To WTTC ζητά τη δημιουργία μιας ενιαίας ψηφιακής ταξιδιωτικής πύλης

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού ζητά να δημιουργηθεί μια κοινή “ψηφιακή ταξιδιωτική πύλη”, ώστε οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο να ταξιδεύουν με ασφάλεια και χωρίς άγχος, και προκειμένου να μειωθούν οι καθυστερήσεις στα αεροδρόμια.

Σύμφωνα με τον τουριστικό οργανισμό, η πανδημία ανέδειξε την έλλειψη παγκόσμιου συντονισμού, καθώς οι κυβερνήσεις εισήγαγαν ένα συνονθύλευμα ψηφιακών και έντυπων απαιτήσεων.

Τώρα, το WTTC ζητά ευθυγράμμιση για “την οικοδόμηση ανθεκτικότητας και τη διασφάλιση ότι υπάρχει ένα σαφές παγκόσμιο σύστημα που επικεντρώνεται στην κατάσταση της υγείας ενός ατόμου, το οποίο δεν θα προκαλέσει το “πάγωμα” των διεθνών ταξιδιών”.

Παραθέτει τα επιχειρήματά του σε μια έκθεση με τίτλο Implementing a Digital Travel Portal (Εφαρμογή μιας ψηφιακής ταξιδιωτικής πύλης), η οποία δημιουργήθηκε από το WTTC και το Ίδρυμα The Commons Project.

Η έκθεση απευθύνεται σε κυβερνήσεις και βασίζεται στην έκθεση Digital Solutions for Reviving International Travel, που δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2021.

Η πύλη θα επιτρέπει στους ταξιδιώτες να μοιράζονται ηλεκτρονικά, για παράδειγμα, την ψηφιακή κατάσταση του εμβολιασμού τους κατά του Covid ή οποιαδήποτε άλλα απαιτούμενα έγγραφα, πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους.

Μετά την κράτηση, οι ταξιδιώτες θα επισκέπτονται απλώς την ηλεκτρονική πύλη που διαχειρίζεται ο προορισμός, όπου θα μεταφορτώνονται τα έγγραφά τους, επαληθεύοντας σε δευτερόλεπτα την κατάστασή τους. Τα δεδομένα μπορούν επίσης να συνδυαστούν με άλλες τυπικές απαιτήσεις ασφαλείας και θεώρησης.

Μιλώντας για τη νέα έκθεση η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του WTTC, Julia Simpson, δήλωσε: “Τα τελευταία δύο χρόνια, οι κυβερνήσεις κατέφυγαν στις δικές τους λύσεις για να ανακόψουν την πανδημία περιορίζοντας τα ταξίδια, αλλά το αποτέλεσμα ήταν χάος – χάος για τον μπερδεμένο ταξιδιώτη και χάος για τις οικονομίες με την απώλεια 62 εκατομμυρίων θέσεων εργασίας παγκοσμίως το 2020. Σήμερα δημοσιεύουμε μια έκθεση που παρέχει κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας μιας ενιαίας λύσης για τα ψηφιακά ταξίδια, την οποία οι κυβερνήσεις μπορούν να υιοθετήσουν και να εντάξουν σε διεθνές επίπεδο. Αν ποτέ αντιμετωπίσουμε άλλη μια πανδημία, πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά. Οι άνθρωποι θα πρέπει να μπορούν να ταξιδεύουν με βάση την ατομική τους κατάσταση υγείας, χρησιμοποιώντας μια ενιαία κυβερνητική ψηφιακή πλατφόρμα πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους”.

“Οι κυβερνήσεις μιλάνε για ανθεκτικότητα μετά την επιδημία του κορωνοϊού. Επενδύοντας τώρα σε αυτό το σύστημα, οι κυβερνήσεις και οι οικονομίες τους θα είναι καλύτερα προστατευμένες από τυχόν μελλοντικές πανδημίες”, κατέληξε η κα. Simpson.

Από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος του Ιδρύματος The Commons Project, Zhenya Lindgardt, δήλωσε: “Τώρα είναι η ώρα για τις κυβερνήσεις να εξασφαλίσουν ετοιμότητα για ό,τι μπορεί να ακολουθήσει. Τα τελευταία δύο χρόνια μάς έδειξαν ότι η υγεία θα παραμείνει πιθανότατα ένα βασικό στοιχείο για τη διέλευση των συνόρων στο μέλλον, και η εφαρμογή ψηφιακών πυλών για την επαλήθευση της κατάστασης της υγείας είναι ένα κρίσιμο βήμα προς την οικοδόμηση μεγαλύτερης ανθεκτικότητας απέναντι σε κρίσεις δημόσιας υγείας”.

Η έκθεση προσφέρει 12 συστάσεις ως γενικές αρχές βέλτιστης πρακτικής, που πρέπει να εφαρμοστούν σε ολόκληρη την ψηφιακή ταξιδιωτική πύλη: προστασία της ιδιωτικής ζωής από το σχεδιασμό και την προεπιλογή, συμμόρφωση με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων και ιδιωτικότητας, γλωσσική ικανότητα, επικοινωνία σε 24 ώρες το 24ωρο σε εβδομαδιαία βάση και νομική οδός σε περίπτωση διαφορών, μεταξύ άλλων.

Επίσης, η έκθεση περιλαμβάνει πέντε συστάσεις σχετικά με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες που θεωρούνται κρίσιμες για μια αποτελεσματική πύλη, παρέχοντας ασφάλεια υγείας και μια αποτελεσματική εμπειρία, όπως το ερωτηματολόγιο ταξιδιωτών και η κυβερνητική ένταξη, μεταξύ άλλων.

Σύμφωνα με το WTTC, οι ψηφιακές ταξιδιωτικές πύλες θα μπορούσαν επίσης να ενσωματωθούν με άλλες κυβερνητικές υπηρεσίες, όπως οι διαδικασίες υποβολής αιτήσεων θεώρησης, ώστε να παρέχουν ένα αποτελεσματικό ψηφιακό one-stop-shop για τις κυβερνήσεις και τους ταξιδιώτες.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *