Tουρισμός: Τα 5 πιο διαδεδομένα «λάθη» στις ιστοσελίδες του κλάδου

Tουρισμός: Τα 5 πιο διαδεδομένα «λάθη» στις ιστοσελίδες του κλάδου

digital

Η Σύγχρονη ψηφιακή επανάσταση έχει φέρει μαζί της την ανάγκη για στροφή των επιχειρήσεων στο Διαδίκτυο για καλυτερη προβολή. Τα πάντα είναι διαθέσιμα στο κοινό και υπάρχουν δυνατότητες, όπως ενημέρωση  για το ξενοδοχείο, άμεση κράτηση ή ακόμα και δράσεις ψηφιακού μάρκετινγκ.

Μπορεί πλέον οι όροι να έχουν γίνει πιο κατανοητοί και διαδεδομένοι. Αυτό δε σημαίνει, ωστόσο, ότι δεν μπορεί να γίνουν κάποια πολύ απλά λάθη που θα σας στοιχίσουν. Αυτά μπορεί να είναι τα εξής, σύμφωνα με το etourismconsulting:

  1. Η ιστοσελίδα σας δεν ειναι mobile friendly
  2. Δεν έχετε ενεργοποιήσει το Google Analytics
  3. Δεν έχετε εγκαταστήσει το Facebook Pixel
  4. Η φόρμα κράτησης δεν υπάρχει στην ιστοσελίδα ή δεν λειτουργεί σωστά
  5. Η ιστοσελίδα σας δε διαθέτει πρωτόκολλο SSL
Η ιστοσελίδα σας δεν είναι mobile friendly

Ζούμε στην εποχή που τα κινητά χρησιμοποιούνται καθημερινά για την πλοήγηση στο διαδίκτυο στο ίδιο επίπεδο (αν όχι και περισσότερο) με τους υπολογιστές. Αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι εύχρηστη για τα κινητά, τότε θα έχετε να αντιμετωπίσετε ένα μεγάλο πρόβλημα, καθώς εκτός από τις κρατήσεις θα χάνετε και το ποσοστό κατάταξης στα Google Αds, το οποίο θα σημαίνει ότι πρέπει να πληρώσετε περισσότερα σε δράσεις ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για να δείτε αν η σελίδα σας λειτουργεί σωστά σε κινητά μπορείτε να επισκεφθείτε το Mobile Friendly Test , το οποίο θα σας παρέχει μια λίστα με τις ενέργειες που χρειάζεται να κάνετε, ώστε να αποδίδει και στα κινητά η ιστοσελίδα σας.

Το Google Analytics είναι ανενεργό

Το Google Analytics είναι μια δωρεάν υπηρεσία, η οποία συγκεντρώνει αυτόματα στοιχεία που προκύπτουν από την ιστοσελίδα σας και μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε την απόδοση της ιστοσελίδας σας.

Μπορείτε να εκμαιεύσετε ένα πλήθος πληροφοριών για τους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, όπως: ηλικία, ενδιαφέροντα, καταγωγή, πόση ώρα περνούν στην ιστοσελίδα, τι όρους χρησιμοποιούν, ποια συσκευή χρησιμοποιούν, ποια σελίδα σας επισκέπτονται περισσότερο, ποιες σελίδες σας τους κάνουν να φύγουν, τι δράσεις ακολουθούν, και πολλά άλλα.

Το Facebook Pixel είναι ανενεργό

Το Facebook Pixel αποτελεί σημαντικό εργαλείο μέτρησης και αύξησης της αποτελεσματικότητας της επιχείρησής σας στο πιο γνωστό κοινωνικό δίκτυο.

Παρέχει μέσω κώδικα, ο οποίος εγκαθίσταται στη σελίδα σας, δεδομένα τα οποία βοηθούν στη βελτιστοποίηση των εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ στο Facebook, δημιουργεί «συναφή» κοινά (βρίσκει χρήστες που μπορεί να ενδιαφέρονται για την υπηρεσία σας) και εκτελεί δράσεις remarketing (προεσλκύει παλιούς πελάτες ή «θυμίζει» στους νέους την επιχείρηση σας, που επισκέφθηκαν πρόσφατα)

Οι άμεσες κρατήσεις είναι αδύνατες ή περίπλοκες

Η φόρμα άμεσων κρατήσεων στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας αποτελεί «must» στις μέρες μας. Αν αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει, τότε ο πελάτης θα απευθυνθεί σε OTA (και θα πληρώσετε προμήθεια) ή, ακόμα χειρότερα, θα στραφεί στον ανταγωνιστή σας.

Οι πελάτες θα πρέπει να μπορούν να κάνουν κρατήσεις από την ιστοσελίδα εύκολα, γρήγορα και με απλά βήματα. Η φόρμα κρατήσεων θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε web page της ιστοσελίδας με ένα εμφανές πεδίο που να λέει «κάντε κράτηση τώρα»

Η ιστοσελίδα δεν έχει SSL Certificate

Πρόκειται για το πιο βασικό προαπαιτούμενο για την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία μιας ιστοσελίδας, ειδικά όταν πουλάτε άμεσα κάτι από την ιστοσελίδα σας ή πρέπει να συμπληρωθούν φόρμες με ευαίσθητα δεδομένα.

Μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου κάνει και τα δύο (πωλήσεις και συμπλήρωση φόρμας) και το SSL Certificate καθίσταται απαραίτητο για την προστασία των δεδομένων που ανήκουν σε εσάς και στους πελάτες σας από τους επίδοξους χάκερ. Επίσης, αποτελεί πιστοποιητικό αυθεντικότητας της ιστοσελίδας.

Επιπλέον προβλήματα 
  • Κακό on-page και off-page SEO
  • Κακή εξυπηρέτηση πελατών
  • Αργές ταχύτητες φόρτωσης ιστοσελίδας
ΜΕΣΩmoney-tourism.gr
ΠΗΓΗmoney-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ