Κατά 10% έχει αυξήσει το πρόγραμμά της για Ελλάδα για το Καλοκαίρι του 2020 η γερμανική TUI, βραχίονας του μεγάλου ταξιδιωτικού κολοσσού, με πολλές νέες ξενοδοχειακές συνεργασίες, τόσο με την Atlantica, όσο και με ανεξάρτητα ξενοδοχεία, η οποία πραγματοποίησε την επίσημη -εκτός Γερμανίας- παρουσίαση του προγράμματος, σήμερα στην Ρόδο.
Η παρουσίαση στην Γερμανία έγινε χθες στο Αμβούργο, και ακολούθησε η σημερινή εκδήλωση στην Ρόδο, στο TUI Sensimar Atlantica Imperial Resort και Spa, στα Κολύμπια, στην οποία το money-tourism.gr, συμμετείχε και αύριο θα δείτε και video, με πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις για την επόμενη σαιζόν.
Στην εκδήλωση το παρόν έδωσαν ο Marek Andryszak, Πρόεδρος της TUI Deutschland, ο Stefan Baumert, COO της εταιρίας, ο Martin Riecken, διευθυντής Επικοινωνίας της εταιρίας, ο Ευάγγελος Γεωργίου, υπεύθυνος Επικοινωνίας Διεθνών Αγορών TUI Group, ο διευθύνων σύμβουλος της ATLANTICA Δημήτρης Νικολαϊδης, η Barbara Kirchner, διευθύντρια Βόρειας και Ανατολικής Ελλάδας TUI Destination Experiences και η διευθύντρια του ΕΟΤ Γερμανίας Βίκυ Στρούμπου, 60 Γερμανοί δημοσιογράφοι και 4 ελλληνικά μέσα.
Ο κ. Baumert τόνισε ότι η εταιρία θα καλύψει το κενό που αφήνει η χρεωκοπία της Thomas Cook στην Γερμανία, και εξέφρασε την αισοδοξία του για την επόμενη σαιζόν, καθώς παρά τα δείγματα οικονομικής κρίσης που έχουν εμφανιστεί και στην Γερμανία, όλες οι έρευνες δείχνουν ότι οι Γερμανοί δε θα μειώσουν τις δαπάνες τους για διακοπές. Μάλιστα υπογράμμισε ότι το μερίδιο αγοράς της Thomas Cook που ήταν δεύτερη στη χώρα με 20-25%, θα απορροφηθεί από τις άλλες εταιρίες, με την TUI να πρωταγωνιστεί.
Από την πλευρά του ο κ. Δημήτρης Νικολαϊδης, αποκάλυψε ότι 3 ξενοδοχεία του ομίλου σε Κρήτη, Ρόδο και Κω, που είχαν συνεργασία με την Thomas Cook, ήδη βρίκσονται στο πρόγραμμα της TUI, ενώ υπογράμμισε την πάγια θέση του ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν, είναι πολύ ψηλά σε σχέση με τους ανταγωνιστικούς προορισμούς, από πλευράς ποιότητας και τιμής.
Η κα. Βίκυ Στρούμπου τόνισε ότι ο ΕΟΤ Γερμανίας προχωρά σε σειρά σημαντικών ενεργειών προβολής της Ελλάδας και σημείωσε την εξαιρετική συνεργασία με την TUI>
Εξελίξεις 2019
Η TUI και φέτος εμφανίζει υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα: «Η Ελλάδα ανήκει στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Γερμανών. Τις τελευταίες εβδομάδες, η ζήτηση αυξήθηκε και πάλι αισθητά. Για τη θερινή σεζόν, οι κρατήσεις είναι περίπου 3% υψηλότερες από το ρεκόρ του καλοκαιριού του 2018», λέει ο κύριος Marek Andryszak, στο πλαίσιο της παρουσίασης του καλοκαιρινού προγράμματος TUI 2020.
Μετά τη μεγάλη συνέντευξη τύπου στο Αμβούργο, η TUI έφερε με τη γερμανική αεροπορική εταιρεία της, TUI fly, περίπου 60 δημοσιογράφους και bloggers απευθείας στη Ρόδο. Στο πλαίσιο διαφόρων εκδρομών, οι συμμετέχοντες γνωρίζουν τα τουριστικά αξιοθέατα του νησιού. Συνδιοργανωτής για το εν λόγω γεγονός είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και οι συμμετέχοντες διαμένουν στο TUI Sensimar Atlantica Imperial Resort και Spa στα Κολύμπια.
Η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής της TUI
Η TUI βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά και παρέχει στους παραθεριστές τη μεγαλύτερη προσφορά ξενοδοχείων όλων των εποχών για τη θερινή σεζόν του 2020. «Έχουμε μακροπρόθεσμα σχέδια στην Ελλάδα και θέλουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε τα επόμενα χρόνια», λέει ο κ. Andryszak.
Για το καλοκαίρι του 2020, η TUI έχει αυξήσει τις χωρητικότητες των ξενοδοχείων της κατά περίπου 10%. «Κατά την επέκταση της προσφοράς μας εστιάζουμε σε οικογένειες, ζευγάρια, πελάτες πολυτελείας και παραθεριστές προσανατολισμένους στις τιμές. Στη Ρόδο, για παράδειγμα, θα θέλαμε να ανοίξουμε ένα καλό ξενοδοχείο τριών αστέρων υπό την ομπρέλα του οικονομικού μας πακέτου TUI Suneo», προσθέτει ο Stefan Baumert, Chief Operating Officer της TUI Deutschland.
Συνολικά, το επίκεντρο της προσφοράς εστιάζεται στα νησιά της Κρήτης, της Ρόδου, της Κω, της Κέρκυρας και στη Δυτική Πελοπόννησο. Επιπλέον, η TUI έχει και τη Μύκονο, τη Σαντορίνη, την Πάρο, τη Νάξο, τη Θάσο, τη Σκιάθο, τη Σάμο, την Κεφαλονιά, τη Ζάκυνθο, την Κάρπαθο και τη Λέσβο στο πρόγραμμά της.
Ο ηγέτης της αγοράς διευρύνει διαρκώς την προσφορά σε δικά του εμπορικά σήματα και είδη ξενοδοχείων στην Ελλάδα, όπου διαθέτει συνολικά περισσότερα από 49 ξενοδοχεία TUI. Μόνο το καλοκαίρι του 2019 προστέθηκαν έξι νέα ξενοδοχεία με τα δικά της εμπορικά σήματα. Με τον κοινοπρακτικό της εταίρο Atlantica Hotels & Resorts, η TUI εξακολουθεί να προωθεί την ξενοδοχειακή της στρατηγική στη χώρα. Τον επόμενο χρόνο θα ανοίξει στην Ιεράπετρα της Κρήτης, το νέο Robinson Club.
Πτήσεις
Με 144 πτήσεις την εβδομάδα, η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς προορισμούς και για την TUI fly. Οι αερογραμμές εξυπηρετούν πέντε συνολικά αεροδρόμια στην Ελλάδα, από πολλά γερμανικά αεροδρόμια αναχώρησης. Έτσι η TUI fly είναι μια από τις κορυφαίες γερμανικές αεροπορικές εταιρείες charter για την Ελλάδα. Οι περισσότερες πτήσεις εκτελούνται προς το Ηράκλειο (53), και ακολουθεί η Ρόδο (35) και η Κως (35). Για το καλοκαίρι του 2020 το πρόγραμμα πτήσεων θα ξεκινήσει από τις αρχές Απριλίου, δηλαδή τρεις εβδομάδες νωρίτερα από το 2019.
Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί
Στην κατάταξη των πιο δημοφιλών προορισμών διακοπών των Γερμανών πελατών της TUI, η Ελλάδα καταλαμβάνει κατά το τρέχον οικονομικό έτος τη δεύτερη θέση. «Η Ελλάδα αποτελεί έναν πολυποίκιλο προορισμό που προσφέρει το ιδανικό πλαίσιο για επιτυχημένες διακοπές για όλες τις ομάδες των επισκεπτών. Δίνουμε βάρος κυρίως στις καλές συνεργασίες ξενοδοχείων και έχουμε κάνει πολλά μαζί με Έλληνες ξενοδόχους για να ενισχύσουμε περαιτέρω την τουριστική ελκυστικότητα της χώρας. Οι επενδύσεις έχουν αποδώσει, καθώς η ποιότητα των ξενοδοχείων και το επίπεδο υπηρεσιών στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλές όσο σήμερα», ισχυρίζεται με βεβαιότητα ο κ. Baumert.
Ο Όμιλος TUI Group στην Ελλάδα
Για τον όμιλο TUI και η Ελλάδα αποτελεί σημαντικό προορισμό για τα 17 κρουαζιερόπλοια. Και οι τρεις εταιρείες κρουαζιέρας του τουριστικού ομίλου (TUI Cruises, Hapag-Lloyd Cruises και Marella Cruises) δραστηριοποιούνται στη χώρα. Ο τομέας της κρουαζιέρας συμβάλλει σημαντικά στην τοπική οικονομία. Σύμφωνα με μελέτη του χρηματοδοτούμενου από την ΕΕ έργου Green Cruise Port, κάθε επιβάτης δαπανά 60 ευρώ ανά κεφαλή στην τοπική οικονομία σε μουσεία, εστιατόρια, αναμνηστικά, καταστήματα, εκδρομές και μεταφορές, κ.λπ..
Η TUI δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και με το κοινωφελές ίδρυμά της, Stiftung TUI Care Foundation. Στην Κρήτη, το ίδρυμα TUI Care Foundation εδώ και δύο χρόνια υποστηρίζει τους αμπελοκαλλιεργητές και ελαιοκαλλιεργητές στο πλαίσιο του έργου «TUI cares for Crete». Ήδη έχουν λάβει βοήθεια για τη μετατροπή σε βιολογική καλλιέργεια 200 επιχειρήσεις κι έχουν συνδεθεί με ξενοδοχεία και εστιατόρια για την καλύτερη είσοδο των προϊόντων τους στην αγορά.
Νέα πρωτοβουλία
Νέα είναι η συνεργασία του TUI Care Foundation με την DUAL Hellas στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος TUI Academy. Το Ίδρυμα υποστηρίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου. 20 μειονεκτούντες νεαροί Έλληνες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν στον τομέα του τουρισμού και της εστίασης σύμφωνα με το πρότυπο της διττής επαγγελματικής κατάρτισης στη Γερμανία.
Με την TUI Destination Experiences, ο όμιλος διαθέτει δική του υποδομή εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα με 1.700 υπαλλήλους σε 18 υποκαταστήματα σε ελληνικές περιοχές και νησιά που αναπτύσσουν και προσφέρουν διαφοροποιημένες δραστηριότητες και εκδρομές με ιδιαίτερη έμφαση στη βιωσιμότητα.