Ο ιδρυτής και επικεφαλής της γερμανικής TSS (Touristik Service System) Manuel Molina, μέσω των πρόσφατων δηλώσεών του, ζητά για ακόμη μια φορά από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να επιδείξουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις τεχνικές πωλήσεων και στο ομαδικό πνεύμα συνεργασίας.
Θα πρέπει να “παραμείνουν πιστοί στις βάσεις τους και να μην αμφισβητούν πάντα τους συνεργάτες τους”, λέει ο Molina σε συνέντευξή του στο Touristik Aktuell.
Ο αδιαμφισβήτητα έμπειρος, στο κομμάτι των πωλήσεων Manuel Molina, γνωρίζει ότι η ψηφιοποίηση των συστημάτων λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, δημιουργεί προκλήσεις και η αγορά αλλάζει δραματικά. Αλλά μόνο η περίπτωση της Γερμανίας έχει δείξει για άλλη μια φορά οτι τα ταξιδιωτικά γραφεία της χώρας, αντέχουν οικονομικά τις αλλαγές των καιρών. “Χωρίς την καθημερινή πρακτική συμμαχία των ταξιδιωτικών πρακτορείων με πολλούς διοργανωτές, η κατάσταση στο χώρο θα έμοιαζε απαρχαιωμένη”, δηλώνει πεπεισμένος ο Molina.
Βασικό στοιχείο επαγγελματισμού, η ακέραιη και ομαδική συνεργασία
Τονίζει πως είναι υποστηρικτής μιας διαφορετικής «κουλτούρας» όσον αφορά στις συνεργασίες του κλάδου. Ένα σύγχρονο μοντέλο επαγγελματισμού όλων των πλευρών και βασικότερο όλων η επανεξέταση των στρατηγικών αποφάσεων από κοινού. “Απλά σκεφτείτε τις ψηφιακές εφαρμογές της εποχής μας, που είναι πραγματικά δαπανηρές και δεν είναι πάντα βέβαιο πως θα αναπτυχθούν, λέει ο Molina.