ksd photo
Ο CEO της TUI Fritz Joussen | money tourism photo

H ΤUI, o μεγαλύτερος tour operator της Ευρώπης ανακοίνωσε εχθές, ότι αναμένει ότι τα κέρδη για το 2019 θα παραμείνουν σχετικά σταθερά στα ίδια επίπεδα ρεκόρ με την περασμένη χρονιά.

Η TUI επισήμανε, ότι μέχρι στιγμής για το 34% του καλοκαιρινού της προγράμματος έχει γίνει κράτηση. Ακόμη, τα έσοδα της προβλέπονται να  είναι στα 1.177 εκατ. ευρώ και συνεπώς δεν επαναλαμβάνονται οι στόχοι για 10 % αύξηση το 2019 και το 2020.

Οι κρατήσεις είναι σε γενικές γραμμές  στα ίδια ποσοστά  με το προηγούμενο έτος, ωστόσο, τα περιθώρια κέρδους δεν είναι τα ίδια. Υπάρχουν τρία βασικά εμπόδια στο επίκεντρο του τρέχοντος έτους, συμπεριλαμβανομένων και το καυτό καλοκαίρι του 2018, το οποίο είχε, ως αποτέλεσμα να καθυστερήσει τις μεταγενέστερες κρατήσεις.

tui
money tourism copyright

Επιπλέον, «υπάρχει ζήτημα μετατατόπισης ενδιαφέροντος από τη Δυτική προς την Ανατολική Μεσόγειο, η οποία έχει δημιουργήσει νέα παραγωγή σε ορισμένους προορισμούς όπως τις Καναρίους Νήσους, με αποτέλεσμα να αφήνονται χαμηλότερα περιθώρια κέρδους. Ακόμη, η συνεχιζόμενη αδυναμία της λίρας στερλίνας μειώνει τα περιθώρια κέρδους για τo Brexit.

Η TUI ανέμενε ότι οι παράγοντες αυτοί επηρεάζουν κυρίως τις πωλήσεις για την τρέχουσα χειμερινή περίοδο αλλά, βάσει των τελευταίων στοιχείων της επηρεάζει και το καλοκαίρι.

Ο γερμανικός tour operator θα λάβει «ειδικά μέτρα», συμπεριλαμβανομένης της εναρμόνισης τμημάτων κάτω από μία ηγεσία, προκειμένου να οδηγήσει σε εξοικονόμηση κόστους και αποτελεσματικότητα. Έτσι θα μειωθεί το κόστος διανομής μεταβάλλοντας τις πωλήσεις σε πιο άμεσες και διαδικτυακές.

Ωστόσο, η TUI επεσήμανε επίσης:

«Αναμένουμε επίσης ότι οι συνεχιζόμενες δυσκολίες του κλάδου ενδέχεται να προκαλέσουν ενοποίηση της αγοράς και ότι η TUI θα μπορούσε να έχει όφελος από αυτό. Αυτό σημαίνει ότι η ομάδα πιστεύει ότι θα κερδίσει παραπάνω  δουλειά αν μειωθούν οι ανταγωνιστές tour operators ή αεροπορικές εταιρείες.

blue lagoon palace tui sensimarΠαρά τις τρέχουσες επιχειρηματικές τάσεις, η TUI υπογράμμισε ότι η συνολική ζήτηση για αναψυχή συνεχίζει να αυξάνεται στις βασικές αγορές της και ότι ομάδα της μετατρέπεται σε «ολοκληρωμένο πάροχο διακοπών», με βάση το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων, κρουαζιέρων και προορισμών & το χαρτοφυλάκιο των εκδρομών που συγκέντρωσε το 70% των κερδών του ομίλου πέρυσι.

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ