Photo by Mikael Blomkvist on Pexels

Τουρισμός – Φθινόπωρο: Εποχή ξεκούρασης ή έναρξης της νέας σεζόν;

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

– Πότε πρέπει να ξεκινήσετε την online διαφήμιση στον τουριστικό κλάδο;

Είναι πλέον δεδομένο για τους περισσότερους επαγγελματίες του κλάδου ότι η ανάγκη προβολής και διαφήμισης μιας τουριστικής επιχείρησης στο διαδίκτυο είναι σημαντική. Όμως κάτι που δεν είναι αρκετά ευδιάκριτο για πολλούς, είναι το πότε πρέπει να ξεκινήσουν.

Η πιο συνήθης πρακτική που παρατηρείται στην ελληνική τουριστική αγορά είναι μία ιδιότυπη παύση των διαφημιστικών καμπανιών κατά τη διάρκεια του Χειμώνα. Ενώ, παρατηρείται μία ακόμη πιο χαρακτηριστική μείωση του αριθμού των post, των story και γενικότερα όλου του περιεχομένου που παραγόταν κατά τη high season. Όλος αυτός ο μηχανισμός, βέβαια, ενεργοποιείται ξανά λίγο πριν την Άνοιξη, λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν.

Αυτό που δεν είναι ιδιαιτέρως ευδιάκριτο σε μερίδα επιχειρηματιών του κλάδου είναι ότι η συνεχής παρουσία μιας τουριστικής επιχείρησης στο διαδίκτυο μπορεί να τους αποφέρει σημαντικά καλύτερη γνώση των επισκεπτών τους, να προσδώσει αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, να αυξήσει το κοινό και τα κανάλια προβολής τους και, τέλος, να κατορθώσει το ζητούμενο: να αυξήσει τις πωλήσεις τους.

Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα με στοιχεία του Google Trends, ο πρώτος όγκος αναζητήσεων -σε παγκόσμια κλίμακα- για ξενοδοχεία και προορισμούς της χώρας γίνεται κατά τους χειμερινούς μήνες (Δεκέμβριος – Φεβρουάριος). Μάλιστα, αυτές οι πρώτες αναζητήσεις είναι πολύ πιθανό να φέρουν και τα πρώτα early booking

(Πηγή: Google Trends).

Τα παραπάνω καθιστούν επιτακτική την ψηφιακή προβολή της επιχείρησής σας καθόλη τη διάρκεια του χρόνου. Γιατί, πώς θα μάθει για εσάς ο υποψήφιος πελάτης σας, εάν δεν είστε ενεργοί στα Social Media ή πώς θα σας βρει εάν έχετε σταματήσει τη διαφήμιση στη δημοφιλέστερη πλατφόρμα αναζητήσεων, τη Google; Εξάλλου, δεν θέλετε να υπερέχετε έναντι άλλων τουριστικών επιχειρήσεων, αδράττοντας την ευκαιρία να είστε διαδικτυακά παρόντες όταν η πλειοψηφία των ανταγωνιστών σας δεν είναι;

Επαναπροσδιορίστε τη στρατηγική digital marketing που ακολουθείτε

Είναι χρήσιμο, λοιπόν, να αντιληφθείτε την ανάγκη επαναπροσδιορισμού της στρατηγικής digital marketing που ακολουθείτε.

  • Συνεχίστε να παράγετε (χρήσιμο) περιεχόμενο στους λογαριασμούς των Social Media που διατηρείτε.
  • Φροντίστε ώστε η επιχείρησή σας να εχει επικαιροποιημένη online παρουσία οταν οι δυνητικοί σας πελάτες σχεδιάζουν τις διακοπές τους.
  • Μην σταματάτε να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας.
  • Επενδύστε σε paid διαφημιστικές καμπάνιες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Σε μία ασταθή περίοδο όπως αυτή που διανύουμε, οι εν δυνάμει πελάτες σας θέλουν να νιώσουν σιγουριά και ασφάλεια από την επιχείρησή σας. Έτσι, η αξιοπιστία που θα σας αποφέρει ένας ενεργός λογαριασμός στα social media είναι ικανή να παίξει σημαντικό ρόλο στην τελική απόφαση του χρήστη που θα σας επισκεφτεί. Ταυτόχρονα θα αυξήσετε και τις οργανικές σας προβολές.

Δημοσιεύστε νέο περιεχόμενο που παρουσιάζει την επιχείρησή σας σε νέους πελάτες που αναζητούν τον επόμενο προορισμό τους.

Στο ίδιο πλαίσιο, είναι σημαντικό να συνεχίσετε να αλληλεπιδράτε με τους  (παλιούς και νέους) χρήστες, όπως κάνετε κατά τους θερινούς μήνες. Βάλτε στην καθημερινή σας ρουτίνα τις ταχείες απαντήσεις σε πιθανές τους ερωτήσεις, κριτικές ή σχόλια.

Βέβαια, για να καταφέρουν νέοι χρήστες να φτάσουν σε εσάς, ο πιο ασφαλής τρόπος είναι μέσω της διαφήμισης. Προσαρμόστε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες ανάλογα με την χρονική περίοδο, τα γεωγραφικά δεδομένα και δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στο σημείο του customer journey στο οποίο βρίσκονται τη δεδομένη στιγμή οι πιθανοί σας πελάτες.

Πώς θα χτίσετε μια επιτυχημένη στρατηγική marketing;

  • Συλλεξτε δεδομένα όσο νωρίτερα μπορείτε!
  • Μελετήστε τις τάσεις της αγοράς ανά χρονική περίοδο και γεωγραφική τοποθέτηση.
  • Εμπιστευτείτε τα online δεδομένα της δικής σας επιχείρησης: Παρατηρήστε και καταγράψτε τα βήματα που ακολουθεί ο χρήστης, δείτε πότε γίνονται τα περισσότερα conversion κ.λπ. και λάβετε αποφάσεις marketing βασισμένοι στα δεδομένα.
  • Απευθυνθείτε σε επαγγελματίες με γνώση data analysis, στατιστική και εμπειρία στην online διαφήμιση του τουριστικού κλάδου.

Στην Brandery βασιζόμενοι στην εξειδίκευση των στελεχών μας στο τουριστικό digital marketing και στην άριστη γνώση data analysis, σας προτείνουμε ολοκληρωμένες, 360ᵒ στρατηγικές digital marketing και content creation ειδικά σχεδιασμένες για την επίτευξη των στόχων της δικής σας επιχείρησης. Μέσα από την ανάλυση των δεδομένων και την καταρτισμένη γνώση της αγοράς, σας εγγυόμαστε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με βάση το budget σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο email [email protected], στο τηλέφωνο 2102202173 (10π.μ. – 4μ.μ.) ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στο website μας και θα λάβετε από εμάς μια πλήρη πρόταση για το δικό σας ξενοδοχειακό κατάλυμα ή επιχείρηση εστίασης.

Tagged

1 σχόλιο στο “Τουρισμός – Φθινόπωρο: Εποχή ξεκούρασης ή έναρξης της νέας σεζόν;

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *