Τι λέει μεγάλη έρευνα του Tripadvisor: Περισσότερα από το 2019, τα προγραμματισμένα ταξίδια του 2022 | Ναι στα ταξίδια από τις μεγαλύτερες αγορές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ενώ εξωτερικοί παράγοντες όπως οι μεταλλάξεις του Covid-19, οι συνεχιζόμενοι, επιβαλλόμενοι, διεθνείς ταξιδιωτικοί κανόνες εξακολουθούν να αποτελούν απειλές για τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών, το διαμορφούμενο κλίμα στο τέλος του 2021 και τα δεδομένα αναζήτησης δείχνουν ότι η ζήτηση για ταξίδια παραμένει υψηλή. Έτσι, το 2022 αναμένεται να είναι χρονιά ταξιδιωτικής ανάκαμψης, σύμφωνα με νέα έρευνα για τις ταξιδιωτικές τάσεις. 

Η έρευνα “Travel in 2022 – A Look Ahead” για τις ταξιδιωτικές τάσεις που κυκλοφόρησε σήμερα από το Tripadvisor, σε συνεργασία με την Ipsos MORI, αποκαλύπτει πώς οι καταναλωτές σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2022 και μετά, και πώς έχουν αλλάξει οι στάσεις και οι συμπεριφορές τους, σε σχέση με τα ταξίδια την περίοδο πριν την πανδημία.

Ενώ εξωτερικοί παράγοντες όπως οι παραλλαγές του κορωνοϊού, οι διεθνείς ταξιδιωτικοί κανόνες και οι ελλείψεις προσωπικού εξακολουθούν να αποτελούν απειλές για την ταξιδιωτική συμπεριφορά των καταναλωτών, η ζήτηση για ταξίδια παραμένει υψηλή. Ποιοι, όμως, ωφελούνται από την τουριστική ζήτηση; Καθώς οι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα, οι πάροχοι πολιτιστικής εμπειρίας (περιηγήσεις και αξιοθέατα), οι τουριστικές επιχειρήσεις που εξυπηρετούν το εγχώριο κοινό και οι εταιρίες που τηρούν τα πρότυπα ασφαλείας θα κερδίσουν τις “καρδιές” των ταξιδιωτών.

Η έκθεση, συνδυάζει ανάλυση καταναλωτικού συναισθήματος, που συγκεντρώθηκε από την Ipsos MORI για λογαριασμό της Tripadvisor, μέσω ερευνών σε πέντε μεγάλες, διεθνείς αγορές και ανάλυση συμπεριφοράς, συγκεντρώνοντας δεδομένα αναζήτησης, όπως η μέση διάρκεια ταξιδιού που έχει προγραμματιστεί για το 2022 και το ποσό που θέλουν να ξοδέψουν οι ταξιδιώτες, σύμφωνα με αναζητήσεις που έκαναν ενεργά στην πλατφόρμα της Tripadvisor πριν από το τέλος του 2021.

“Παρά τις νέες παραλλαγές του Covid-19, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να θέλουν να ταξιδεύουν και να εξερευνούν. Αυτό είναι εμφανές στα δεδομένα αναζήτησής μας, από μήνα σε μήνα, τα οποία δείχνουν μια σταθερή, υγιή αύξηση στις προβολές σελίδας μετά τις διακοπές”, δήλωσε η Kanika Soni, εμπορική διευθύντρια της Tripadvisor Inc. Για να συμπληρώσει: “Οι ταξιδιώτες προσαρμόζονται γρήγορα στις τοπικές συνθήκες δημόσιας υγείας, με την καθαριότητα και την ασφάλεια να παραμένουν σημαντικοί παράγοντες στον προγραμματισμό τους”.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η έκθεση συνεχίζει να δείχνει ότι η πανδημία παραμένει στο μυαλό των ανθρώπων, σε όλες τις χώρες που περιλαμβάνονται σε αυτήν τη μελέτη. Τα καλά νέα είναι ότι οι αναφερόμενες ταξιδιωτικές προθέσεις για το 2022, σε σύγκριση με το 2019 και η ανάλυση της προγραμματισμένης μέσης δαπάνης ταξιδιού, δείχνουν προοπτικές για μια ισχυρή χρονιά στον κλάδο της φιλοξενίας.

Τώρα που σκέφτεστε τα σχέδιά σας για το 2022, πόσο πιθανό ή απίθανο είναι να ταξιδέψετε για τους παρακάτω λόγους το 2022;
Πιθανόν να ταξιδέψω*

Τα βασικά ευρήματα 

Τα κύρια ευρήματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:

  • Τα προγραμματισμένα ταξίδια το 2022 ξεπερνούν τα πραγματικά ταξίδια το 2019
  • Στις πέντε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο που ερευνήθηκαν, εκείνες που είναι πιθανό να ταξιδέψουν για λόγους αναψυχής το 2022 ξεπερνούν τα αναφερόμενα πριν από την πανδημία επίπεδα ταξιδιών.
  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 78% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για αναψυχή το 2022, σε σύγκριση με το 72% όσων είπαν ότι ταξίδεψαν για αναψυχή το 2019.
  • Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η πρόθεση ταξιδιών αναψυχής το 2022 αυξήθηκε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με το 2019, με το 71% να λένε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για αναψυχή το 2022.
  • Η Σιγκαπούρη πρωτοστατεί στην αισιοδοξία για τα ταξίδια, με το 82% να αναφέρουν ότι είναι πιθανό να κάνουν διακοπές το 2022, αύξηση 2 ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με το 2019. Η Αυστραλία (72%) και η Ιαπωνία (51%) έχουν παρόμοια τάση, με όσους σχεδιάζουν ένα ταξίδι αναψυχής το 2022 να αυξάνεται κατά 7 και 5 ποσοστιαίες μονάδες από όσους ανέφεραν ότι ταξίδεψαν το 2019, αντίστοιχα.
  • Η μέση δαπάνη ανά ταξίδι για το 2022 υπερβαίνει αυτή του 2019, καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να βελτιώσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία
  • Σύμφωνα με δεδομένα συμπεριφοράς του ιστότοπου Tripadvisor, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναμένεται να ξοδέψουν 29% περισσότερο στο μέσο ταξίδι τους το 2022 από ό,τι το 2019.
  • Στην Αυστραλία, οι μέσες τιμές κρατήσεων αναμένεται να αυξηθούν κατά 16% το 2022, σε σύγκριση με το 2019.
  • Οι τιμές των κρατήσεων των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη αναμένεται επίσης να αυξηθούν, κατά μέσο όρο, 7%.
  • Στην άλλη άκρη του φάσματος, ο μέσος Ιάπωνας ταξιδιώτης αναμένει να ξοδέψει 30% λιγότερα το 2022, σε σύγκριση με το 2019. Στην Ιταλία, η μέση δαπάνη κρατήσεων αναμένεται να μειωθεί κατά 19%. Ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι Βρετανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν ελαφρώς λιγότερα για ταξίδια το 2022 από ό,τι το 2019 (-1%).
  • Μεταβαίνοντας από τη συμπεριφορά στο συναίσθημα, πάνω από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών σε καθεμία από τις πέντε αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να ξεκουραστούν σε ένα μεγάλο ταξίδι. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου 3 στους 10 Αμερικανούς (29%) που ταξίδεψαν για αναψυχή το 2019 δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να ξεκουραστούν σε ένα μεγάλο ταξίδι. Το 28% των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη και την Αυστραλία, το 27% των Ιαπώνων ταξιδιωτών και το 25% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν το ίδιο.
  • Τα ταξίδια εσωτερικού συνεχίζουν να πρωτοστατούν
  • Ενώ ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στις περισσότερες από τις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό για αναψυχή το 2022, το ταξίδι εντός της χώρας καταγωγής εξακολουθεί να είναι η πιο ευνοημένη επιλογή.
  • Το 74% των ερωτηθέντων από τη Σιγκαπούρη σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό για αναψυχή, σε σύγκριση με το 53% που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό για αναψυχή. Το 73% των Βρετανών λένε ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο για αναψυχή, σε σύγκριση με το 48% που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό.
  • Στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία, το 68% των ερωτηθέντων σε κάθε αγορά δήλωσαν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν στο εσωτερικό το 2022, ενώ το 29% των Αμερικανών δήλωσαν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψπουν στο εξωτερικό το 2022, σε σύγκριση με το 38% των Αυστραλών.
  • Στην Ιαπωνία, το 50% των Ιαπώνων ερωτηθέντων ανέφεραν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν στη χώρα τους το 2022, σε σύγκριση με το 10% αυτών που είναι πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς.
  • Οι ταξιδιώτες αναζητούν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες το 2022 και μετά
  • Περισσότεροι από το ένα τρίτο έως σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες που ερωτήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες (41%), στο Ηνωμένο Βασίλειο (38%), στην Αυστραλία (46%), στην Ιαπωνία (34%) και στη Σιγκαπούρη (49%) δήλωσαν ότι το να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό που δεν είχαν είχα πάει ποτέ πριν θα ήταν πιο σημαντικό για αυτούς τώρα, σε σύγκριση με ταξίδια που έκαναν το 2019, όταν επέλεγαν πού θα ταξιδέψουν.
  • Τα τρία τέταρτα (75%) των Αμερικανών δήλωσαν ότι είναισημαντικό να βλέπουν νέα μέρη, όταν σκέφτονται τα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια, το 74% των Αυστραλών, το 73% των καταναλωτών από τη Σιγκαπούρη, το 70% των Βρετανών και πάνω από το μισό (59%) των Ιαπώνων είπαν το ίδιο.
  • Οι τρεις σημαντικότεροι παράγοντες, σε όλες τις αγορές που ερευνήθηκαν, στα μελλοντικά σχέδια των ταξιδιωτών για επίσκεψη σε έναν προορισμό ήταν να δουν νέα μέρη, να αποκτήσουν νέες εμπειρίες και να γνωρίσουν την ιστορία και τον πολιτισμό τους.
  • Το 44% των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης, το 38% των Αυστραλών και το ένα τρίτο (34%) των Αμερικανών και των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου αντίστοιχα δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να επιλέξουν έναν προορισμό όπου μπορούν να “βυθιστούν” σε αυθεντικές, τοπικές εμπειρίες. Το ένα τέταρτο (25%) των Ιαπώνων ταξιδιωτών είπαν το ίδιο.
  • Τόσο στις ΗΠΑ, όσο και στην Αυστραλία, το 30% των ταξιδιωτών είπαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα να κάνουν δραστηριότητες στα ταξίδια των διακοπών τους. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 28% των ταξιδιωτών είπαν ότι είναι πιο σημαντικό για αυτούς να σχεδιάσουν μια “γεμάτη δράση” ταξιδιωτική εμπειρία το 2022 ή μετά.
  • Περίπου 2 στους 10 ταξιδιώτες σε καθεμία από τις πέντε αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι θα κάνουν περισσότερες πολιτιστικές δραστηριότητες και περιηγήσεις με καθοδήγηση, όπου οι ειδικοί στο θέμα θα δείξουν στους ταξιδιώτες όλα όσα έχει μια περιοχή να τους προσφέρει. Μόνο στην Ιαπωνία το ποσοστό αυτό ήταν 14%.
  • Ο αριθμός των κρουσμάτων Covid-19, τα πρωτόκολλα ασφαλείας, οι περιορισμοί καραντίνας και η καθαριότητα είναι οι βασικοί παράγοντες στη λήψη αποφάσεων ταξιδιού το 2022
  • Το 85% των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης, σχεδόν τα τρία τέταρτα των Ιαπώνων (73%) και των Αυστραλών (74%) ταξιδιωτών, το 72% των Βρετανών και το 70% των Αμερικανών λένε ότι τα μέτρα καθαριότητας μιας επιχείρησης φιλοξενίας θα είναι σημαντικός παράγοντας λήψη αποφάσεων ταξιδιού το επόμενο έτος, ακόμη και μετά τη μείωση των κρουσμάτωνcCovid-19 παγκοσμίως.
  • Περίπου 7 στους 10 ερωτηθέντες σε καθεμία από τις αγορές είπαν ότι οι προορισμοί που έχουν χαμηλό αριθμό κρουσμάτων Covid-19 είναι σημαντικοί όταν λαμβάνεται απόφαση για το πού θα ταξιδέψουν στη συνέχεια.
  • Το ένα τρίτο των Βρετανών (32%) και των Αμερικανών (33%) που δεν θα ταξιδέψουν τον επόμενο χρόνο δήλωσαν ότι αποφάσισαν να μην το κάνουν λόγω της αβεβαιότητας σχετικά με τους πιθανούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Πάνω από τους μισούς (55%) καταναλωτές στη Συγκαπούρη, το 47% των Αυστραλών και το ένα τέταρτο (25%) των Ιαπώνων ερωτηθέντων ανέφεραν τον ίδιο λόγο.

Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την ακόλουθη δήλωση σχετικά με τους επόμενους 12 μήνες;
Θα ήθελα να ισχύουν μέτρα ασφαλείας στις επιχειρήσεις φιλοξενίας, ακόμη και μετά την πτώση των κρουσμάτων COVID-19 παγκοσμίως.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *