trivago_logo

Trivago: Πως άλλαξε η εταιρία με τον Κορωνοϊό | Ποια θα είναι τα επόμενα βήματα

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε συνέντευξή του ο CEO της Trivago,  Axel Hefe, στην ιστοσελίδα PhocusWire, αναφέρεται στο ποια πιστεύει ότι θα είναι η κατάσταση με το πέρας της κρίσης του Κορωνοϊού.

Σχετικά με τα μέτρα, που έλαβε για να αντιμετωπιστεί ο Κορωνοϊός, ο  Axel Hefe ανέφερε, ότι κύρια προτεραιότητα ήταν η ασφάλεια των εργαζομένων, το οποίο και επετεύχθη μέσω της τηλεργασίας.  Επίσης, μειώθηκαν τα μη απαραίτητα κόστη, όπως τα διαφημιστικά έξοδα.

Ο αντίκτυπος του Κορωνοϊόυ στις αγορές ήταν διαφορετικός ανάλογα με την περιοχή. Σχετικά με την ανάπτυξη του προϊόντος η Trivago δεν είχε κάποιο πρόβλημα, καθώς διαθέτει ένα παγκόσμιο προϊόν. Το ζήτημα είναι να υπάρξει διάδραση με τον πελάτη από πλευράς μάρκετινγκ και, όταν επανέλθει η κατάσταση σε κανονικά επίπεδα, να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να συνεχιστούν τα ταξίδια.

Επίσης, η εταιρία έστειλε επιστολή προς τους πελάτες της, ώστε να τους αποθαρρύνει από τα περαιτέρω ταξίδια, καθώς τώρα χρειάζεται πειθαρχία για να αντιμετωπιστεί η κρίση σε όλα τα επίπεδα.

Η ομάδα της Trivago αυτή τη στιγμή εργάζεται πάνω στο ερώτημα του τι θα θέλουν οι πελάτες της ως προς τα ταξίδια μετά από 2 ή και 3 μήνες εγκλεισμού. Οι αναλυτές της Trivago δε γνωρίζουν πότε θα έρθει αυτή η στιγμή, αλλά κάνουν τα πάντα για να προσφέρουν μια νέα εμπειρία στους πελάτες της.

Η κύρια φιλοσοφία της Trivago επιδέχεται αλλαγές καθώς η εταιρική κουλτούρα της δεν απαιτεί την επίσημη ανταλλαγή πληροφοριών και υπάρχει ελάχιστη δομή, γεγονός το οποίο οδηγεί σε δημιουργικές λύσεις.  Προς το παρόν όλοι δουλεύουν από το σπίτι τους και είναι κάτι το οποίο αποδίδει, καθώς η υπάρχει συνολική αποδοχή του νέου μοντέλου από όλη την ομάδα.

Σχετικά με την προβολή προς τους πελάτες, ο Axel Hefe θεωρεί ότι το brand της Trivago έχει χτιστεί ανά τα χρόνια με σωστό τρόπο και είναι διαδεδομένο σε όλα τα είδη πελατών. Για αυτό το λόγο θεωρεί ότι ο μέσος τουρίστας θα προσελκυσθεί από το μήνυμα και το προϊόν που του ταιριάζει. Σε αυτό τον τομέα η εταιρία έχει επενδύσει δισεκατομμύρια τα τελευταία χρόνια.

Ακόμα και αν η πανδημία λήξει το τοπίο θα είναι ομιχλώδες και θα υπάρχει ανασφάλεια σχετικά με τα ταξίδια. Για αυτό το λόγο θα είναι πολύ σημαντική η ευελιξία και η διαφάνεια στις τιμές. Επίσης, θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην ασφάλεια ανά προορισμό ενώ προβλέπεται και η άνοδος των ταξιδιών με αυτοκίνητο έναντι των αεροπλάνων.

Για να ανταπεξέλθουν από αυτή την καθίζηση οι αεροπορικές θα πρέπει να ανακάμψουν μαζί ως σύνολο και δεν πρέπει να υπάρχουν διαφορετικοί βαθμοί ανάκαμψης ανά χώρα, για αυτό και ο  Axel Hefe κρίνει απαραίτητη την κυβερνητική στήριξη προς τον κλάδο των αερομεταφορών.

Αρχικά, η ανάγκη για ταξίδια, ύστερα από 3 μήνες εγκλεισμού, μπορεί να ικανοποιηθεί μέσω των αυτοκινήτων αλλά σταδιακά και με την ανάκαμψη όλων των τομέων θα αυξηθεί η ζήτηση και η παροχή για πτήσεις.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *