money tourism photo
Εκδρομές στην ορεινή “άγνωστη” Ρόδο, διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η TUI | money

Τrivago: Πως θα αυξήσετε τα έσοδα των ξενοδοχείων, αξιοποιώντας τις τοπικές εμπειρίες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εμπλουτισμός της εμπειρίας του πελάτη και αύξηση των εσόδων: δύο κορυφαίες προτεραιότητες για πολλά ξενοδοχεία και άλλους ιδιοκτήτες καταλυμάτων. Τα καλά νέα είναι ότι το ένα δεν αποκλείει απαραιτήτως το άλλο. Στην πραγματικότητα, οι ξενοδόχοι δεν είναι καν υποχρεωμένοι να επιλέξουν σε ποια από τις δύο προτεραιότητες θα εστιάσουν πρώτα.

Επειδή ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους τόνωσης των εσόδων για τα καταλύματα σήμερα είναι ταυτόχρονα και σημαντικός παράγοντας εμπλουτισμού της εμπειρίας του πελάτη και δεν απαιτεί πολύ επιπλέον χρόνο ή προσπάθεια για να επιτευχθεί.

Σε άρθρο της η Trivago αναφέρεται στην πώληση τοπικών εμπειριών στους πελάτες. Ας δούμε γιατί έχει αποτέλεσμα και πώς γίνεται.

Γιατί η πώληση τοπικών εκδρομών αποτελεί τεράστια ευκαιρία για τα καταλύματα
Για να το θέσουμε απλά: οι τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες αντιπροσωπεύουν έσοδα από βοηθητικές παροχές που απλώς περιμένουν να τα αποκτήσετε.

money tourism photo
Εκδρομές στην ορεινή “άγνωστη” Ρόδο, διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η TUI | money

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο της PhocusWire, παρέχεται η δυνατότητα online κράτησης για ποσοστό κάτω του 20% των τοπικών εκδρομών. Επομένως, εάν οι ταξιδιώτες θέλουν να αγοράσουν αυτές τις τοπικές εμπειρίες (και είναι βέβαιο ότι θέλουν -δείτε παρακάτω τις αποδείξεις), θα το κάνουν μέσω άλλων καναλιών.

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση καταναλωτών, μόνο ένας στους τέσσερις ταξιδιώτες σκοπεύει να κάνει κράτηση για όλες τις δραστηριότητες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού του. Αυτό σημαίνει ότι το 76% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να κάνουν κράτηση για δραστηριότητες μόλις φτάσουν στον ταξιδιωτικό προορισμό τους. Και είναι γεγονός ότι για το 85% των δραστηριοτήτων η κράτηση πραγματοποιείται επιτόπου.

Οι τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες μπορεί να είναι μια σχετικά εύκολη πώληση επιπλέον παροχών, καθώς οι ταξιδιώτες θέλουν εκ των πραγμάτων να έρθουν σε επαφή με το τοπικό στοιχείο. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι το 98% των αποκριθέντων πιστεύουν πως είναι σημαντικό να ζήσουν μια «τοπική εμπειρία» σε μια νέα πόλη.

Γιατί το ίδιο το κατάλυμα είναι το καλύτερο μέρος για να αγοράσουν οι πελάτες τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες
Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές καταλυμάτων είναι συχνά ειδήμονες σε δύο πεδία πληροφοριών που είναι ζωτικής σημασίας για την πώληση τοπικών εμπειριών: τις προτιμήσεις των πελατών τους και τις καλύτερες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η τοποθεσία τους.

Με άλλα λόγια, τα ξενοδοχεία και άλλοι πάροχοι καταλυμάτων βρίσκονται στην τέλεια θέση για να συνδέσουν τους πελάτες τους με την ιδανική τοπική εκδρομή ή δραστηριότητα και με αυτόν τον τρόπο να τονώσουν τα έσοδά τους από βοηθητικές παροχές.

money tourism photo
Εκδρομές στην ορεινή “άγνωστη” Ρόδο, διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η TUI | money tourism photo

Συνδυάστε αυτό το μοναδικό πλεονέκτημα με το γεγονός ότι για τις περισσότερες εκδρομές και δραστηριότητες δεν παρέχεται η δυνατότητα online κράτησης, καθώς και με την προτίμηση των πελατών να αγοράζουν τοπικές εμπειρίες μετά την άφιξη στον προορισμό τους, και μπορείτε να αντιληφθείτε γιατί είναι λογικό για τα ξενοδοχεία να προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα αγοράς τοπικών εκδρομών και δραστηριοτήτων.

Πώς μπορούν τα καταλύματα να αξιοποιήσουν τις τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες για την τόνωση των εσόδων τους;

Ο ευκολότερος τρόπος να δραστηριοποιηθεί ένα ξενοδοχείο στην πώληση τοπικών εμπειριών είναι να συνεργαστεί με διοργανωτές τοπικών εκδρομών και παρόχους δραστηριοτήτων. Σε αυτήν την περίπτωση, ο συνεργάτης αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την παροχή της εμπειρίας, ενώ το κατάλυμα λαμβάνει τέλη ή προμήθειες σύστασης πελατών.

Σε ό,τι αφορά την ουσιαστική πώληση αυτών των εμπειριών στους πελάτες, ένας τρόπος είναι να συνδυαστεί μια τοπική εκδρομή ή δραστηριότητα με το δωμάτιο, δημιουργώντας ένα δελεαστικό πακέτο προσφοράς με online προώθηση που συμβάλλει στην αύξηση του ποσοστού πληρότητας.

Και όταν αυτά τα πακέτα προσφοράς είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του καταλύματος, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ενθάρρυνσης των απευθείας κρατήσεων.

Άλλος ένας τρόπος πώλησης αυτών των εμπειριών είναι με τη μορφή πρόσθετων παροχών, οι οποίες μπορούν να προταθούν στους ταξιδιώτες μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου, καθώς και κατά την άφιξη των πελατών ή κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Τι γίνεται εάν δεν υπάρχουν επιχειρήσεις που προσφέρουν τοπικές εκδρομές ή δραστηριότητες στην τοποθεσία σας;

Τα καταλύματα που βρίσκονται σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν πάροχοι τοπικών εκδρομών έχουν πάντοτε την επιλογή να δημιουργήσουν τις δικές τους εκδρομές.

money tourism photo
Η τοπική γαστρονομία αποτελεί κομβικό σημείο στις εκδρομές της TUI | money tourism photo

Μια εξατομικευμένη τοπική εξόρμηση ή δραστηριότητα που έχει σχεδιαστεί και πραγματοποιείται από ένα ξενοδοχείο αποκλειστικά για τους πελάτες του θα αποτελέσει μια πραγματικά μοναδική εμπειρία, κάτι που συνιστά σημαντική παράμετρο.

Μερικές συμβουλές για καταλύματα αναφορικά με την πώληση τοπικών εμπειριών

Φροντίστε οι τοπικές εμπειρίες που προσφέρετε να συμβαδίζουν με την εποχή ή τις εκάστοτε εκδηλώσεις. Οι πελάτες θα θέλουν να ενημερωθούν για μοναδικά φεστιβάλ, ειδικές εποχικές δραστηριότητες και άλλες ασυνήθιστες εκδηλώσεις και να έχουν την ευκαιρία να ζήσουν αυτές τις εμπειρίες.

Διατηρείτε επαφή με τον τοπικό DMO (Οργανισμό Προώθησης Προορισμού) για να μάθετε και να ενημερώνεστε συνεχώς σχετικά με τις πιο διαδεδομένες και τις καλύτερες εκδρομές ή δραστηριότητες που μπορείτε να πωλήσετε.

money tourism photo
Εκδρομές στην ορεινή “άγνωστη” Ρόδο, διοργανώνει με μεγάλη επιτυχία η TUI | money tourism photo

Βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνετε στην ιστοσελίδα σας περιγραφές για τις εκδρομές που προσφέρετε, είτε περιλαμβάνονται σε πακέτα προσφοράς είτε διατίθενται ως πρόσθετες παροχές. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να βελτιώσετε την ποιότητα και τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO) της επίσημης ιστοσελίδας σας. Ακόμη και εάν οι ταξιδιώτες είναι πιθανότερο να κάνουν επιτόπου κράτηση για διάφορες δραστηριότητες, θα ξεκινήσουν την αναζήτηση για τοπικές εμπειρίες νωρίς στη διαδικασία σχεδιασμού του ταξιδιού τους. Διαθέτοντας στην ιστοσελίδα σας περιγραφές για τις τοπικές εμπειρίες που προσφέρετε, μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά την online προβολή του καταλύματός σας.

Ζητήστε σχόλια από τους πελάτες σας για τις τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν. Εάν είναι δυνατόν, μάθετε επίσης πριν από την άφιξή τους τι είδους τοπικές εμπειρίες μπορεί να θέλουν να ζήσουν κατά τη διαμονή τους σε εσάς. Αυτό θα σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε και να βελτιώσετε τις τοπικές εμπειρίες που προσφέρετε.

Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία της τοποθεσίας σας είναι ακριβή στην trivago. Εκατομμύρια ταξιδιώτες έρχονται στην trivago για να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο για εκείνους στον προορισμό της επιλογής τους. Όταν αυτός ο προορισμός είναι η πόλη ή η περιοχή σας, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι εμφανίζεστε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν θέλετε να έχετε τη δυνατότητα να πωλήσετε στους πελάτες τις τοπικές εμπειρίες που προσφέρετε -πόσο μάλλον ένα δωμάτιο- θα πρέπει πρώτα να μπορούν να σας βρουν.

Tagged

1 σχόλιο στο “Τrivago: Πως θα αυξήσετε τα έσοδα των ξενοδοχείων, αξιοποιώντας τις τοπικές εμπειρίες

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *