blue lagoon palace tui sensimar

Η TUI Blue «έρχεται», η Sensimar «φεύγει» | Ανάμεικτες οι αντιδράσεις των ταξιδιωτικών πρακτόρων

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός της Ευρώπης, η TUI θέλει να καταστήσει το ξενοδοχειακό Brand TUI Blue, κυρίαρχο διεθνώς, ωστόσο ορισμένα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία και πράκτορες, φέρονται δυσαρεστημένα με την κατάργηση του καθιερωμένου brand, Sensimar.

Η  TUI ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι το TUI Blue θα καταστεί το κορυφαίο ξενοδοχειακό brand του ομίλου, με το χαρτοφυλάκιό του να επεκτείνεται από τα μόλις 10 ακίνητα μέχρι σήμερα σε περίπου 100 ξενοδοχεία έως το 2020. Αυτό θα επιτευχθεί κυρίως με την ανακατασκευή των υφιστάμενων ακινήτων για το καλοκαίρι του 2020 και ανοίγοντας αρκετά νέα.

Σύμφωνα με αυτή τη στρατηγική, η μάρκα Sensimar, που είναι μόνο για ενήλικες θα αντικατασταθεί από το «TUI Blue For Two», τα ξενοδοχεία Family Life θα γίνουν «TUI Blue For Families» και όλα τα ξενοδοχεία με «ισχυρή τοπική παρουσία» θα ονομαστούν «TUI Blue For All». Τα άλλα εμπορικά σήματα και οι έννοιες του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των RIU, Robinson, Magic Life και Sensatori, δεν επηρεάζονται από την επέκταση της TUI Blue.

«Η TUI είναι η κορυφαία διεθνή τουριστική μάρκα. Αυτό που μας έλειπε ήταν μια μάρκα ξενοδοχείων με παγκόσμια παρουσία που να ενσωματώνει την TUI στο όνομά της», εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος Fritz Joussen τον Μάρτιο.

«Από τότε που αναπτύχθηκε και κυκλοφόρησε η TUI Blue πριν από τρία χρόνια, το εμπορικό σήμα TUI έγινε μέρος της «εμπειρίας» του ξενοδοχείου. Μετά την επιτυχημένη φάση έναρξης των πρώτων δέκα ξενοδοχείων, η οικοδόμηση της μάρκας σε παγκόσμια εμβέλεια είναι το επόμενο βήμα για να επεκτείνουμε σημαντικά το τμήμα του ξενοδοχείου μας, να προχωρήσουμε ακόμη πιο πολύ κυρίως με το εμπορικό σήμα και να αυξήσουμε το κοινό».

Τα σχέδια αλλαγής της επωνυμίας παρουσιάστηκαν σε περίπου 750 γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία στην εκδήλωση πωλήσεων της εταιρείας TUI Inside στην Τενερίφη την περασμένη εβδομάδα, αλλά υπήρξε μια ανάμεικτη υποδοχή. Η εξαφάνιση του δημοφιλούς σήματος Sensimar ήταν ένα ιδιαίτερο σημείο κριτικής.

Ακόμη, οι διευθυντές πωλήσεων της TUI Christoph Marzinowski και Tobias Willer είπαν στους αντιπροσώπους:

«Χρειαζόμαστε περισσότερη αναγνώριση στη μάρκα μας».

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως υπήρξε ένα κύμα καταγγελιών όταν η TUI ανακοίνωσε την αλλαγή τον Μάρτιο, επιβεβαίωσε ο Michael Münssinger, διευθυντής πωλήσεων της TUI στη Νοτιοανατολική Γερμανία.

Τέλος, διαβεβαίωσε τους συμμετέχοντες  ότι το «TUI Blue for Two» θα χρησιμοποιεί τα ίδια κριτήρια με τη Sensimar κατά την επιλογή νέων ξενοδοχείων και η ποιότητα του ξενοδοχείου δεν θα υστερεί.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *