andryszak Κανάρια
Ο κ. Marek Andryszak

TUI: Απολογία για τις καθυστερήσεις στις αποζημιώσεις

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η TUI προσπαθεί να απολογηθεί για τις καθυστερήσεις στην καταβολή αποζημιώσεων που αφορούν τα ακυρωμένα ταξίδια λόγω Κορωνοϊού.

Ύστερα από τη σφοδρή κριτική που δέχθηκε από τους πελάτες της η TUI υποσχέθηκε μία γρήγορη διαδικασία και μία έγκαιρη καταβολή των αποζημιώσεων, και προς τούτο ο tour operator προσπαθεί να κάνει τη μετάβαση προς τα αυτοματοποιημένα συστήματα.

Ο Γενικός Διευθυντής της TUI, Marek Andryszak, επιχείρησε να απολογηθεί μέσω της Bild:

“Το σύστημά μας δε δούλεψε άμεσα και απολογούμαι για αυτό. Από τα μέσα ή τα τέλη της επόμενης εβδομάδας οι πελάτες θα έχουν λάβει τα χρήματά τους για τα ταξίδια που ακυρώθηκαν έως τις 15 Μαίου”.

Η TUI προσπάθησε να δώσει κίνητρα στους πελάτες της για να προιμήσουν τα voucher ή την αλλαγή κρατήσεων, αλλά κάτι τέτοιο δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα και ο Marek Andryszak παραδέχεται ότι η TUI δεν απαντούσε έγκαιρα στις ερωτήσεις των πελατών της καθώς εκείνη την περίοδο πραγματοποιούσε τις δράσεις επαναπατρισμού των Γερμανών τουριστών. Επιπλέον, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο εάν τα voucher θα γίνουν υποχρεωτικά καθώς κάτι τέτοιο δεν ακολουθεί τις υφιστάμενες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *