TripBarometer

TripBarometer : Αυτές είναι οι τάσεις των ταξιδιωτών

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα ταξιδιωτικών συνηθειών την TripBarometer, διενέργησε η  TripAdvisor, σε συνεργασία με την εταιρία Ipsos, σε δείγμα 34.026 ταξιδιωτών. Σε αυτή την έρευνα του TripBarometer μετρήθηκαν οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις μεταξύ των πελατών του TripAdvisor και των ιδιοκτητών επιχειρήσεων.
Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στις ανάγκες και τις συμπεριφορές τριών διαφορετικών γενεών – Millennials, Generation X και Baby Boomers, όταν ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή/και για διακοπές.

Το ένα τρίτο των ταξιδιωτών λένε ότι θα αυξήσουν τα ταξιδιωτικά τους έξοδα το 2016, και στη Νότια Αφρική και στην Κίνα το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο ήμισυ των συμμετεχόντων. Ανάμεσα στους βασικούς λόγους για τους οποίους οι ταξιδιώτες αυξάνουν τα έξοδά τους είναι για να ανταμείψουν τις οικογένειες τους αλλά και τους εαυτούς τους καθώς επίσης και για να εκπληρώσουν μια από τις επιθυμίες τους στη λίστα των ταξιδιών που θέλουν να κάνουν.
TripBarometer  Οι ταξιδιώτες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα το 2016 είναι οι Αυστραλοί, οι οποίοι ξεπέρασαν τους Ελβετούς σε σχέση με το πόσα σκοπεύουν να ξοδεύουν στις διακοπές. Παρά το γεγονός ότι οι δύο στους πέντε Millennials σχεδιάζουν να αυξήσουν τα ταξιδιωτικά τους έξοδα, η μεγάλη αγοραστική δύναμη εντοπίζεται στους Baby Boomers των οποίων ο προϋπολογισμός είναι τρεις φορές μεγαλύτερος από το μέσο όρο του Millennial καταναλωτή.
Μόλις το 13% των συμμετεχόντων δηλώνουν ότι θα μειώσουν τον ταξιδιωτικό τους προϋπολογισμό το 2016 και οι λόγοι για τους οποίους θα αναγκαστούν να το κάνουν είναι κυρίως οικονομικοί. Περισσότεροι από το ένα τρίτο δηλώνουν ότι η οικονομική τους κατάσταση έχει αλλάξει. Το 31% των Millennials δεν έχει αποταμιεύσει αρκετά
χρήματα για ταξίδια και 30% περιμένουν να επισκεφθούν λιγότερο ακριβές χώρες. Αυτή η προσέγγιση με βάση τις τιμές είναι μια τάση που καθορίζει αυτή τη γενιά σε όλα τα σημεία της έρευνας.

Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών κάνουν online κράτηση διακοπών μέσα από πλατφόρμες: Την υψηλότερη βαθμολογία σε παγκόσμιο επίπεδο κατέχουν οι Ιρλανδοί οι οποίοι κάνουν online κράτηση σε ποσοστό 74%.
Ο ένας στους πέντε Baby Boomers κλείνει καταλύματα offline και 8% των Millennials χρησιμοποιούν εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα για να κάνουν κρατήσεις δωματίων.
Η τιμή, η συνήθεια και οι θετικές εμπειρίες καθορίζουν τις συμπεριφορές κράτησης των ταξιδιωτών.

TripBarometerΤο 73% των ταξιδιωτών ψήφισε το TripAdvisor για την από στόμα σε στόμα (word-of-mouth) φήμη του, το περιεχόμενο και τις επίσημες αξιολογήσεις ξενοδοχείων, ως την πιο αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για διακοπές -το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο ανάμεσα στην Generation X (74%) και τους Αυστραλούς (82%).
Ο νέος προορισμός είναι ο πράγοντας κλειδί που επηρεάζει τους ταξιδιώτες όταν επιλέγουν πού θα πάνε διακοπές, ειδικά στη Νότια Αμερική, όπου τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες επηρεάζονται από αυτό.
Οι συνολικές συμπεριφορές μεταξύ των διαφόρων γενεών παρουσιάζουν ορισμένες ενδιαφέρουσες απόψεις. Οι Millennials επηρεάζονται ιδιαίτερα από το on-line περιεχόμενο και τα media. Είναι επίσης δραστήριοι και περιπετειώδεις, επιλέγοντας προορισμούς με μεγάλη γκάμα επιλογών, από ταξίδια περιπέτειας μέχρι πνευματικές αποδράσεις.
Οι Generation X ταξιδιώτες αναζητούν διακοπές προσωπικής και οικονομικής αξίας. Απολαμβάνουν έναν συνδυασμό δουλειάς και παιχνιδιού και σε ορισμένες περιπτώσεις την εξισορρόπηση των οικογενειακών δραστηριοτήτων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά τους. Οι Baby Boomers απολαμβάνουν την οικειότητα που έχουν αποκτήσει με συγκεκριμένες τοποθεσίες ή ξενοδοχεία. Οι διακοπές τους έχουν περισσότερη ρουτίνα και θα μπορούσαν να συμπεριλαμβάνουν πολιτιστικές δραστηριότητες ή επανασύνδεση με τους προγόνους τους.

TripBarometerΗ αισιοδοξία στον κλάδο των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων παραμένει υψηλή σε ποσοστό 73% σε παγκόσμιο επίπεδο. Στη Βόρεια Αμερική, τέσσερις στους πέντε ιδιοκτήτες ταξιδιωτικών επιχειρήσεων είναι αισιόδοξοι για το 2016, διατηρώντας την πρώτη θέση μεταξύ των περιοχών που καλύπτονται στη μελέτη. Σε τοπικό επίπεδο, το 90% των Μεξικανών ξενοδόχων είναι αισιόδοξοι για το 2016, ακολουθούμενοι από τους Ινδονήσιους ομολόγους τους.

Τα δύο τρίτα των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων πιστεύουν ότι οι τοπικές εκδηλώσεις και τα συνέδρια θα έχουν θετικές επιπτώσεις στην κερδοφορία. Οι μισοί από τους ξενοδόχους θεωρούν ότι τα τουριστικά αξιοθέατα και η κάλυψη από τον Τύπο θα έχουν επίσης θετικά αποτελέσματα.
Εξωτερικοί παράγοντες, όπως οι ναύλοι των πτήσεων και η παγκόσμια και εθνική οικονομία αναμένεται να έχουν τον πιο αρνητικό αντίκτυπο στην κερδοφορία, σύμφωνα με τους ξενοδόχους (53%, 38% και 35% αντίστοιχα).
Περισσότεροι από το 90% των εκπροσώπων των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων αξιολόγησαν τις online βαθμολογίες των ταξιδιωτών, την επανάληψη των επιχειρήσεων και την αύξηση των απευθείας κρατήσεων, ως τους τρεις πιο σημαντικούς παράγοντες για το μέλλον των επιχειρήσεών τους.
Σχεδόν όλες (97%) των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων της Ινδονησίας και του Μεξικού θεωρούν ότι το να διευκολύνουν τους επισκέπτες να κάνουν online κράτηση, αλλά και η εκπαίδευση του προσωπικού, είναι ουσιώδη για το μέλλον τους.
Η online διαχείριση φήμης είναι η βασική επενδυτική προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις και ενώ μόλις πάνω από το ένα τέταρτο θα κάνει προσλήψεις το 2016, περισσότεροι από τους μισούς (56%) θα επενδύσουν στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων των υφιστάμενων μελών του προσωπικού τους.
Το ένα τρίτο των ξενοδόχων λένε ότι θα συνεχίσουν να προσφέρουν νέες υπηρεσίες δωρεάν.
Οι Βραζιλιάνοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων βρίσκονται στην κορυφή της λίστας με το 56% να σχεδιάζει να προσφέρει νέες παροχές δωρεάν. Από την άλλη πλευρά, το 57% των Ρώσων ξενοδόχων θα χρεώνουν για κάθε νέα υπηρεσία που θα προσφέρεται το 2016. Σημειώνεται ότι στην έρευνα συμμετείχαν 34.026 άτομα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *