύξηση επέτρεψε στη Double Tree και το Hampton να αναδιαμορφώσουν την κορυφαία κατάταξης των 10,  με το Double Tree να σημειώνει άλμα από το νούμερο 17 στο 7 και το Hampton από το νούμερο 10 σε 5 κατά το παρελθόν έτος.

Εν τω μεταξύ, οι τρεις ταχύτερα  σε μειώσεις μάρκες,  ήταν το Westin (κάτω 46%) το Residence Inn (κατά 46%) και το Sheraton (44%).

Σύμφωνα με την έκθεση, επτά από τα 10 κορυφαία εμπορικά σήματα αποτελούν μέρος του χαρτοφυλακίου της Marriott, σπρώχνοντας τη συνδυασμένη αξία της.

Εκτός από τον υπολογισμό της συνολικής αξίας της επωνυμίας, η έκθεση Brand Finance αναγνωρίζει επίσης τη σχετική ισχύ των εμπορικών σημάτων μέσω μιας κλίμακας μετρήσεων που λαμβάνει υπόψην τις επενδύσεις μάρκετινγκ, τα ίδια κεφάλαια των ενδιαφερομένων και τις επιδόσεις των επιχειρήσεων.

Σύμφωνα με αυτά τα συγκεκριμένα κριτήρια και βαθμολογίες, το Mercure αποκτά τον τίτλο του ισχυρότερου εμπορικού σήματος ξενοδοχείων παγκοσμίως, βελτιώνοντας σημαντικά το σκορ του δείκτη δυναμικής μάρκας (BSI) από 75,7 σε 86,2 από τα 100 και καταγράφοντας την αναβάθμιση της βαθμολογίας από AA + σε AAA.

Το Mercure είναι επίσης το πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στο χαρτοφυλάκιο Accor, με σχεδόν 800 ξενοδοχεία. Το μπραντ συνέχισε να κάνει αρκετές εξαγορές μέσω του σχεδίου ανάπτυξης franchise.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *