michael-parulava-lciwYx5XVOk-unsplash
michael parulava unsplash

Η Τουρκία και οι Κρουαζιέρα πρωταγωνιστούν στον Γερμανικό τουρισμό

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί κάνουν φέτος τις κρατήσεις αργά για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, παρόλο που η οικονομία τους είναι σε καλό επίπεδο και το διαθέσιμο εισόδημα παραμένει υψηλό.

Ειδικότερα, τον Ιανουάριο, οι κρατήσεις των καλοκαιρινών διακοπών το 2019 μειώθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση.

«Η βιομηχανία αντιμετωπίζει ένα δύσκολο έτος», παραδέχτηκε ο Norbert Fiebig, πρόεδρος της Γερμανικής Ένωσης Ταξιδιωτικής Βιομηχανίας (DRV).

Εκτοξεύεται η ζήτηση για την Τουρκία

Η ζήτηση για την Τουρκία έχει μεγάλη αύξηση κατά 58%, σύμφωνα με την GfK. Αυτό είναι πάνω από την ισχυρή άνοδο του περασμένου έτους σε 4,5 εκατομμύρια επισκέπτες από τη Γερμανία.

Η Αίγυπτος αυξάνεται επίσης με διψήφιο ρυθμό, ενώ η Τυνησία έχει μονοψήφια άνοδο, ενώ οι κρατήσεις αυξάνονται και πάλι για τις ΗΠΑ. Αντίθετα, οι κρατήσεις για τους προορισμούς της Δυτικής Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένης της Ισπανίας, παρουσιάζουν διψήφια πτώση, όπως δείχνουν τα στοιχεία της GfK.

Ωστόσο, η Ισπανία παραμένει ο μεγαλύτερος προορισμός όσον αφορά τις συνολικές κρατήσεις μέχρι στιγμής, μπροστά από την Ελλάδα, την Τουρκία και την Αίγυπτο.

Οι διακοπές με κρουαζιερόπλοια

Οι διακοπές κρουαζιερόπλοιων παραμένουν σε πορεία ανάπτυξης και, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα του τουρισμού της GfK, Roland Gassner, αναλαμβάνουν σταδιακά τη λειτουργία μιας παραδοσιακής περιήγησης πολλαπλών προορισμών.

Το 2018, η γερμανική οργανωμένη ταξιδιωτική αγορά αυξήθηκε κατά 7% στα 36 δισεκατομμύρια ευρώ, κάτι που συνιστά τη ταχύτερη ανάπτυξη από αυτορρυθμισμένη ταξιδιωτική αγορά, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK βάσει έρευνας σε 40.000 Γερμανούς.

Η συνολική εξερχόμενη αγορά, που καλύπτει ιδιωτικά ταξίδια μιας νύχτας ή περισσότερο, αυξήθηκε σε ένα νέο ρεκόρ ύψους 67,9 δισεκατομμυρίων ευρώ που δαπανήθηκε για προκαταβολές κρατήσεων στη Γερμανία. Οι συνολικές δαπάνες γερμανικών διακοπών αυξήθηκαν περίπου κατά 5% στα 95,6 δισ. ευρώ πέρυσι.

«Αυτό σημαίνει ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία δημιούργησε και πάλι σημαντική αύξηση εσόδων για δεύτερη συνεχή χρονιά», επεσήμανε ο Fiebig.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *