trivago

Trivago: Πως θα βελτιώσετε το προφίλ του ξενοδοχείου σας

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Τρεις τρόπους για να βελτιώσουν οι ξενοδόχοι το προφίλ τους στην trivago, δημοσίευσε ο δημοφιλής ταξιδιωτικός ιστότοπος.

Το ενδιαφέρον άρθρο της trivago, έχει ως εξής:

ksd PRIMAGEL
adv

Το προφίλ trivago δεν είναι μια online λειτουργία που απλώς τη ρυθμίζετε και τέλος. Όπως κάθε πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για την online παρουσία σας, πρέπει να φροντίζετε την εμφάνιση του προφίλ σας και να εξασφαλίζετε ότι αυτός ο εικονικός χώρος είναι πάντα φρέσκος, πλήρης και ενημερωμένος.

Αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία στους μηχανισμούς metasearch, όπως η trivago, σε αυτό το νέο περιβάλλον του κλάδου ταξιδιών.

Για να σας βοηθήσουμε να κάνετε το προφίλ ξενοδοχείου σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης και να πείσετε τους πιθανούς πελάτες να κάνουν κράτηση (απευθείας) σε εσάς, σας αναφέρουμε τρεις τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε την εμφάνιση του προφίλ σας στην trivago.

Κάντε τις σωστές επιλογές για τους ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες αφιερώνουν χρόνο στην trivago κάνοντας περιήγηση σε προφίλ ξενοδοχείων με λεπτομερείς πληροφορίες αλλά χρησιμοποιούν και το σύστημα φίλτρων της trivago για να βρίσκουν τα ξενοδοχεία με τις παροχές και τις υπηρεσίες που αναζητούν σε καταλύματα.

Όταν υποδείξετε όλες τις παροχές που προσφέρετε, θα εμφανίζονται ως επισημασμένα εικονίδια τα οποία οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν αμέσως στο προφίλ trivago.

Προσφέρετε ασύρματο internet τόσο στο λόμπι όσο και στα δωμάτια; Είναι δωρεάν ή υπάρχει χρέωση; Προσφέρετε χώρο στάθμευσης; Είναι δωρεάν ή χρεώνετε για τη χρήση του; Οι ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση, πρέπει να το γνωρίζουν.

Για να βεβαιωθείτε ότι το σύστημα της trivago έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να σας προωθήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης σε ολόκληρο τον κόσμο, ανατρέξτε στην ενότητα Βασικές πληροφορίες στις Λεπτομέρειες καταλύματος και ελέγξτε ότι έχετε επιλέξει τα πλαίσια των υπηρεσιών και των παροχών που προσδοκούν οι πελάτες για να απολαύσουν τη διαμονή τους σε εσάς.

Αναζητάτε τρόπους για να ικανοποιήσετε με το παραπάνω τις προσδοκίες με τις παροχές σας; Έχουμε πέντε συμβουλές και τρικ για εσάς στον οδηγό Οι παροχές δωματίου που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες του ξενοδοχείου σας.

Δείξτε το κατάλυμά σας στα καλύτερά του

Το 90% των πληροφοριών που αποστέλλονται στον εγκέφαλό μας είναι οπτικές, συνεπώς δεν είναι παράξενο που οι εικόνες έχουν τόσο μεγάλη επίδραση σε εμάς.

Μια νευρολογική μελέτη του Michigan State University αποκάλυψε ότι ο οπτικός φλοιός του εγκεφάλου, που ευθύνεται για την ερμηνεία και την επεξεργασία των οπτικών πληροφοριών που λαμβάνουν τα μάτια μας, είναι «πιο ισχυρός από ό,τι πιστεύαμε παλαιότερα». Στην ουσία, μπορεί να επηρεάσει τη λήψη αποφάσεων, όπως και οι παραδοσιακές περιοχές ανώτερων λειτουργιών του εγκεφάλου.

Προκειμένου να αποκτήσουν οι ταξιδιώτες της trivago την ευκαιρία να οπτικοποιήσουν μια αξέχαστη διαμονή σε εσάς, η βιβλιοθήκη εικόνων στις Λεπτομέρειες καταλύματος πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 17 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, στις οποίες εμφανίζονται τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι του καταλύματός σας στα καλύτερά τους. Εξάλλου, οι φωτογραφίες πουλάνε.

Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες είναι:

  • Ευκρινείς και σαφείς (αποφύγετε στοιχεία που ίσως αποσπάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών).
  • Μεγάλης ανάλυσης (αποφύγετε χαμηλές αναλύσεις που θα θαμπώσουν τις φωτογραφίες σας – τα 2.000 pixel είναι ιδανική ρύθμιση).
  • Καλά φωτισμένες και εστιασμένες (αποφύγετε τη φωτογράφιση σκοτεινών χώρων και υπό παράξενες γωνίες).

Αν κάνατε ανακαινίσεις ή/και αναβαθμίσατε δωμάτια και κοινόχρηστους χώρους κατά τη διάρκεια των μηνών που τα ταξίδια είχαν σταματήσει, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ανεβάσετε στο προφίλ trivago νέες φωτογραφίες της δουλειάς σας.

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με τη φωτογράφιση του καταλύματός σας, ρίξτε μια ματιά στη σελίδα 5 συμβουλές για Φωτογραφίες Ξενοδοχείου που “Πουλάνε”.

Αποδείξτε στους ταξιδιώτες ότι είστε η ιδανική επιλογή για αυτούς

Κανείς δεν μπορεί να περιγράψει το ξενοδοχείο σας καλύτερα από εσάς. Συνεπώς, εκμεταλλευτείτε τον χώρο στο προφίλ σας για να προσθέσετε μια υπέροχη περιγραφή στις Λεπτομέρειες καταλύματος και να παρουσιαστείτε μέσω της trivago σε έναν κόσμο γεμάτο ταξιδιώτες.

Αυτό που πρέπει να αποφύγετε είναι η αντιγραφή (έστω και με μικρή επεξεργασία) μιας περιγραφής που ήδη υπάρχει στην ιστοσελίδα σας ή σε ιστοσελίδες κρατήσεων συνεργατών, για χρήση στην trivago. Η αιτία είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης, όπως το Google, δεν θέλουν να εμφανίζουν στους χρήστες αποτελέσματα με διπλότυπο περιεχόμενο.

Ο στόχος σας είναι να παράσχετε στις μηχανές αναζήτησης (και στους ταξιδιώτες) μοναδικό περιεχόμενο και μοναδικές τιμές. Με λίγα λόγια, η περιγραφή σας στην trivago δεν πρέπει να υπάρχει αλλού στο ίντερνετ.

Για να πετύχετε αυτήν τη μοναδικότητα, πρέπει να γίνετε ταξιδιωτικός συγγραφέας κατά τη δημιουργία της περιγραφής για το προφίλ σας στην trivago.

Για ιδέες σχετικά με τη δομή της περιγραφής σας, χρησιμοποιήστε τα ακόλουθα ως οδηγό:

  • Περιγράψτε τα γενικά χαρακτηριστικά του καταλύματός σας (π.χ., τύπος κτιρίου, τοποθεσία, κατάταξη με αστέρια).
  • Αναφέρετε τους τύπους δωματίων και μόνο μερικές παροχές (π.χ. κλιματισμός, τηλεόραση επίπεδης οθόνης, χρηματοκιβώτιο, τζακούζι).
  • Αναφερθείτε στα κύρια χαρακτηριστικά του καταλύματός σας (π.χ., πισίνα, γυμναστήριο, σάουνα, αίθουσα ευεξίας).
  • Αναφέρετε αν υπάρχει εστιατόριο ή/και μπαρ στον χώρο του καταλύματος καθώς και προτεινόμενες επιλογές για γεύματα σε κοντινή απόσταση. Οι συμβουλές για φαγητό σε πακέτο και διανομή φαγητού μπορούν επίσης να είναι χρήσιμες.
  • Αναφέρετε τα αξιοθέατα και τα σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση (π.χ., μουσεία, δρόμοι με εμπορικά καταστήματα και τοποθεσίες για εκδρομή).

Όταν προσθέσετε τη μοναδική περιγραφή σας στην trivago, βεβαιωθείτε ότι είναι διαθέσιμη

και στις κύριες γλώσσες της αγοράς στην οποία απευθύνεστε. Μπορείτε εύκολα να μάθετε πώς γίνεται αυτό, στη σελίδα Ο σωστός τρόπος να προσεγγίσετε παγκόσμιους ταξιδιώτες.

Μπόνους συμβουλή: Προσελκύστε απευθείας κρατήσεις

Μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, οι ταξιδιώτες έχουν την τάση να στρέφονται περισσότερο στα απευθείας κανάλια. Όχι μόνο επειδή επιθυμούν να λάβουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες (π.χ., τι είναι ανοικτό, τρέχοντα μέτρα υγιεινής, κ.λπ,.) αλλά επίσης επειδή αισθάνονται ότι μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις κρατήσεις τους όταν έχουν κάνει απευθείας κρατήσεις.

Πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτήν την κατάσταση;

Τώρα που γνωρίζετε τα κυριότερα στοιχεία για ένα πλήρες και όμορφο προφίλ για τους ταξιδιώτες, το επόμενο σημαντικό βήμα είναι να προωθήσετε τις ελκυστικές τιμές της ιστοσελίδας σας στην trivago, με το Rate Connect.

Όταν οι πιθανοί πελάτες κάνουν κλικ σε αυτές τις τιμές, η trivago τούς μεταφέρει στη δική σας σελίδα κρατήσεων για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία απευθείας κράτησης. Έτσι, με κάθε κράτηση, αποκτάτε μια νέα πελατειακή σχέση. Με αυτόν τον τρόπο ενδυναμώνετε την επωνυμία σας και δημιουργείτε σταθερή πελατεία.

Αν ενεργοποιήσετε αυτήν την πρωτοβουλία ψηφιακού μάρκετινγκ της trivago θα δημιουργήσετε μια ισορροπημένη μίξη κατανομής από έμμεσες και απευθείας κρατήσεις. Επιπλέον, βοηθάτε στη μείωση του κόστους κατανομής σας.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την προσέλκυση απευθείας κρατήσεων μέσω της trivago, στη σελίδα 10 ερωτήσεις ξενοδόχων για το Rate Connect.

Καθώς ο κλάδος ταξιδιών προσαρμόζεται και χαράζει νέα πορεία σε αυτήν τη νέα εποχή ταξιδιών, είναι σημαντικό να υιοθετήσετε μια στρατηγική που θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε, έστω και ένα βήμα τη φορά. Το προφίλ σας στην trivago είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε. Στο κάτω κάτω της γραφής, πρόκειται για τη βιτρίνα σας που προσφέρει σε έναν ολόκληρο κόσμο από πιθανούς πελάτες, μια ματιά σε όσα παρέχει το ξενοδοχείο σας.

1 σχόλιο στο “Trivago: Πως θα βελτιώσετε το προφίλ του ξενοδοχείου σας

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *