Photo by Quiz Zard on Unsplash
Photo by Quiz Zard on Unsplash

Trivago: Τα πάντα θα θυσίαζαν για να ταξιδέψουν Άγγλοι και Αμερικανοί | Σεξ, χρήματα, καριέρα, σχέση, ανάμεσά τους

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά από ένα χρόνο που άλλαξε τα πάντα, είναι σαφές ότι και τα σύγχρονα ταξίδια έχουν αλλάξει βαθιά, ίσως για πάντα. Καθώς η διάθεση του εμβολίου συνεχίζεται και οι περιορισμοί αρχίζουν να αυξάνονται σε μέρη του πλανήτη, οι ανυπόμονοι ταξιδιώτες παντού περιμένουν υπομονετικά για να μπορέσουν να ξεφύγουν και να ταξιδέψουν ξανά, όντας διατεθειμένοι να θυσιάσουν σεξ, αποταμιεύσεις, καριέρα, ακόμη και τον σύντροφό τους, σύμφωνα με έρευνα της Trivago.

trivago_logoΣύμφωνα με την έρευνα της παγκόσμιας πλατφόρμας αναζήτησης καταλυμάτων Trivago πoυ εξέτασε πώς οι καταναλωτές σχεδιάζουν, ονειρεύονται και σκέφτονται να ταξιδέψουν το 2021 και πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως τις 9 Ιανουαρίου, σε περισσότερους από 2.000 ενήλικες στις Η.Π.Α. και στο Ηνωμένο Βασίλειο:

  • Ένας στους πέντε ερωτηθέντες είπε ότι θα εγκατέλειπε τον \ την σύντροφό του για να μπορέσουν να ταξιδέψουν αυτή τη στιγμή
  • Το 25% είπε ότι θα ξόδευε όλες τις αποταμιεύσεις του
  • Το 48% στις ΗΠΑ και το 41% στη Βρετανία είπε ότι θα υπέβαλλε παραίτηση από τη δουλειά του
  • Το 38% των Αμερικανών δήλωσε ότι θα σταματούσε το σεξ για ένα χρόνο για να κάνει ένα ταξίδι τώρα.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 81% των Αμερικανών ανέφεραν την έλλειψη ταξιδιών ως ένα από τα χειρότερα αποτελέσματα της πανδημίας.

Το πρώτο ταξίδι

Σκεπτόμενοι το πρώτο τους ταξίδι μετά την πανδημία, οι τουρίστες λένε ότι τους κάνει να νιώθουν «ενθουσιασμένοι» (ΗΠΑ, 56%, Ηνωμένο Βασίλειο, 54%) ή / και «χαρούμενοι» (ΗΠΑ, 53%, Ηνωμένο Βασίλειο, 52%).

Στην πραγματικότητα, είναι τόσο απελπισμένοι για να ταξιδέψουν, που το 25% των Βρετανών και των Αμερικανών δηλώνουν ότι θα “εγκαταλείψουν” όλες τις αποταμιεύσεις τους για να το κάνουν τώρα και περίπου τα δύο πέμπτα (ΗΠΑ, 38%, Ηνωμένο Βασίλειο, 40%) λένε ότι “Θα σταματήσω το σεξ για ένα χρόνο για να ταξιδέψω”.

ksd
adv

Ένας στους πέντε είπε ότι θα χωρίσει από τον σύντροφό του για να ταξιδέψει τώρα, και ακόμη περισσότερο, σχεδόν οι μισοί θα εγκατέλειπαν τη δουλειά τους (ΗΠΑ, 48%, Ηνωμένο Βασίλειο, 41%). Είναι δε σαφές από την έρευνα ότι τα ταξίδια διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη ζωή μας και στη γενική ευτυχία.

Το 2020 μας έκανε να εστιάσουμε στην ευεξία

Περισσότερο από το 80% των ερωτηθέντων συμφωνούν κάπως ή έντονα ότι το ταξίδι είναι μέρος μιας καλής ζωής. Η έννοια του ταξιδιού ως μια μορφή προσωπικής φροντίδας / ευεξίας είναι πολύ σημαντική. Και στις δύο χώρες, σημαντικές πλειοψηφίες λένε ότι η απαγόρευση του ελεύθερου ταξιδιού είναι μια από τις χειρότερες πτυχές της πανδημίας (ΗΠΑ, 81%, Ηνωμένο Βασίλειο, 82%) και ότι, λόγω της πανδημίας, αυτή είναι η μεγαλύτερη επιθυμία που έχουν τώρα, δηλαδή να ταξιδέψουν ( ΗΠΑ, 58%, Ηνωμένο Βασίλειο, 61%).

Όλο και περισσότερο, σύμφωνα με την έρευνα, βλέπουμε τη συναισθηματική ευημερία ως άλλο οδηγό για ταξίδια και την ανάγκη να ξεφύγουμε. Όταν ταξιδεύουν, οι ερωτηθέντες φαίνεται να ενσωματώνουν νέα ενδιαφέροντα και περισσότεροι από τους μισούς (ΗΠΑ, 57%, Ηνωμένο Βασίλειο, 56%) δηλώνουν ότι έχουν επιλέξει ένα νέο χόμπι από την αρχή της πανδημίας, με τους περισσότερους να εκφράζουν έκπληξη για το νέο τους πάθος. Η συντριπτική πλειονότητα αυτών (ΗΠΑ, 68%, Ηνωμένο Βασίλειο, 64%) πιστεύουν ότι είναι τουλάχιστον κάπως πιθανό να επιλέξουν διακοπές που να συνδέονται με το νέο χόμπι, μόλις τελειώσει η πανδημία.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, μια μετά την πανδημία ταξιδιωτική έκρηξη φαίνεται πολύ πιθανή, καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να αντισταθμίσουν τον χαμένο χρόνο.

Ο ορισμός των διακοπών των ονείρων έχει αλλάξει

Η τυπική ιδέα ενός μεγάλου ταξιδιού ή διακοπών – που έχει προγραμματιστεί και εξοικονομηθεί – καθίσταται ξεπερασμένη με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς και την ικανότητα να σχεδιάζουμε μπροστά, να είναι αδύνατη. Επιπλέον, η απομόνωση και η απόσταση των κλειδωμάτων έχει αλλάξει τη δυναμική των διακοπών των ονείρων καθώς τις σκεφτόμαστε. Η # 1 επιλογή για τους Αμερικανούς και τους Βρετανούς για τις «ονειρεμένες διακοπές», είναι η ευκαιρία να περάσουν «χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους που έχω χάσει» (ΗΠΑ, 26%, Ηνωμένο Βασίλειο, 34%), με αυτό το ιδιαίτερα υψηλό με τους ηλικιωμένους κάθε χώρας (ΗΠΑ, 35%, Ηνωμένο Βασίλειο, 47%).

Περισσότεροι από 4 στους 5 ερωτηθέντες (ΗΠΑ, 84%, Ηνωμένο Βασίλειο, 87%) θεωρούν ότι τα ταξίδια είναι θεμελιώδη για μια καλή ζωή και τα δύο τρίτα ή περισσότερα (ΗΠΑ, 72% · Ηνωμένο Βασίλειο, 66%) λένε ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν ακόμη και περισσότερο από ότι στο παρελθόν, μόλις τελειώσει η πανδημία.

Σε σχόλιο για τα αποτελέσματα της έρευνας η Trivago είπε: «Είναι σαφές ότι το ταξίδι παίζει τεράστιο ρόλο στη ζωή μας και στη γενική ευτυχία. Ενώ ονειρεύεστε αυτό το ξεχωριστό ταξίδι, δεν χρειάζεται να περιμένετε. Οι τοπικές αποδράσεις, τα οδικά ταξίδια το Σαββατοκύριακο και τα “staycations”, είναι δυνατά, με ασφάλεια, σωστό σχεδιασμό και προφυλάξεις. Η Trivago σύντομα θα προσφέρει ένα εργαλείο ειδικά για τις επιλογές για τοπικά ταξίδια, για να σας φέρει πίσω στο δρόμο των ταξιδιών”.

Η trivago

Η trivago είναι μια κορυφαία παγκόσμια πλατφόρμα αναζήτησης ξενοδοχείων που εστιάζει στην αναμόρφωση του τρόπου αναζήτησης και σύγκρισης των ταξιδιωτών σε ξενοδοχεία και εναλλακτικά καταλύματα. Από το 2005 στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, η πλατφόρμα επιτρέπει στους ταξιδιώτες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις εξατομικεύοντας την αναζήτηση ξενοδοχείων και παρέχοντάς τους πρόσβαση σε μια βαθιά παροχή πληροφοριών και τιμών ξενοδοχείων.

Η trivago επιτρέπει στα καταλύματα να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους παρέχοντας πρόσβαση σε ένα ευρύ κοινό ταξιδιωτών μέσω των ιστότοπων και των εφαρμογών της. Από τις 31 Μαρτίου 2020, η trivago έχει δημιουργήσει 54 τοπικές πλατφόρμες συνδεδεμένες με πάνω από 4,5 εκατομμύρια ξενοδοχεία και εναλλακτικά καταλύματα, σε περισσότερες από 190 χώρες.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *