tui

Η TUI αναζητά νέες προοπτικές για την TUIfly

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η αφερεγγυότητα της Air Berlin, ωθεί την TUI στον σχεδιασμό ενός διαφορετικού μέλλοντος για τη γερμανική αεροπορική εταιρία TUIfly, η οποία δύο μόλις μήνες μετά τις συνομιλίες για μια πιθανή συγχώνευση με την αεροπορική εταιρία ταξιδιών αναψυχής της Air Berlin, Niki, βρίσκεται μετέωρη.

Η συμφωνία αυτής προέβλεπε τη δημιουργία μιας μεγάλης ευρωπαϊκής αεροπορικής εταιρίας με εξειδίκευση στα ταξίδια αναψυχής, στην οποία θα συμμετείχαν τα 42 αεροσκάφη της TUIfly (συμπεριλαμβανομένων των 14 αεροσκαφών που εκμισθώθηκαν στην Air Berlin) και τα 17 αεροσκάφη που εκμεταλλεύεται η Niki, με την TUI να κατέχει μειοψηφική συμμετοχή.

Η αφερεγγυότητα, όμως, της Air Berlin έχει αλλάξει τα σχέδια, για ακόμη μια φορά. Το πιο πιεστικό ζήτημα για την TUI είναι αυτό που συμβαίνει με τα 14 αεροσκάφη B737 που έχει μισθώσει στην Air Berlin, με μια προσοδοφόρα 10ετή σύμβαση (η οποία λήγει το 2019) και τα οποία σήμερα φέρουν τα χρώματα της Niki.

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI, Fritz Joussen, δήλωσε στους δημοσιογράφους το περασμένο Σαββατοκύριακο ότι, “ο γερμανικός τουριστικός όμιλος συμμετέχει εποικοδομητικά στις συνομιλίες πώλησης της Air Berlin και της Niki και τόνισε ότι, επιδίωξή του είναι να βρεθεί λύση για το πλήρωμα των 700 εργαζομένων, στα 14 αεροσκάφη”.

Ωστόσο, ο γερμανικός τουριστικός όμιλος δεν επιθυμεί να επεκτείνει τον δικό του στόλο και τις διαδρομές της TUIfly, με το να πάρει πίσω τα αεροπλάνα. Ως εκ τούτου, η TUI ενδιαφέρεται για το ενδεχόμενο να συνεχίσουν οι επενδυτές της Air Berlin να χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη TUIfly, ακόμη και με χαμηλότερα ποσοστά χρηματοδοτικής μίσθωσης, εάν αυτό κριθεί απαραίτητο.

Ο στόλος της TUIfly αποτελείται από 42 αεροσκάφη και 14 αεροπλάνα που ήταν μισθωμένα στην Air Berlin/Niki και άλλα 28 αεροπλάνα, που χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον για την εξυπηρέτηση των πελατών της TUI Germany, σε προορισμούς κοντινών και μεσαίων αποστάσεων, εντός και γύρω από τη Μεσόγειο. Υπενθυμίζεται ότι, η αεροπορική εταιρία υπέστη ζημιά € 40 εκατ. πέρυσι.

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι της TUIfly, Roland Keppler και Jürgen Büntgen προειδοποιούν με επιστολή τους τους υπαλλήλους της αεροπορικής εταιρίας ότι θα χρειαστούν περισσότερες μειώσεις κόστους. “Χρειαζόμαστε μια δομή κόστους για να μπορέσουμε να κάνουμε επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της αεροπορικής εταιρίας. Έχουμε μόνο ένα μικρό χρονικό διάστημα για να μετατρέψουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση σε ευκαιρία για την αεροπορική εταιρία και τους εργαζομένους της. Αλλά είμαστε σίγουροι ότι από κοινού μπορούμε να το επιτύχουμε αυτό”.

Θα σηματοδοτήσει επίσης πιθανές αλλαγές στην εμπορική στρατηγική της TUIfly μέσω αυξημένων θέσεων, συμφωνιών με άλλους τουριστικούς πράκτορες για την αύξηση της χωρητικότητας και τη στενότερη συνεργασία μεταξύ της γερμανικής αεροπορικής εταιρίας και tour operator.

Η γερμανική αγορά αεροπορικών ταξιδιών αναψυχής βρίσκεται υπό πίεση εδώ και πολλά χρόνια, λόγω του συνδυασμού της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας, του έντονου ανταγωνισμού στις τιμές και της επέκτασης των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους. Κατά τη διάρκεια των ετών υπήρξαν διάφορες συνομιλίες μεταξύ μεγάλων αερομεταφορέων σχετικά με μια πιθανή ενοποίηση της αγοράς, αλλά αυτό δεν συνέβη για ανταγωνιστικούς και ρυθμιστικούς λόγους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *