et2_Com_Couple_Advert
Διαφήμιση της Jet2holidays

Tui, First Choice, Jet2holidays και άλλα ταξιδιωτικά brands, επενδύουν στην τηλεοπτική διαφήμιση

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πολλές κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες επιλέγουν να «ανακυκλώσουν» ή να «εξελίξουν» τις υπάρχουσες τηλεοπτικές διαφημίσεις για τις καμπάνιες τους από το τέλος του έτους, ενώ παράλληλα επεκτείνουν τα έξοδα μάρκετινγκ σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Tui, First Choice, Jet2holidays, Shearings, P & Ο Cruises, Haven και ITC κάνουν διαφημίσεις που είναι είτε οι ίδιες με παλαιότερες είτε επεξεργασμένες εκδόσεις των υπάρχουσων διαφημίσεων είτε αναπτύσσουν ένα concept μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, η First Choice φέρνει πίσω στη διαφήμισή τη διάσταση απόψεων από τα τελευταία Χριστούγεννα. Ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Βρετανίας και της Ιρλανδίας κ. Katie McAlister δήλωσε ότι η διαφήμιση ‘Go Mahoosive’ οδήγησε ψηλά τις κρατήσεις, προσθέτοντας ότι το «Love it or hate it λειτούργησε».

Οι διαφημίσεις

Η Tui σχεδιάζει τρεις εκδόσεις 20 δευτερολέπτων για τη διαφήμισής της για τα «big feelings», η οποία εγκαινιάστηκε τον Οκτώβριο στο πλαίσιο μιας εκστρατείας εννέα μηνών με πολλά εκατομμύρια λίρες.

Η κύρια δραστηριότητα του Thomas Cook θα είναι η συνεχιζόμενη χορηγία του για το Secret Life του 5ου έτους στο Channel 4, το οποίο έχει χριστουγεννιάτικο δρώμενο στις 27 Δεκεμβρίου. Ο operator δεν έχει αποκαλύψει εάν έχει προγραμματιστεί τηλεοπτική διαφήμιση.

Η Jet2holidays θα συνεχίσει τις υπάρχουσες τηλεοπτικές διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του έτους. Ένας εκπρόσωπος είπε: «Η καμπάνια μας είναι μια εξέλιξη της δημοφιλούς φιλοσοφίας «Hold My Hand». Γνωρίζουμε πόσο καλά καταγράφει το πνεύμα της αεροπορικής μας εταιρείας και των διακοπών μας».

Η Shearings δήλωσε ότι η επιτυχημένη τηλεοπτική διαφήμιση του 2018 θα κυκλοφορήσει και πάλι από τις 7 Ιανουαρίου, υποστηρίζοντας για πρώτη φορά ένα φυλλάδιο εκτυπώσεων διακοπών που συνιστούν οι πελάτες, καθώς επικεντρώνεται στις συστάσεις peer-to-peer.

Η Virgin Atlantic έχει αναβαθμίσει τη διαφήμισή της «Αναχώρηση καθημερινά».

Τέλος, η Inspiring Travel Company πρόκειται να δαπανήσει πάνω από 100.000 λίρες στερλίνες στις τηλεοπτικές διαφημίσεις και στις εκστρατείες μάρκετινγκ.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *