©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η TUI επιδιώκει να διευρύνει το δίκτυο λιανικής πώλησης στο Ην. Βασίλειο

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην επέκταση του αποτυπώματός της στη λιανική πώληση στο Ηνωμένο Βασίλειο στοχεύει η TUI, καθώς αναγνωρίζει τα οφέλη της φυσικής παρουσίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Sebastian Ebel, δήλωσε επίσης ότι ο ταξιδιωτικός γίγαντας βλέπει “πολύ καλά” σχόλια από τρίτους λιανοπωλητές, μετά την κίνηση της ΤUΙ να πωλεί μέσω ανεξάρτητων πρακτορείων καθώς και μέσω των δικών της.

“Έχουμε κερδίσει μεγάλη εμπιστοσύνη, η οποία οδηγεί σε καλούς αριθμούς”, δήλωσε.

Μιλώντας μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της TUI για το β’ τρίμηνο και των “πολλά υποσχόμενων” κρατήσεων για το φετινό καλοκαίρι, ο κ. Ebel, είπε: “Θα θέλαμε να διευρύνουμε τα σημεία λιανικής πώλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο, όχι κατά 100 ή 200, αλλά κατά μικρό αριθμό”.

Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων σημειώνεται ότι το 80% των πελατών οργανωμένων διακοπών χρησιμοποιούν την εφαρμογή της ΤUI, όμως προστίθεται: “Οι ψηφιακές υπηρεσίες πάνε χέρι-χέρι με την επιτυχημένη μας οργάνωση πωλήσεων στα καταστήματα, η οποία συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο”.

Σχολιάζοντας τις πωλήσεις μέσω της εφαρμογής, ο κ. Ebel σημείωσε: “Το λιανικό εμπόριο είναι μια πολύ κερδοφόρα επιχείρηση, μια πολύ σταθερή επιχείρηση. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κρατήσουμε τους λιανοπωλητές ευχαριστημένους, και έχουμε σπουδαίους λιανοπωλητές και βλέπουμε μέλλον για το λιανικό εμπόριο. Είδαμε τη νέα γενιά να επιστρέφει στο λιανικό εμπόριο. Αυτό είναι κάτι που έχω δει στην οικογένειά μου, αλλά δεν το περίμενα. Έτσι, η κύρια προσπάθεια είναι να μετακινήσουμε τον πελάτη που χρησιμοποιεί το κινητό στην εφαρμογή μας”.

Το ποσοστό των πωλήσεων που πραγματοποιήθηκε μέσω της εφαρμογής αυξήθηκε από 4,4% το β’ τρίμηνο του 2023 σε 6,8% το β’ τρίμηνο του 2024.

Ο κ. Ebel δήλωσε επίσης ότι θα ήταν “‘λανθασμένη πολιτική” η προσφορά καλύτερων τιμών στους πελάτες της εφαρμογής, σε σύγκριση με τους πελάτες λιανικής, παρόλο που το κόστος μάρκετινγκ μέσω της εφαρμογής είναι πολύ χαμηλότερο.

“Βλέπουμε την αξία του λιανικού εμπορίου [με] εξαιρετική εξυπηρέτηση και εξαιρετικό upselling. Η λιανική πώληση δεν αφορά μόνο την τιμή”, υπογράμμισε ο επικεφαλής του ομίλου TUI.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *